Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun skriver om hvor mye og hvor hardt hun trener og hvor sunt hun spiser. Men jeg syns ikke kroppen hennes ser så trent ut? Hun ser sunn og fin ut, er ikke slik at jeg mener hun er feit osv. Men hun ser veldig formfull/lubben ut sammenlignet med de andre bloggerne som også blogger like mye om hvor mye de trener og hvor sunt de spiser. De er jo så mye slankere og man kan SE at all treningen og spisingen har gitt resultater. Men ikke på Kristina...

Dette er ikke ett innlegg hvor jeg prøver å være slem, men ett innlegg der jeg lurer på om flere lurer på det samme som meg.



Anonymous poster hash: bcea0...a39
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun spiser for mye. Hun er også glad i å spise ute ofte, noe som er kaloribomber.



Anonymous poster hash: 311fd...f82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser for mye. Hun er også glad i å spise ute ofte, noe som er kaloribomber.

Anonymous poster hash: 311fd...f82

Ja, det er sant... det tenkte jeg ikke på.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg synes hun ser fantastisk ut! Sunn og slank. Og et godt forbilde, i og med at hun faktisk spiser og koser seg. Og hun er blid og positiv! :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Hun der er ikke slank. Seriøøøøst!!! Jeg skjønner at dere skal skåne alt og alle men på tide å skjønne forskjell på kroppsfasonger. Hun er kjempe flott og søt selvfølgelig, men ikke SLANK!

Hun er ca 5-10 kg over vanlig vekt vil jeg si? Om man tenker ideelt sett og etter høyden hennes.

http://kristinaandersen.no/1405407986_on_my_way_out.html

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trener mye, men jeg kan ikke si at jeg ser noe særlig fremgang. :P

Er nok ute-spisingen som ødelegger litt. Men hun er slankere nå enn det hun var før! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er slankere nå enn før ja, men hun ser fortsatt ikke trent ut... med tanke på hvor mye hun trener. Og hun viste nylig kjøleskapet sitt og det ser jo ut som veien til en trent kropp? Så skjønner ikke helt hvorfor hun fortsatt ser "stor" ut. Hun ser sunn ut ihvertfall og det er jo det viktigste, bare at jeg ikke skjønner helt hvorfor hun ikke får resultater. Men som en sa lenger over her, så spiser hun nok litt for mye... koser seg for mye ute bla.



Anonymous poster hash: bcea0...a39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at måten hun kler seg av og til gjør at hun ser større ut enn det hun egentlig er.



Anonymous poster hash: 936d0...1cb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!! :hakeslepp: Hun er jo diger!!! Har ikke vært innom bloggen på et par år, var hun ikke vanlig slank før? Hun må være minst 15 kg over normal BMI, kanskje BMI på rundt 28



Anonymous poster hash: 3fc11...a36
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Wow!!! :hakeslepp: Hun er jo diger!!! Har ikke vært innom bloggen på et par år, var hun ikke vanlig slank før? Hun må være minst 15 kg over normal BMI, kanskje BMI på rundt 28

Anonymous poster hash: 3fc11...a36

Diger??? Hva i huleste er det som feiler folk?

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man spiser sunt så kan man da legge på seg eller være "stor". Mange tror at man kan hive i seg enorme mengder fordi det er sunt men man kan jo ikke det. Man utvider magesekken som igjen gjør at man må spise mer for å bli mett. Ond sirkel det der. Jeg spiser sunt men trener lite. Mitt problem er at jeg spiser STORE måltider og da hjelper det ikke hvor sunn maten er. Derfor har jeg gått opp 10 kilo på to år nå :/

Anonymous poster hash: d2e9e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Sett secret eaters? Mange får I seg mer enn man tror og mange tror at bare fordi man trener så kan man spise mye, noe som er feil. Alt med måte, sunt eller ikke.

Anonymous poster hash: d2e9e...f6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Hun er en flott jente, men utseendet hennes stemmer ikke overens med hvor mye hun (sier) hun trener og hvor sunt hun (sier) hun spiser.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dere har sett kjøleskapet til Kristina Andersen, så tror jeg ikke dere kan konkludere med at det er det hun spiser. Bloggere er vel relativt flinke til å pynte på sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forresten begynt å photoshoppe kroppen noe veldig i det siste? Omtrent alle bilder ser du at bakgrunnen er bøyd og blurry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er en flott jente, men skal jeg være stygg så er hun ikke slank, hun er chubby! Men jeg ser ingen grunn til at det er noe problem så lenge hun trener og har et sunt kosthold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Shapeup-bildene ser hun jo superfresh ut med lite klær: http://bloggfiler.no/kristinaandersen.blogg.no/images/1730243-10-1395421141750.jpg

Hun er nok sterk, men tung. Kler seg ikke alltid etter kroppen sin. Men det er ikke min sak, og jeg bryr meg ikke noe særlig. Det er andre ting ved henne som irriterer meg mer enn at hun skriver om trening og kosthold, for å si det slik. Dårlig språk, dårlig humor, dårlige reklameskills. Fint at alle ikke er sylfider.



Anonymous poster hash: cd7a7...d12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser sunn ut og har en fin kropp, men jeg er jævla lei av maset om trening og mat. Klarer ikke å ikke stikke innom bloggen hennes heller. ARG



Anonymous poster hash: 508b1...4fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt på deg. Det kan vel alle se. Hun er ikke så lubben som hun var før hun "tok grep" for et par år siden, men hun er absolutt blitt større. Ikke at det gjør noe selvfølgelig, hun har en fin formfull kropp. Men hun e3 det jeg ville kalle pluss size.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...