Gå til innhold

Cookies and milk


SmartCookie

Anbefalte innlegg

Sant det :)

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg blir "plaget" om natten. Kanskje hun lager mye lyder og våkner, slik at jeg sover dårligere? Burde nesten filmet en natt og sett hva som egentlig foregikk!

Men jeg tror vi har det ganske bra, det er sjeldent jeg registrerer at hun våkner.

Har du kjøpt noen møbler til barnerommet enda?

Eller har du bare seng?

Vi har bare sengen enda. Den skal hun vel kunne bruke til hun er 4-5 år tror jeg.

Man blir egentlig like mye plaget når ungen er flytta pga babycallen, men mini sover mye bedre alene (bortsett fra i varmen og vårt soverom er varmere) og da sover vi alle 3 bedre. De siste 3 nettene har vi funnet han i rare stillinger når vi har sjekket han. Før jeg gikk på badet for kveldsstell i går så sjekket jeg han og da lå han i krabbestilling og gynget frem og tilbake i søvne! Jeg snudde han på rygg og gikk på badet, sjekket han igjen etterpå og da lå han på siden i fosterstilling på tvers helt øverst i senga :fnise: Senere når samboer sjekket lå han på rygg på tvers og med bena opp etter sengekanten. Før sov han sånn som vi la han men kunne legge seg på siden. Når han tidligere var akrobat på natta så var han våken, mens nå styrer han en del i søvne tydeligvis, søtt da :hjertesmil:

Vi testet å la han sove alene på vårt rom noen netter og da sov han mye bedre, så da flyttet vi han, håper bare at ikke varmen har ødelagt det for han når det blir kjørligere. Og i neste uke skal vi reise til mine foreldre, så da blir det et annet rom å sove på igjen. Og annen seng, skal ha med ei reiseseng. Skal dere på ferie? :)

Vi har en sprinkelseng som han kan sove i lenge, og ellers har vi en kommode på vårt soverom som er hans som skal inn dit, og en hylle som enda er flatpakket. Greia er at samboer har en diger eske med en forsterker som han skal selge stående der hvor hylla og kommoden skal stå. Uteboden er full. Det er et ganske knøtt soverom så ikke plass til så mye. Gjestesenga står der, så om vi får besøk så flytter vi mini inn på vårt rom :) Siden vi ikke skal bo her lenge gidder vi ikke spikre el skru i veggene mer enn nødvendig, men er en spiker rett over senga så skal finne noe som kan henge der :) Lekene har vi i stua. Har forresten kjøpt et barnegulvteppe som skal forestille et isbjørnskinn :) Skal dere pusse opp rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir egentlig like mye plaget når ungen er flytta pga babycallen, men mini sover mye bedre alene (bortsett fra i varmen og vårt soverom er varmere) og da sover vi alle 3 bedre. De siste 3 nettene har vi funnet han i rare stillinger når vi har sjekket han. Før jeg gikk på badet for kveldsstell i går så sjekket jeg han og da lå han i krabbestilling og gynget frem og tilbake i søvne! Jeg snudde han på rygg og gikk på badet, sjekket han igjen etterpå og da lå han på siden i fosterstilling på tvers helt øverst i senga :fnise: Senere når samboer sjekket lå han på rygg på tvers og med bena opp etter sengekanten. Før sov han sånn som vi la han men kunne legge seg på siden. Når han tidligere var akrobat på natta så var han våken, mens nå styrer han en del i søvne tydeligvis, søtt da :hjertesmil:

Vi testet å la han sove alene på vårt rom noen netter og da sov han mye bedre, så da flyttet vi han, håper bare at ikke varmen har ødelagt det for han når det blir kjørligere. Og i neste uke skal vi reise til mine foreldre, så da blir det et annet rom å sove på igjen. Og annen seng, skal ha med ei reiseseng. Skal dere på ferie? :)

Vi har en sprinkelseng som han kan sove i lenge, og ellers har vi en kommode på vårt soverom som er hans som skal inn dit, og en hylle som enda er flatpakket. Greia er at samboer har en diger eske med en forsterker som han skal selge stående der hvor hylla og kommoden skal stå. Uteboden er full. Det er et ganske knøtt soverom så ikke plass til så mye. Gjestesenga står der, så om vi får besøk så flytter vi mini inn på vårt rom :) Siden vi ikke skal bo her lenge gidder vi ikke spikre el skru i veggene mer enn nødvendig, men er en spiker rett over senga så skal finne noe som kan henge der :) Lekene har vi i stua. Har forresten kjøpt et barnegulvteppe som skal forestille et isbjørnskinn :) Skal dere pusse opp rommet?

