Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2014 #141 Skrevet 23. juli 2014 Hun har nok lest den flere ganger allerede, og følger med på fortsettelsen :/
Gjest MissWinter Skrevet 23. juli 2014 #142 Skrevet 23. juli 2014 Hun selv har skapt debatten rundt hennes egen kropp når hun velger å redigere seg selv tynnere på bikinibilder og promoterer trening som om hun skulle deltatt i fitness. Å tro at leserne er så dumme at de ikke ser at hun jukser, er ganske provoserende. Hvis det er slik at hun trener for å bli slankere og mer definert, så burde vel progresjonen vært annerledes når dette såkalte treningsopplegget har pågått såpass lenge? Uansett, kroppsstørrelse er subjektivt, og jeg synes på de uretusjerte bildene at hun ser kraftig ut uten at jeg mener det i negativ betydning. Å være kraftig er ikke ensbetydig med at hun er stygg eller feit. Hun virker sunn, pen og frisk. Men jeg tror kanskje ikke at hun er like aktiv som hun skryter av på bloggen sin... 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #143 Skrevet 23. juli 2014 Etter å ha lest hvordan livsstilen hennes er, synes jeg hun ser ut akkurat der etter. Hun er søt, helt normal jente. Virker å ha store muskler i kjernen. Dersom man leser innlegg hvor hun beskriver i detalj hva hun trener, så er det ikke trening man går ned i vekt av. Den virker svært ordinær, som mosjon å regne. Powerwalk er ikke akkurat hesblesende og kondisjonsfremmende, og vektløfting brenner ikke like mye kalorier målt i tid. Når hun skriver at en kondisjonsøkt kan være å løpe 10x10 sekunder på mølla, kan man jo lett regne hvor mange minutter det blir til sammen. Selv om man kjører full spurt blir det ikke mange kaloriene brent. Men herlighet, det er jo ikke sikkert at målet er å bli tynn heller? Bare å være sunn og trene hjertepumpa litt er vel måloppnåelse i bøttevis for noen Hun må jo få lov til å snakke om å spise sunt og trene vel, uten å fronte et usunt opplegg hvor man skal bli så små som mulig? Powerwalk eller sågar vanlig gange i et større omfang kan gi deg en kraftig økning i aerob utholdenhet men det er som regel ikke så egnet til fettforbrenning eller for anaerob utholdenhet. Vektløftning er ikke så forbrennende per økt, men om man trener intensivt nok kan det være veldig effektivt over lang tid om man ligger i underskudd. Det er vanskelig å si noe konkret om kosthold og hvor tungt hun trener men å si at noen som trener 6 dager i uka er utrent er ganske meningsløst. Hvor mye og hva du spiser er minst halve jobben for hva resultatet blir, trener du styrke mens du er i underskudd definerer man som regel (dog en del tregere hvis man ikke samtidig trener intensive kondisøkter), og ligger man i pluss - som det kan se ut som Kristina gjør - bygger man muskler. Ingen av fitnessjentene som konkurrerer i litt høyere klasser får muskler uten å bulke (og da se "feite" ut) store deler av tiden, det er primært før konkurranser det deffes og man trener intensive kondisøkter og styrke (vedlikehold for å ikke miste for mye muskelmasse) for å komme i konkurranseform. Anonymous poster hash: ec3e2...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #144 Skrevet 23. juli 2014 Hun selv har skapt debatten rundt hennes egen kropp når hun velger å redigere seg selv tynnere på bikinibilder og promoterer trening som om hun skulle deltatt i fitness. Å tro at leserne er så dumme at de ikke ser at hun jukser, er ganske provoserende. Hvis det er slik at hun trener for å bli slankere og mer definert, så burde vel progresjonen vært annerledes når dette såkalte treningsopplegget har pågått såpass lenge? Uansett, kroppsstørrelse er subjektivt, og jeg synes på de uretusjerte bildene at hun ser kraftig ut uten at jeg mener det i negativ betydning. Å være kraftig er ikke ensbetydig med at hun er stygg eller feit. Hun virker sunn, pen og frisk. Men jeg tror kanskje ikke at hun er like aktiv som hun skryter av på bloggen