frostrøyk Skrevet 20. juli 2014 #61 Del Skrevet 20. juli 2014 Hvorfor er det greit å si at folk er tynne?Mens med engang man sier noen er tykke får man så det hagler med kjeft! Nå har det jo blitt slik at mennesker blir skrytt opp i skyene hvis de har en del kilo for mye på kroppen! Det burde ikke være slik, det er ikke sunt eller bra for NOENTING å ha for mye fett på kroppen. Det er helseskadelig. Og at "strong er det nye skinny" kan kysse meg langt oppi ræva der solen aldri skinner.... De prøver bare å trøste seg selv, for de vet de aldri kan bli skinny! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #62 Del Skrevet 20. juli 2014 Trådstarter her. Helt idiotisk at folk sier "her viser du ditt sanne meg" osv når jeg skriver innlegg om kristina og hennes vekt. Jeg er tydelgivis helt tett i hodet fordi jeg lurer på hvorfor hun ikke ser ut som hun spiser... Altså har dere ikke hørt den derre "Du er hva du spiser" ? Ja, jeg begynner å bli lei av bloggen hennes, men betyr ikke at jeg ikke fortsatt lurer på hvorfor hun ikke har den kroppen hun egentlig skulle hatt pga. all skrytet hennes om treningen og kostholdet. Vi som sier at Kristina Andersen ikke er slank får skikkelig kritikk ser jeg. Vi er helt tette og idiotiske, vi. Mens de som er så snille og greie mot alle (yeah right) og sier "Men hun er jo såå slank da!" får ROS eller ihvertfall ikke kritikk! Det er en grunn til at det finnes forumsider og lignende. Det er en grunn til at Kvinneguiden har opprettet "Rampelyset" slik at vi kan diskutere slike ting som dette her. Så hvis du syns det er helt bakmål og lage et innlegg om en bloggers vekt, så hvorfor klikker du deg inn her og leser dette da? Hæ? Jeg er ingen supermodell selv, altså. Jeg er en gjennomsnittlig jente med former. Jeg veier 62 kg og er 162 høy. Jeg har en timeglass formet kropp og c-cup. Jeg har ganske flat mage, men ingen synlige magemuskler eller DEN trente sprettrumpa. Men jeg trener og spiser noenlunde sunt, og spiser nok for mye i helgene noen ganger. Hvis jeg hadde blogget, hadde jeg nok fått en del "slank deg a, kjerring!" Jepp, fordi jeg ikke er like tynn som Sophie Elise eller fotballfrue. Men jeg er sånn ca. fornøyd med meg selv, jeg... jeg har tanker om å forbedre, det har jeg, og det vil jeg prøve å klare også. Men jeg hadde ihvertfall ikke giddet å lyve om hvor ofte jeg trener og hvor flink jeg er til å spise. Så det er ikke slik at jeg kritiserer alle bloggere som ikke er tynne. Jeg opprettet dette innlegget FORDI jeg lurer på hvorfor Kristina ikke har den kroppen hun skulle hatt fordi hun selv sier hun trener hele 6 dager i uka og spiser jævla sunt. Det er jo faen ikke sant! Det er hun selv som får folk til å kommentere vekta hennes... hallo i luken, hun snakker om sunt kosthold og trening HVER DAG, men hun SER ikke ut som en. Er det rart folk må spørre da? Er det rart folk må "kritisere" vekta hennes da? Nei. Prøv å LEGG MERKE til dette: JEG SYNS IKKE HUN ER TJUKK ELLER STYGG. MEN JEG SYNS HUN IKKE HAR KROPPEN TIL HVA HUN SIER HUN GJØR OG SPISER. DET ER JO ÅPENBART AT HUN LYVER SÅ DET RENNER AV BLOGGEN. OG SÅ KLART BLIR LESERE FORVIRRET OG STARTER MED SPØRSMÅL. MEN DESSVERRE BLIR ALLE "NEGATIVE" KOMMENTARER OM VEKTA HENNES DYNKA NED MED "DU ER SÅ JÆVLA TETT SOM SIER HUN IKKE ER SLANK! GÅ TIL PSYKOLOG" Jepp, dette er det jeg bruker søndagskvelden min på Blant annet... Anonymous poster hash: bcea0...a39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 20. juli 2014 #63 Del Skrevet 20. juli 2014 Hvorfor er det greit å si at folk er tynne?Mens med engang man sier noen er tykke får man så det hagler med kjeft! Nå har det jo blitt slik at mennesker blir skrytt opp i skyene hvis de har en del kilo for mye på kroppen! Det burde ikke være slik, det er ikke sunt eller bra for NOENTING å ha for mye fett på kroppen. Det er helseskadelig. Og at "strong er det nye skinny" kan kysse meg langt oppi ræva der solen aldri skinner.... De prøver bare å trøste seg selv, for de vet de aldri kan bli skinny! Det er faktisk sunnere med et par kilo for mye på kroppen enn for lite. Det er millioner flere dødsfall som skyldes undervekt enn overvekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #64 Del Skrevet 20. juli 2014 Det er faktisk sunnere med et par kilo for mye på kroppen enn for lite. Det er millioner flere dødsfall som skyldes undervekt enn overvekt Jaha? Interessant... Har du kanskje noen tall også på det da - som beviser at flere dør av undervekt enn overvekt?Anonymous poster hash: 68c05...