Godt å høre at det er flere babyer som sover på den måten! Trodde mini hadde store soveproblemer som endte i hundre forskjellige stillinger i løpet av en natt. Hun gjør akkurat som din, ligger plutselig på magen med rumpa i været eller på tvers. Og det nytter ikke å flytte på henne for etter to sekunder ligger hun i en ny posisjon.

Er bare redd hun skal havne i en stilling hun ikke kommer ut av. I dag viklet hun seg inn i sengehimmelen.

Hun har aldri fått tak i den før, men nå var den surret flere ganger rundt henne. Blir litt skremt når sånne ting skjer :(

Vi har ikke forberedt så mye, men må kjøpe noen møbler og andre interiørting til rommet hennes. Har lyst til å male eller noe, men klarer aldri bestemme meg farge så hvis jeg skal gjøre det blir vi vel ikke ferdig med rommet før hun er konfirmant! :fnise:

Har dere konkrete flytteplaner enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært nok en herlig dag! Hadde mini ute i UV-teltet i skyggen, men hun ruller jo ut og vekk fra det støtt og stadig. Må hele tiden løfte henne tilbake på plass og det blir man jo litt svett av i varmen!

Skulle ha en rekeaften med hvitvin, men mini ville jo ikke sove. Hun har blitt så vanskelig å legge. Hyler hysterisk i flere timer. Jeg bysser, stryker, vugger og synger men ingenting funker.

Til slutt måtte vi trille henne i søvn i vognen. Det er andre gang det skjer.. Hun sovner jo der, men det er jo ikke ideelt. Da må hun jo også løftes og bæres til sengen, og det er et risikoprosjekt.

Så da ble det reker og hvitvin, men hvitvinen var litt gammel så drakk bare noen slurker før jeg tømte ut resten. Må vel snart legge meg ettersom dagen startet litt for tidlig!

Slik går no dagan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei legging fra helvete altså :sinnatagg: Det ødelegger jo en hver kveld og er den største belastningen på forholdet for begge blir så sykt sure og irritable.

Og så våkner hun jo tidlig uansett, selv om hun sovner senere. Så da må vi opp før 06:00 da og det tar jo ikke lang tid før hun blir grinete igjen, så da må man forsøke å legge henne på nytt. Puh.. Ikke alltid det er lett å sovne igjen når hun endelig tar dagens første høneblund :tellesauer:

I dag filmet jeg henne mens hun gjorde sitt karakteristiske baklengs froskehopp, men så hadde jeg klart å komme borti pauseknappen :glare: Typisk!

Akkurat nå er hun veldig fascinert av en stor eske med med Libero-bleier som står på gulvet. Det er jo bildet av en liten gutt på den, kanskje hun er litt amorøs :rodmer:

Jeg spiser jordbær og gresk yoghurt, og prøver å gjøre opp for at jeg dyttet i meg kindersjokolade som første matbit i dag tidlig. Når jeg må opp midt på natten for å gi mini mat hender det jeg tar meg smågodt.. Synes så fryktelig synd på meg selv når jeg står der i nattmørket og er stuptrøtt at jeg trøstespiser :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker og vin hørtes så koselig ut! Skulle ønske jeg likte det. Ser så idyllisk ut å kunne sitte ute i kveldssolen/solnedgangen og drikke vin og spise reker. Jeg liker vin da :fnise:

Søvntrøbbel er noe skikkelig herk altså!! Jeg vet hva jeg snakker om :ler: A skrek jo i 4 måneder i strekk før vi fikk skikk på henne. Hun måtte bæres og vugges og bysses i søvn HVER eneste kveld og HVER gang hun våknet om natten. Og L har jo drevet og kødda med sovingen i 8 måneder til sammen nå. Utrolig slitsomt. Men den store trøsten er at det går jo over!! Og man kan jo ikke annet enn å holde ut :)

Har dere hatt barnevakt for henne enda eller?