sin... Syntes Kristina har et flott utseende og hun kan helt fint si slik ut og trene mye selv med et tøft treningsprogram. Nøkkelen er kosthold og atter kosthold. Å bli slankere og mer definert krever at man har muskler å definere frem, man kommer ikke dit uten seriøs styrketrening først. Jeg tror ikke Becca Swanson hadde kvalifisert til bikinifitness, men det er ingen som skal få meg til å tro at hun ikke er ganske fitt på sitt vis: Anonymous poster hash: ec3e2...0cb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #145 Skrevet 23. juli 2014 Jeg vet ikke om dette bildet er lagt ut i tråden tidligere, men hun har tydeligvis komplekser med seg selv. Bare se på flisene bak armen hennes. Litt for tydelig fotoshop.. Anonymous poster hash: 4a689...5c2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #146 Skrevet 23. juli 2014 Dette altså Anonymous poster hash: 4a689...5c2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #147 Skrevet 23. juli 2014 https://rykteflommendotorg.files.wordpress.com/2014/07/kr.jpgAnonymous poster hash: 4a689...5c2
Luckiness Skrevet 23. juli 2014 #148 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Hun der er ikke slank. Seriøøøøst!!! Jeg skjønner at dere skal skåne alt og alle men på tide å skjønne forskjell på kroppsfasonger. Hun er kjempe flott og søt selvfølgelig, men ikke SLANK! Hun er ca 5-10 kg over vanlig vekt vil jeg si? Om man tenker ideelt sett og etter høyden hennes. http://kristinaandersen.no/1405407986_on_my_way_out.html Du må jo ha et forvridd syn på hvordan en sunn kropp skal se ut! Kristina Andersen har en fantastisk kropp og er slank. Hun er ikke tynn, men slank. Muligens hun ligger et par kg over den ideele BMI´en, men BMI skal ikke snakke for en hel kropp. Kanskje hun spiser litt mye ute, men til tross for det, så ser hun super ut. Kan selvfølgelig hende jeg bruker slank om noe annet enn deg. Men jeg mener at man er slank så lenge man ikke tydelig ser at armer, ben, mage osv har for mye fett - og har former som hofter, pupper, litt lår (noe mange damer har). Mens når jeg tenker på tynne personer, så tenker jeg på slike kropper som f.eks fotballfrue har. Men det er fortsatt ikke noe negativt med å være verken tynn, slank, chubby... Endret 23. juli 2014 av Luckiness 2
Gjest Bond Skrevet 23. juli 2014 #149 Skrevet 23. juli 2014 Tråden ryddet for bilder med kopirett, samt svar. Minner på at det er ikke lov å bruke bilder fra bloggene med img-tags og det er heller ikke lov å poste ulike skjermdump her. Slike innlegg og bilder vil alle bli slettet. Bond, adm
Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2014 #150 Skrevet 23. juli 2014 Powerwalk eller sågar vanlig gange i et større omfang kan gi deg en kraftig økning i aerob utholdenhet men det er som regel ikke så egnet til fettforbrenning eller for anaerob utholdenhet. Vektløftning er ikke så forbrennende per økt, men om man trener intensivt nok kan det være veldig effektivt over lang tid om man ligger i underskudd. Det er vanskelig å si noe konkret om kosthold og hvor tungt hun trener men å si at noen som trener 6 dager i uka er utrent er ganske meningsløst. Hvor mye og hva du spiser er minst halve jobben for hva resultatet blir, trener du styrke mens du er i underskudd definerer man som regel (dog en del tregere hvis man ikke samtidig trener intensive kondisøkter), og ligger man i pluss - som det kan se ut som Kristina gjør - bygger man muskler. Ingen av fitnessjentene som konkurrerer i litt høyere klasser får muskler uten å bulke (og da se "feite" ut) store deler av tiden, det er primært før konkurranser det deffes og man trener intensive kondisøkter og styrke (vedlikehold for å ikke miste for mye muskelmasse) for å komme i konkurranseform. Anonymous poster hash: ec3e2...0cb Har ikke skrevet at hun er utrent, og jeg skrev at styrketrening ikke var like kaloriforbrennende målt i tid. Resten du skriver er jeg fullt klar over.