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 20. juli 2014 #65 Del Skrevet 20. juli 2014 Etter å ha lest hvordan livsstilen hennes er, synes jeg hun ser ut akkurat der etter. Hun er søt, helt normal jente. Virker å ha store muskler i kjernen. Dersom man leser innlegg hvor hun beskriver i detalj hva hun trener, så er det ikke trening man går ned i vekt av. Den virker svært ordinær, som mosjon å regne. Powerwalk er ikke akkurat hesblesende og kondisjonsfremmende, og vektløfting brenner ikke like mye kalorier målt i tid. Når hun skriver at en kondisjonsøkt kan være å løpe 10x10 sekunder på mølla, kan man jo lett regne hvor mange minutter det blir til sammen. Selv om man kjører full spurt blir det ikke mange kaloriene brent. Men herlighet, det er jo ikke sikkert at målet er å bli tynn heller? Bare å være sunn og trene hjertepumpa litt er vel måloppnåelse i bøttevis for noen Hun må jo få lov til å snakke om å spise sunt og trene vel, uten å fronte et usunt opplegg hvor man skal bli så små som mulig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2014 #66 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fra 18.juli Wow hun var diger gitt!!! Smellfeit jo! IRONI Jeg sier det slik det er, og om noen er overvektig så skal ikke jeg sitte å si at de er normalvektige. Men dette viser da intet annet enn en helt normal, sunn og fin kropp. Dere som mener hun har 5-10 kilo for mye må jo være skada. Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #67 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fra 18.juli Wow hun var diger gitt!!! Smellfeit jo! IRONI Jeg sier det slik det er, og om noen er overvektig så skal ikke jeg sitte å si at de er normalvektige. Men dette viser da intet annet enn en helt normal, sunn og fin kropp. Dere som mener hun har 5-10 kilo for mye må jo være skada. Først og fremst kan det jo være greit at du vet hvilken person vi snakker om. Hun du la ut bilde av er venninnen hennes (som er PT).Anonymous poster hash: 68c05...1ec Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 20. juli 2014 #68 Del Skrevet 20. juli 2014 Kanskje hun bare er en livsnyter? Jeg synes personlig ikke at hun er direkte slank, men hun ser sunn ut likevel. Jeg kjenner en jente, som mange kanskje vil betrakte som lubben, som trener ofte, mye og hardt - og hun trente tidligere sammen med meg, og hun er i fantastisk form, faktisk i imponerende god form, i mye bedre form enn meg. Hun ser derimot sunn ut, og det gjør Kristina Andersen også. Man kan være i god form uten å være definert og ha tydelige muskler. Nå har jeg ikke lest så mye på bloggen hennes, og er litt usikker på hva treningsprogrammet og kostholdet består av, men er ikke det viktigste her at hun er fornøyd med seg selv, at hun er aktiv og at hun kan kose seg med god mat ellers? Hva hun veier er vel ikke så nøye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #69 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fra 18.juli Wow hun var diger gitt!!! Smellfeit jo! IRONI Jeg sier det slik det er, og om noen er overvektig så skal ikke jeg sitte å si at de er normalvektige. Men dette viser da intet annet enn en helt normal, sunn og fin kropp. Dere som mener hun har 5-10 kilo for mye må jo være skada. Dette er jo venninnen hennes Anonymous poster hash: b6fc6...068 Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #70 Del Skrevet 20. juli 2014 Jaha? Interessant... Har du kanskje noen tall også på det da - som beviser at flere dør av undervekt enn overvekt?Anonymous poster hash: 68c05...1ec I en rapport konkluderer WHO med at overvekt er en av ti årsaker, sammen med blant annet tobakk og alkohol som fører til 40 prosent av alle dødsfall i verden. I tillegg er høyt blodtrykk og høyt kolesterol på denne topp ti-listen, noe som gjør at overvekt utgjør en stor del av årsakene til dødsfall. Tall fra rapporten viser at vel 1 milliard mennesker lider av overvekt og fedme. Rundt en halv million dør hvert år i Nord-Amerika og Vest-Europa av lidelser relatert til overvekt. Overvekt og fedme er knyttet til flere dødsfall på verdensbasis enn undervektige. For eksempel, 65% av verdens befolkning lever i land der overvekt og fedme dreper flere mennesker enn undervektige.Anonymous poster hash: 68c05...