Er lov å trøstespise litt synes jeg :sikle::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg hadde nok trøstespist om jeg måtte opp midt på natta for å amme, jeg også. Den dagen kommer vel etterhvert! Håper dere finner en god løsning på legging etterhvert, så får vi håpe hun ikke er som niesa mi, som enda ikke klarer å sove tidlig (og hun fyller snart 4). Vet broren min og svigerinna mi er utslitte pga det, men heldigvis sover hun lenge om morgenen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fort (sånn ca hehe) jeg får meg fast jobb så sjekker vi hvor mye mer vi kan få i lån, ca en million trur jeg hun bankdama sa sist :)

Godt å høre at din og er så aktiv i søvne, når voksne går i søvne så er det jo noe galt.

Hadde kjøpt uv-telt om ikke mini garantert hadde nektet å ligge i det :P

Huff, vi har sjelden slike kvelder. Håper det går over straks :kose: Mini gjør litt froskehopp fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når leggingen blir så vanskelig :s Min vil også tidlig opp, men holder ikke ut så lenge før han vil legges igjen, og om jeg legger meg igjen selv så blir jeg jo helt vranga siden det bare blir 30-40 minutter før han våkner igjen. Så skjønner godt trøstespising av smågodt midt på natta, det skjer her også hvis vi har i hus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge igjen spor her jeg :vinke:

Nå har jeg skumlest gjennom boka di ;)

Hvor gammel er jenta di? Hvor i landet bor dere? Jeg er nysgjerrig av meg altså :fnise:

Leggeproblemer er IKKE gøy! Vi har vel alle vært gjennom slike perioder :(

I fjor synes mini det var kjempegøy å drikke vann fra imsdalflaska mi :) Han var vel rundt 7-8 mnd når han begynte med det. Den og camelbacken min er fortsatt kjempepoppis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro vi til sentrum for å legge trilleturen til nye områder. Gikk i gater vi ikke pleier å vandre i ellers og været var fint, så det var som å være turist i egen by. Mini sov lite, men var på strålende humør nesten hele tiden. Hun blir litt utålmodig av å sitte i vognen lenge om gangen, så må bære litt på henne nå og da. Hun begynner å bli god og tung, og det er vanskelig å få godt tak. Hun gjør ingenting for å hjelpe til for å si det sånn. :lillesky: Synes også det er ganske klønete å bære når hun har på seg topper og t-skjorter som sklir opp på magen, liker henne best i bodyer fremdeles. Er bare litt lei av å kle henne i det, er så mange fine bluser og topper som frister i stedet :rodmer:

Er så glad hun går överens med mammaen og søsteren min. Det er jo sikkert fordi de treffes jevnlig, men håper det ikke endrer seg og at hun plutselig blir redd for dem også.

De synes jo hun er helskjønn og skjønner ikke "problemet" med henne, men nå er det ikke de som tar legging eller tidlig oppvåkning heller da :lol:

Planen var egentlig bare en kort trilletur i nye omgivelser, men endte med å komme hjem ganske sent. Midt i mini sin leggetid. Hun sovnet selvsagt i bilen, men våknet da jeg prøvde å legge henne i sengen sin.

Så det ble 1-1 1/2 time med ny leggeøkt. Puh, sliten! Gleder meg til å legge meg! Fikk ikke gitt mini grøt før hun la seg, så må nok belage meg på at hun våkner i natt.

I morgen er planen å rydde ferdig kontoret. Ikke på jobb, men hjemme. Har hatt rot der siden vi flyttet inn og tok en liten innsats i helgen. Ligger fortsatt en del ting som ikke har fått en plass, men må bare finne et sted å legge det.

Planen er å rigge til med en ordentlig kontorplass etterhvert, og mannen vil ha en krok med tv-spill. Han har begynt å samle på gamle konsoller, så nå børstes det støv av game Mario-spill.

Håper jeg også kan gå en lang tur, og holde meg til sunn mat. Har vært veldig flink til å spise sunt på hverdagene og kun skeie ut med usunn middag på fredag og spise hva jeg vil på lørdager. Dessverre ga det ikke så gode resulateter.. Trodde mat hadde alt å si, og at trening bare var en bonus, men er tydelig at å spise sunn mat ikke er nok. Man må nok passe på hvor mye sunn mat man får i seg også. Jeg har veldig lyst å gå ned et par kg (er ca 1 kg tyngre enn før graviditet), men det må være en livsstil jeg kan leve med. Har lenge siklet på 5:2 metoden, men dietter er bare idiotisk! Funker ikke i lengden! Og jeg vil ikke gå sulten. Skal tross alt ha energi til å ta vare på en liten bylt, så det er uaktuelt å sulte seg. Håper jeg kommer meg på treningssenter igjen etterhvert. Akkurat nå rekker jeg ikke mer enn å trille, men kan sikkert øke lengden litt og også utfordre meg mer med bakker, Maybe tomorrow!

Noen som har noen gode slanketips? :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fått gjort i stand kontoret etter vi flyttet inn i nytt hus. Gleder meg til å få det i orden siden det mest blir jeg som har bruk for det. Forresten samler jeg på gamle konsoller også!

Fordelingen på mat/trening er omtrent slik: 80/20, så ja mat har absolutt mye å si. Dessverre er dog mye av den maten vi TROR er sunn, ikke så sunn pga alle konservingsmidlene, kjemikaliene, kunstige tilsetningsstoffer osv.. Dette senker forbrenningen og kroppens naturlige renseprosess en god del. Ellers har selvfølgelig mengde en del å si, man går ikke ned så mye om kalorier inn er mer enn kalorier ut.

Mitt beste tips er å prøve å spise så ren mat som overhode mulig (hvis du ikke gidder å lese ingredienslista på alt mulig, så er en god huskeregel å spise økologisk). Dette gjør at kroppen slipper en del vann, forbrenningen og rensingen vil øke pga ferre kjemikalier og drit, og kroppen vil få mer naturlig energi. Ellers bør du ha en solid og god frokost, drikke mye vann, få nok søvn (ikke så lett med liten baby da), og mye aktivitet (enten om det er trening eller annen type aktivitet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått fort! Selv om den igjen begynte umenneskelig tidlig. Alle tidspunkt som begynner med 05:00 er for tidlig for selv et A-menneske som meg selv.

Den tidlige oppvåkning til lille mini førte til at hun sluknet igjen et par timer senere. Jeg pleier vanligvis bruke tiden til å ha egentid eller rydde, men akkurat i dag ble jeg så daff at jeg la meg til å sove. Våknet to timer senere, og det var egentlig ganske greit selv om jeg hater å sove bort dagen.

Etterpå var det tre timer med mating og stell av lille + masse lek. Helt til vi tok fatt på dagens trilletur. Hadde bestemt meg for å gå langt i dag, og det gjorde jeg. Veldig deilig! Lille sov hele turen og jeg måtte nesten vekke henne før vi var kommet hjem, såå godt sov hun.

Spiste en utrolig god hamburger til middag, så selv om jeg var aktiv og flink så gikk nok vinninga opp i spinninga akkurat i dag. Men vi "måtte" spise disse hamburgerne fordi de gikk ut på dato i dag. Hjalp vel ikke med dressing og cheddar heller men :fnise: Den var til fordel ganske liten da, og veldig god :icon_lol:

Nå er det snart tid for legging igjen, ikke på meg, men på mini :lillesky: Blir vel et styr uten like som vanlig.. Wish me luck :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker og vin hørtes så koselig ut! Skulle ønske jeg likte det. Ser så idyllisk ut å kunne sitte ute i kveldssolen/solnedgangen og drikke vin og spise reker. Jeg liker vin da :fnise:

Søvntrøbbel er noe skikkelig herk altså!! Jeg vet hva jeg snakker om :ler: A skrek jo i 4 måneder i strekk før vi fikk skikk på henne. Hun måtte bæres og vugges og bysses i søvn HVER eneste kveld og HVER gang hun våknet om natten. Og L har jo drevet og kødda med sovingen i 8 måneder til sammen nå. Utrolig slitsomt. Men den store trøsten er at det går jo over!! Og man kan jo ikke annet enn å holde ut :)

Har dere hatt barnevakt for henne enda eller?