Fralle Skrevet 23. juli 2014 #151 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tipper at hun redigerer kroppen siden hun føler et press, og det synes jeg er utrolig trist! Hun er en vakker dame med en nydelig kropp! 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #152 Skrevet 23. juli 2014 Enig! Skjønner godt hvis hun velger å photoshoppe seg tynnere jeg, så mange stygge kommentarer som hun får her inne. Men jeg synes hun ser sunn og slank ut! Jenter altså, hvorfor er dere så ekle?! Hva for en person er det som bruker tid på å opprette en tråd om hvorvidt en annen person er tykk eller tynn? Det sklir jo bare ut i mobbing.... Anonymous poster hash: e9133...75e 2
twirlX Skrevet 23. juli 2014 #153 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tipper at hun redigerer kroppen siden hun føler et press, og det synes jeg er utrolig trist! Hun er en vakker dame med en nydelig kropp! Enig.. er det rart hun redigerer noe når det åpnes tråder som denne:-/ 3
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 24. juli 2014 #154 Skrevet 24. juli 2014 (endret) Du må jo ha et forvridd syn på hvordan en sunn kropp skal se ut! Kristina Andersen har en fantastisk kropp og er slank. Hun er ikke tynn, men slank. Muligens hun ligger et par kg over den ideele BMI´en, men BMI skal ikke snakke for en hel kropp. Kanskje hun spiser litt mye ute, men til tross for det, så ser hun super ut. Kan selvfølgelig hende jeg bruker slank om noe annet enn deg. Men jeg mener at man er slank så lenge man ikke tydelig ser at armer, ben, mage osv har for mye fett - og har former som hofter, pupper, litt lår (noe mange damer har). Mens når jeg tenker på tynne personer, så tenker jeg på slike kropper som f.eks fotballfrue har. Men det er fortsatt ikke noe negativt med å være verken tynn, slank, chubby... Hvorfor har jeg et forvridd syn på hvordan en kropp skal se ut? Bare fordi jeg ikke mener Kristina Andersen er slank? Vel, jeg er tydeligvis ikke alene om den tanken. Slank er for meg slik Adriana Lima ser ut, eller fotballfrue for den slags skyld. Tynn er for meg et veldig negativt ladet ord, hvor jeg tenker på svært undervektige mennesker. Dette er for meg tynn: http://www.truthnhealth.com/wp-content/uploads/2011/10/skinny-woman.jpg Og dette slank: https://pbs.twimg.com/profile_images/2207602938/11.jpg Da får vi være enige om å være uenige Hvis KA skulle meldt seg på en datingside og krysset av hvilken kropptype hun har, så hadde det jo vært helt feil om hun valgte ´´slank´´. Jeg vil heller vi ´´vanlig kroppsbygning´´. Endret 24. juli 2014 av Lady.In.Heels 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #155 Skrevet 24. juli 2014 Dette er for meg tynn: http://www.truthnhealth.com/wp-content/uploads/2011/10/skinny-woman.jpg Og dette slank: https://pbs.twimg.com/profile_images/2207602938/11.jpg Ut over at det er to forskjellige personer ser jeg ikke noen forskjell? Anonymous poster hash: 14206...1d1 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #156 Skrevet 24. juli 2014 Nei, så heller ingen forskjell.Anonymous poster hash: 149b9...ef7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #157 Skrevet 24. juli 2014 Hun er slankere nå enn før ja, men hun ser fortsatt ikke trent ut... med tanke på hvor mye hun trener. Og hun viste nylig kjøleskapet sitt og det ser jo ut som veien til en trent kropp? Så skjønner ikke helt hvorfor hun fortsatt ser "stor" ut. Hun ser sunn ut