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2014 #71 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Først og fremst kan det jo være greit at du vet hvilken person vi snakker om. Hun du la ut bilde av er venninnen hennes (som er PT).Anonymous poster hash: 68c05...1ec Oi. Jaha ja. Men her er bilde fra i fjor da. Synes fremdeles ikke hun er feit. Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2014 #72 Del Skrevet 20. juli 2014 Dette er jo venninnen hennes Anonymous poster hash: b6fc6...068 Venninnen ser bra ut da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #73 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fra 18.juli Wow hun var diger gitt!!! Smellfeit jo! IRONI Jeg sier det slik det er, og om noen er overvektig så skal ikke jeg sitte å si at de er normalvektige. Men dette viser da intet annet enn en helt normal, sunn og fin kropp. Dere som mener hun har 5-10 kilo for mye må jo være skada. Sånn bortsett fra at hun på bildet ikke er Kristina... Anonymous poster hash: 31cc4...3fc Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #74 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Oi. Jaha ja. Men her er bilde fra i fjor da. Synes fremdeles ikke hun er feit. Hun har lagt på seg litt etter det der Anonymous poster hash: 652f3...d82 Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #75 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Oi. Jaha ja. Men her er bilde fra i fjor da. Synes fremdeles ikke hun er feit. Det siste bildet der er fra 2012. Og sist jeg sjekket er vi nå i 2014. Altså 2 år siden....Anonymous poster hash: 68c05...1ec Bilde med kopirett fjernet Bond, adm Endret 23. juli 2014 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 20. juli 2014 #76 Del Skrevet 20. juli 2014 Aldri hørt om henne, men fuck, hun var deilig az. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2014 #77 Del Skrevet 20. juli 2014 Det siste bildet der er fra 2012. Og sist jeg sjekket er vi nå i 2014. Altså 2 år siden....Anonymous poster hash: 68c05...1ec Nå har jeg sjekka facebooken hennes og sett nåtidens bilder Hun er absolutt ikke ei som kunne stilt i en fitness-konkurranse, men hun ser fortsatt veldig frisk og fin ut i mine øyne. Tipper hun har en BMI på ca 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 20. juli 2014 #78 Del Skrevet 20. juli 2014 Jaha? Interessant... Har du kanskje noen tall også på det da - som beviser at flere dør av undervekt enn overvekt?Anonymous poster hash: 68c05...1ec http://www.webmd.com/diet/news/20140328/underweight-even-deadlier-than-overweight-study-saysU Undervekt er iallefall verre for kroppen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 20. juli 2014 #79 Del Skrevet 20. juli 2014 Hun er da ikke tykk, hun? Og hun kan ha bedre kondis og være mer trent enn en som er tynn. Se her : http://kristinaandersen.no/1404471816_bare_gy_for_meg.html og her : http://kristinaandersen.no/1404976697_a_magical_summer_day.html og her : http://kristinaandersen.no/1404200418_in_the_streets_of_lov.html Ikke har hun dobbelthake, og ikke har hun bilringer. Hun har en stram og fin kropp. Hun har en kropp som ikke er spebygd, men selv om man er normalbygd eller kraftig bygd kan man være slank og stram og fin i kroppen. Det er så mange forskjellige kroppstyper, og alle kan ikke være små og nette under 170 ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 20. juli 2014 #80 Del Skrevet 20. juli 2014 Hun er da ikke tykk, hun? Og hun kan ha bedre kondis og være mer trent enn en som er tynn. Se her : http://kristinaandersen.no/1404471816_bare_gy_for_meg.html og her : http://kristinaandersen.no/1404976697_a_magical_summer_day.html og her : http://kristinaandersen.no/1404200418_in_the_streets_of_lov.html Ikke har hun dobbelthake, og ikke har hun bilringer. Hun har en stram og fin kropp. Hun har en kropp som ikke er spebygd, men selv om man er normalbygd eller kraftig bygd kan man være slank og stram og fin i kroppen. Det er så mange forskjellige kroppstyper, og alle kan ikke være små og nette under 170 ... På disse bildene ser hun absolutt ikke feit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg