Gå til innhold

Cookies and milk

SmartCookie

Anbefalte innlegg

Forresten, ser hun normalt godt, så har hun mye hedre syn enn meg. :ler:

Hehe, okay :)

Bra for henne ;)

Bruker selv linser, men ser ikke spesielt dårlig. Pappaen derimot, han ser ganske dårlig :P

Bruker du linser eller briller, eller har du kostet på deg laseroperasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, må føles ubehagelig å bo i et så utsatt område nå :\ Jeg føler meg ganske trygg her hvor jeg bor, men synes det er ekstremt ekkelt at trygge, lille Norge får slike trusler, og at det kan bli en realitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg trygg når jeg bodde i Oslo men 22. juli skjedde jo bare litt over ett år etter jeg flytta der i fra. Både det og 11. sep var ekkelt og uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, må føles ubehagelig å bo i et så utsatt område nå :\ Jeg føler meg ganske trygg her hvor jeg bor, men synes det er ekstremt ekkelt at trygge, lille Norge får slike trusler, og at det kan bli en realitet.

Ja jeg vet.. Jeg forstår at folk som bor på mindre steder ikke er like engstelige, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne gå tilbake til å leve normalt etter dette. Jeg skjønner jo at faren for at noe slikt kan eller skal skje har vært der hele tiden, men inntil nå har jeg klart å la det ligge laaaangt bak i hjernebarken. Nå ble det plutselig veldig mer aktuelt og reelt.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg trygg når jeg bodde i Oslo men 22. juli skjedde jo bare litt over ett år etter jeg flytta der i fra. Både det og 11. sep var ekkelt og uvirkelig!

Ja jeg har også følt meg veldig trygg her til lands tidligere. Kommer aldri til å føle meg trygg igjen!

Jeg har vært rimelig hysterisk på innsiden når jeg har vært i London og USA etter 11.sept og London-bombene. Jeg får alltid kalde føtter når reisen er bestilt og er sikker på at jeg kommer til å stryke med på turen. Tenker alltid at jeg må huske å fortelle folk at jeg er glad i de før jeg drar, for det er ikke sikkert jeg får se de igjen. Ja, selv om jeg elsker å reise er jeg faktisk pissredd! Holder pusten på metro og på flyet, men sitter gjerne med tankene for meg selv. Etter denne direkte trusselen mot Norge skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme unna denne dødsfrykten hver eneste dag :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er supermett! Mannen disket opp med egg og bacon til frokost, siden det er lørdag. Det spiser vi aldri :)

Jeg prøver å spise sunt alle dager, utenom lørdag - da er alt lov ;)

Derfor var det helt greit med egg og bacon i dag!

Været er fortsatt fint her og det er supervarmt fremdeles. Må prøve å få til et bad i dag! Så får heller bikiniangsten legges til side. Veldig glad for at Change finnes, der har de i allefall mange størrelser! Føler meg ikke nødvendigvis noe finere i bikini av den grunn, men føler i alle fall at jeg får bikini som passer. Har brukt feil størrelse i nok år. Skjemmes når jeg ser bilder hvor bikinien har sklidd langt opp på ryggen fordi den sitter feil, jeg så jo helt dust ut :rolleyes: Kunne ønske jeg hadde styrt unna H&M og Cubus tidligere, de klarer jo ikke lage klær og plagg som sitter pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søstra mi og mannen var i London når de bombene smalt, el dvs på flyplassen og skulle hjem, men alle flyavganger ble jo stoppet. Året etter skjedde det og noe, husker ikke helt, og det var dagen etter jeg kom hjem fra London. Ekkelt! Jeg trur ikke at det skjer noe nå, siden Norge nå er i beredskap, skjer nok heller senere når vi ikke venter det :( OM det skjer noe av det terroristene pønsker på her og nå.

Fikk og egg og bacon i dag ;)

Skulle ønske at vi kunne bade på strender her om sommeren uten at det ble isbad :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okay :)

Bra for henne ;)

Bruker selv linser, men ser ikke spesielt dårlig. Pappaen derimot, han ser ganske dårlig :P

Bruker du linser eller briller, eller har du kostet på deg laseroperasjon?

Bruker både linser og briller. Kan ikke bruke linser over lengre tid for da får jeg regnbuehinnebetennelse. Vært skikkelig heldig med øyegenene mine. :hoho:

Jeg see ganske dårlig, før klarte jeg å skille på ting selv uten linser/briller fordi jeg så konturene. Nå går ting mer inn i hverandre, så jeg går stadig på ting uten briller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet.. Jeg forstår at folk som bor på mindre steder ikke er like engstelige, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne gå tilbake til å leve normalt etter dette. Jeg skjønner jo at faren for at noe slikt kan eller skal skje har vært der hele tiden, men inntil nå har jeg klart å la det ligge laaaangt bak i hjernebarken. Nå ble det plutselig veldig mer aktuelt og reelt.