ihvertfall og det er jo det viktigste, bare at jeg ikke skjønner helt hvorfor hun ikke får resultater. Men som en sa lenger over her, så spiser hun nok litt for mye... koser seg for mye ute bla.Anonymous poster hash: bcea0...a39 Hun har jo tydelig en ganske grov benbygning da. Du ser på knærne hennes. Jeg er selv grov bygd og har akkurat sånne knær. Og da er man ikke særlig pen når man blir veldig tynn, for da blir bena stikkene ut over alt og man ser virkelig ikke sunn ut. Jeg har prøvd.. jeg ser bedre ut som litt mer lubben pga det.Anonymous poster hash: c9ffb...ee3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #158 Skrevet 24. juli 2014 TS her. Det var aldri meningen at tråden skulle dra den så dypt som nå. Det var ikke meningen å mobbe Kristina. Tro det eller ei, men jeg hadde INGEN dårlige tanker når jeg opprettet dette innlegget. Jeg har bare lenge lurt og til og med irritert meg litt over det Kristina skriver om. Hun sier hver eneste dag at hun har vært på trening og legger ut "dette er verdens sunneste dessert" og får det til å se ut som hun er superduperflink. Men likevel så beviser ikke bildene det, og det har gått så lang tid nå at jeg begynner å lure på om hun bare lager en fasade. Hun som snakker så mye om det å være sann og ikke lyve om ting og være et godt forbilde.. altså, hun er et godt forbilde når det kommer til kropp, trening og kosthold, men hun er ikke et godt forbilde når hun LYVER om åssen hun lever. Jeg har som sagt ingenting i mot Kristina og jeg syns hun er en flott jente. Det er en flott kropp og hun ser sunn og fin ut. Ingenting galt. Men på en annen side syns jeg hun skal slutte med å late som hun lever som en fitness og være ærlig med hvor mye hun faktisk spiser og hvor mye hun egentlig trener. Kraftig beinbygning eller ei, man legger ikke på seg fett av å spise så bra og trene så bra som Kristina sier hun gjør... det der er veien til fitness, men kristina har faktisk heller gått litt opp igjen. (MERK: Jeg sier IKKE at hun har blitt tjukk, men at hun har gått OPP!) Se tilbake fra 2012 eller noe, der var hun slankere og på den tiden TRODDE jeg på henne når hun skrev om hvor mye hun trente og hvor flink hun var emd kosthold. Men nå.. nå blir jeg bare lettere irritert. Det er så kjedelig med folk som skriver en blogg og lager en fasade. Hun var lenge en favorittblogg, men synkr bare lenger og lenger ned nå. Jeg er lei av det rett og slett Jeg og en venninne snakket om det her om dagen og ingen av oss syns hun er tjukk og sånt, langt ifra. Men vi begge er enige om at alt hun sier på bloggen er ikke sant.. og vi begge leser nesten ikke der lenger fordi det ikke er så moro lenger når hun holder på sånt. Ikke minst redigerer hun jo noen av bildene sine å. Det er jo hun som fokuserer veldig på kropp og trening.. så da blir det jo deretter Det er vel en forskjell på å diskutere saklig om dette og å mobbe... jeg kom ihevrtfall aldri inn hit for å mobbe henne. Da har dere mistforstått meg lett. Syns ikke jeg har sagt noe som helst som ligner mobbing. Jeg har ikke sagt noe stygt om henne engang. Jeg er uenig i de som mener hun er TJUKK, for det er hun ikke. Anonymous poster hash: bcea0...a39 3
Katten Skrevet 24. juli 2014 #159 Skrevet 24. juli 2014 TS her. Det var aldri meningen at tråden skulle dra den så dypt som nå. Det var ikke meningen å mobbe Kristina. Tro det eller ei, men jeg hadde INGEN dårlige tanker når jeg opprettet dette innlegget. Jeg har bare lenge lurt og til og med irritert meg litt over det Kristina skriver om. Hun sier hver eneste dag at hun har vært på trening og legger ut "dette er verdens sunneste dessert" og får det til å se ut som hun er superduperflink. Men likevel så beviser ikke bildene det, og det har gått så lang tid nå at jeg begynner å lure på om hun bare lager en fasade. Hun som snakker så mye om det å være sann og ikke lyve om ting og være et godt forbilde.. altså, hun er et godt forbilde når det kommer til kropp, trening og kosthold, men hun er ikke et godt forbilde når hun LYVER om åssen hun lever. Jeg har som sagt ingenting i mot Kristina og jeg syns hun er en flott jente. Det er en flott kropp og hun ser sunn og fin ut. Ingenting galt. Men på en annen side syns jeg hun skal slutte med å late som hun lever som en fitness og være ærlig med hvor mye hun faktisk spiser og hvor mye hun egentlig trener. Kraftig beinbygning eller ei, man legger ikke på seg fett av å spise så bra og trene så bra som Kristina sier hun gjør... det der er veien til fitness, men kristina har faktisk heller gått litt opp igjen. (MERK: Jeg sier IKKE at hun har blitt tjukk, men at hun har gått OPP!) Se tilbake fra 2012 eller noe, der var hun slankere og på den tiden TRODDE jeg på henne når hun skrev om hvor mye hun trente og hvor flink hun var emd kosthold. Men nå.. nå blir jeg bare lettere irritert. Det er så kjedelig med folk som skriver en blogg og lager en fasade. Hun var lenge en favorittblogg, men synkr bare lenger og lenger ned nå. Jeg er lei av det rett og slett Jeg og en venninne snakket om det her om dagen og ingen av oss syns hun er tjukk og sånt, langt ifra. Men vi begge er enige om at alt hun sier på bloggen er ikke sant.. og vi begge leser nesten ikke der lenger fordi det ikke er så moro lenger når hun holder på sånt. Ikke minst redigerer hun jo noen av bildene sine å. Det er jo hun som fokuserer veldig på kropp og trening.. så da blir det jo deretter Det er vel en forskjell på å diskutere saklig om dette og å mobbe... jeg kom ihevrtfall aldri inn hit for å mobbe henne. Da har dere mistforstått meg lett. Syns ikke jeg har sagt noe som helst som ligner mobbing. Jeg har ikke sagt noe stygt om henne engang. Jeg er uenig i de som mener hun er TJUKK, for det er hun ikke. Anonymous poster hash: bcea0...a39 Men, selv om hensiktene dine ikke er onde- hvorfor må du starte en tråd om en annen persons vekt? Det er rett og slett ufint. Skjønte du ikke at det kom til å skli ut i kommentarer om hvor tykk hun var? Jeg synes det er greit å lure på hvorvidt hun lever nøyaktig slik hun skriver på bloggen, men man bør være varsom med å kommentere andres kropp og vekt Det er et ganske sårt tema for mange, og jeg kan tenke meg at Kristina har sett denne tråden og tenkt sitt. 1
linkan Skrevet 24. juli 2014 #160 Skrevet 24. juli 2014 Nå må dere gi dere. Jeg synes ikke det er noe rart at hun ikke føler seg fin nok til å legge ut bilder av seg selv uredigert, når jeg ser hvordan folk slakter henne på nettet. At hun velger å leve et litt mer utleverende liv enn de fleste andre av oss, betyr ikke at det er fritt frem for oss å poste all slags dritt. Det burde i hvert fall ikke bety det. Det er jammen ikke rart at jenter sliter med selvbildet sitt når ukjente jenter på nettet legger standarden slik dere gjør nå. Finn noe bedre å gjøre enn å diskutere noe så tåpelig som andre menneskers vekt. 4
Fremhevede innlegg