:grine:

Må innrømme at frykten kom snikende sterkere innpå meg utover kvelden igår, æsj. Jeg liker det virkelig ikke, selv om jeg egentlig ikke tror at noe kommer til å skje. Men jeg tenker jo ikke på hva som kan skje meg, tenker jo kun på mini, og alle andre barn. Denne mammahjernen altså. Vi bor like ved der hvor ambulanse og brannbiler er stasjonert, og hver gang jeg hører en utrykning nå får jeg hjertet litt i halsen.

Og ja, change er veldig bra :Nikke: Mener underverker.no også fikk inn en del bra badetøy i år? De er også veldig flinke til å ha mange ulike str. Tror jeg må kjøpe inn noe slik at jeg kan ta ungen med i bassenget etter sommeren, håper tøyet selges med en ti-pk selvtillit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner heten jeg :kul: Nå som det er normale sommertemperaturer synes jeg det faktisk er litt kaldt og guffent :regn: Har badet masse i havet og det har vært deilig. Selv om håret blir skikkelig ekkelt etterpå. Klarer ikke helt denne beach hair-greia jeg altså, må alltid dusje etterpå :dusje:

Pleier egentlig følge med på 24, men må si at i disse tider frister det ikke å la seg underholde av terror..

Jeg er ikke så glad i skumle serier og filmer, men har trøstet meg med at det bare er på film. Nå vet jeg ikke lenger :riste: Tenker masse på skumle scenarioer som kan skje og kan få forferdelige tanker om hva som kan skje med mini og andre barn. Tanken på f.eks. Norway Cup gjør meg helt uvel og jeg har begynt å få angst for 17.mai :cry: Må vel ta en prat med psykologen rundt dette før det tar helt overhånd :unsure:

Har unnet meg noen glass vin i det siste, og merker at jeg tåler litt mer enn rett etter graviditeten heldigvis. Da ble jeg fyllesyk av ett glass :skaal:

Synd mannen ikke drikker vin, for da kunne vi delt en flaske i ny og ne. Jeg ender alltid med å måtte tømme ut halvparten fordi jeg ikke klarer å drikke en flaske i løpet av en helg. Vinmonopolet har heldigvis noen halvflasker og de er perfekte for meg :jepp: Utvalget er selvsagt litt begrenset, men det funker bra for smådrikkere som meg. Det er vel egentlig ikke anbefalt å drikke noe særlig mer enn ett glass rundt barn uansett, så tror ikke jeg skal starte med å utvikle et spesielt høyt alkoholforbruk. Ikke spesielt gunstig :wink:

I dag stod mini opp klokken 05:30 igjen, merker at det er altfor tidlig :sleeping: Vet ikke hvordan jeg skal klare å forlenge nattesøvnen hennes med en liten halvtime! Uansett når hun legges så våkner hun til samme tid :question:

Søsteren min er i Frankrike, merker jeg er noe misunnelig :tronderbart: Blir vel lenge til det blir turer til Rivieran på meg nå. Franskmenn er ikke spesielt glad i små barn :wink: Små hunder derimot!

Det ordnet seg forresten med lønn og penger, jobben betaler ut som normalt. Var bare noen som hadde glemt seg før ferien slik at ingen fikk penger. Så nå kan det bli shopping bonanza :shoppe:

Får se om det blir en tur inn til byen etterpå. Får vel prøve å styre meg! :sprettoy:

Kunne trengt ny mascara :sexy: Kan ikke huske sist jeg kjøpte en! Den jeg har nå er fra Yves Rocher, og fikk jeg via Glossybox. Den er helt crappy! Klissete og fæl!

Men egentlig bør jeg bruke pengene på mer fornuftige ting som tannlege, både meg og mannen trenger en tur. Men det gikk så dårlig sist så har fått helt angst for det også :tannverk:

Nei, nå må jeg ha en kaffe så jeg våkner litt her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei frøken som skal opp rundt 05-06 her også! Blir jo helt zombie av sånn! :daane:

Skjønner deg ang terror-greiene. Jeg hadde vært livredd. Jeg har en bror i Oslo og jeg synes han kan flykte hit til meg på bygda til ting har "roet" seg :ler: Men man kan ikke slutte å leve heller da...... Huff...

Kose deg med shopping i dag. Fornuftige ting kan du ta senere :fnise: Kaffen er inntatt her også. Ønsker dere en god dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale sommertemperaturer? Her er det fortsatt 33-34 hver dag, godt jeg har sjøen ett minutt unna. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norway cup ja, har tenkt en del på det jeg også. Sikkert lurt å få snakket om det dersom du merker at det tar litt overhånd.

Kos deg med shopping, noen ganger må man legge fornuften litt til siden ;) og mascara er en nødvendighet, må man alt for tidlig opp må man i det minste kunne se litt fresh ut :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søstra mi og mannen var i London når de bombene smalt, el dvs på flyplassen og skulle hjem, men alle flyavganger ble jo stoppet. Året etter skjedde det og noe, husker ikke helt, og det var dagen etter jeg kom hjem fra London. Ekkelt! Jeg trur ikke at det skjer noe nå, siden Norge nå er i beredskap, skjer nok heller senere når vi ikke venter det :( OM det skjer noe av det terroristene pønsker på her og nå.

Fikk og egg og bacon i dag ;)

Skulle ønske at vi kunne bade på strender her om sommeren uten at det ble isbad :(

Huff fryktelig skummelt å være i nærheten når noe sånt forferdelig skjer!

Jeg var under twin towers i New york (de hadde kjøpesenter under bygningene) et par måneder før 11.sept. Så jeg kunne absolutt vært der når det skjedde.. Mye tilfeldigheter som rår i verden!

Ja, strendene hos deg er helt fantastiske! Det er synd det aldri blir varmt i vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker både linser og briller. Kan ikke bruke linser over lengre tid for da får jeg regnbuehinnebetennelse. Vært skikkelig heldig med øyegenene mine. :hoho:

Jeg see ganske dårlig, før klarte jeg å skille på ting selv uten linser/briller fordi jeg så konturene. Nå går ting mer inn i hverandre, så jeg går stadig på ting uten briller. :P

Huff, det hørtes ubehagelig ut med regnbuehinnebetennelse. Jeg har gnagsår på øynene og selv om jeg bruker linser man bruke i én måned om gangen, må jeg ta de ut hver kveld. Gjør jeg ikke det våkner jeg med sammenklistrede øynene og tåkesyn dagen etter.

Disse øynene altså.. kan ikke bare alle ha perfekt syn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at frykten kom snikende sterkere innpå meg utover kvelden igår, æsj. Jeg liker det virkelig ikke, selv om jeg egentlig ikke tror at noe kommer til å skje. Men jeg tenker jo ikke på hva som kan skje meg, tenker jo kun på mini, og alle andre barn. Denne mammahjernen altså. Vi bor like ved der hvor ambulanse og brannbiler er stasjonert, og hver gang jeg hører en utrykning nå får jeg hjertet litt i halsen.

Og ja, change er veldig bra :Nikke: Mener underverker.no også fikk inn en del bra badetøy i år? De er også veldig flinke til å ha mange ulike str. Tror jeg må kjøpe inn noe slik at jeg kan ta ungen med i bassenget etter sommeren, håper tøyet selges med en ti-pk selvtillit :P

Ja, jeg veksler mellom totalt hysteri og at jeg mer tenker at "shit au, det som skjer det skjer"..

Skal sjekke ut underverker :) Takk for tips! Hehe, ja.. skulle fulgt med en dose selvtillit ;)

Men det hjelper litt å føle at det sitter riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei frøken som skal opp rundt 05-06 her også! Blir jo helt zombie av sånn! :daane:

Skjønner deg ang terror-greiene. Jeg hadde vært livredd. Jeg har en bror i Oslo og jeg synes han kan flykte hit til meg på bygda til ting har "roet" seg :ler: Men man kan ikke slutte å leve heller da...... Huff...

Kose deg med shopping i dag. Fornuftige ting kan du ta senere :fnise: Kaffen er inntatt her også. Ønsker dere en god dag! :)

Når legger du deg når jenta står opp så tidlig? Jeg prøver å legge meg tidlig, men synes det er deilig med egentid på kvelden også, så det er vanskelig å tvinge seg selv i seng. Er vel i seng rundt 23:00, men ikke alltid jeg klarer å sovne når jeg skal!

Skjønner at du vil ha broren din vekk.. Jeg tenker på alle jeg kjenner i Oslo og er livredd for alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale sommertemperaturer? Her er det fortsatt 33-34 hver dag, godt jeg har sjøen ett minutt unna. :daane:

Åhhh gi de til meg :laugh::smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norway cup ja, har tenkt en del på det jeg også. Sikkert lurt å få snakket om det dersom du merker at det tar litt overhånd.

Kos deg med shopping, noen ganger må man legge fornuften litt til siden ;) og mascara er en nødvendighet, må man alt for tidlig opp må man i det minste kunne se litt fresh ut :opplyser:

Jepp, litt shopping er bra for sjelen ;)

Ble faktisk ingenting på meg! Kun på mini.. typisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen shopping på meg. Jeg klarte ikke bestemme meg for noe som helst, men nå angrer jeg på at jeg i det minste ikke kjøpte noen søte bokser til å ha te i :glare:

Selvfølgelig ble det noe på mini i stedet :rolleyes: Leter etter fine pekebøker, noen som vet om noen? :excl:

Men det ble en god lunsj og en deilig kule med kaffeis :is: Ikke verdens beste idé om man prøver å miste noen kg, men jeg holdt meg til én kule :vekt:

Stakkars mini har vært grinete hele ettermiddagen. Hun prompet masse og det gjorde at hun ble hysterisk :fise: Lurer på om det er fordi hun fikk smake en kvart teskje is i dag. Typisk meg å egentlig være kjempestreng på å ikke skulle gi mini søtsaker, også klarer jeg ikke la være å se reaksjonen hennes. :bond:

Sliter litt med å sjonglere rollen som mamma, datter og kone på samme tid. Hver for seg går det bra, men når jeg skal gjøre alle fornøyd på samme tid blir det litt gnisninger :krangle:

Dumt, fordi mannen er jo verdens snilleste :dagens-rose: Han fortjener bedre enn som så :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...