Er lov å trøstespise litt synes jeg :sikle::mrgreen:

Det er noen ganger jeg tar meg i å fundere på om jeg egentlig synes reker smaker godt eller om det egentlig bare smaker sjøgress og hav :laugh: Har vel til tider konkludert med at reker egentlig smaker ganske rart, men fortsetter å kjøpe det likevel :fnise: Vin derimot :vin::danse:

Mini her er jo 8 måneder, så føler vi burde hatt leggingen i orden nå. Føler meg mislykket som mamma som ikke har et barn som bare kan stelles, mates og synges for og så er det natta. Det er så langt unna virkeligheten her :grine:

Men det går vel over! Det er vel ingen voksne mennesker som hyler i tre timer før de skal sove? Og som hyler om natten fordi de er sultne og vil ha mat? :sjokkert:

Vi har ikke hatt barnevakt over natten enda, kun på dagtid. I og med at leggingen er så utfordrende som den er så vil jeg ikke påføre andre det strevet, men svigermor har faktisk klart å legge henne en kveld vi var i selskap! Tror det ble litt vogntrilling og andre nødløsninger, men det gikk jo!

Har hørt at babyer ikke skal være lenger borte fra foreldrene enn antall måneder de er, det vil si at hun nå kan være borte fra oss i 8 timer siden hun er 8 måneder. Anbefales likevel ikke at det skjer hver dag, men prøver å holde oss ca til de retningslinjene så at vi reiser bort fra henne blir uaktuelt på en stund!

Når hadde dine barn barnevakt for første gang? Og går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg hadde nok trøstespist om jeg måtte opp midt på natta for å amme, jeg også. Den dagen kommer vel etterhvert! Håper dere finner en god løsning på legging etterhvert, så får vi håpe hun ikke er som niesa mi, som enda ikke klarer å sove tidlig (og hun fyller snart 4). Vet broren min og svigerinna mi er utslitte pga det, men heldigvis sover hun lenge om morgenen da!

Godt man får lange morgener da om barna først sovner sent! Det værste er jo sen legging og tidlig oppvåkning, som har vært tilfelle her. Babyer i den alderen skal visstnok sove 12-14 timer i døgnet, men vi er mer på sånn 10 timer...

Og jeg er egentlig A-menneske altså!

Hva med deg? A eller B? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort (sånn ca hehe) jeg får meg fast jobb så sjekker vi hvor mye mer vi kan få i lån, ca en million trur jeg hun bankdama sa sist :)

Godt å høre at din og er så aktiv i søvne, når voksne går i søvne så er det jo noe galt.

Hadde kjøpt uv-telt om ikke mini garantert hadde nektet å ligge i det :P

Huff, vi har sjelden slike kvelder. Håper det går over straks :kose: Mini gjør litt froskehopp fremover :)

Skjønner! Hvor mange kvm hadde dere nå?

Man vil alltid ha mer! Vi bodde en stund på 32 kvm, men uten mini da, det gikk det og :)

Utrolig hva man blir vant til.

Vil dere ha leilighet, rekkehus eller hus neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når leggingen blir så vanskelig :s Min vil også tidlig opp, men holder ikke ut så lenge før han vil legges igjen, og om jeg legger meg igjen selv så blir jeg jo helt vranga siden det bare blir 30-40 minutter før han våkner igjen. Så skjønner godt trøstespising av smågodt midt på natta, det skjer her også hvis vi har i hus :P

Ja det er jo sånn det er her og, hun blir jo sliten igjen etter en time eller to fordi hun har stått opp før hun er ferdig uthvilt. Noen ganger legger jeg meg igjen når hun sovner, mens stort sett føler jeg at jeg må gjøre andre ting eller at jeg bør prioritere egentid. Jeg har litt problemer med å sove på dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil og ha reker og vin!! Er for varmt til å spise noe varmt. Hva koster ferske reker per kg hos dere? :)

Mat har mye å si, enig med KaDust om å spise mest ren mat. Jeg har gått ned 6 kg i det siste og spiser nesten det samme som før men renere mat, mest hjemmelaget og mindre mengder av middag. Og mindre godis men ikke mye mindre. I varmen har vi spist is og potetgull har jeg spist en gang på 2 mnd. Sjokolade er og lenge siden. Mens før kunne det bli både sjokolade og potetgull i helgene. Jeg trenger å gå ned mye mer enn deg da, så 6 kg er dessverre ingenting her :(

Har hatt barnevakt en gang, i hele 15 min ;) En kveld kunne vi godt hatt, men ikke overnatting ennå.

Hvor gammel er snuppa di nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Hvor mange kvm hadde dere nå?

Man vil alltid ha mer! Vi bodde en stund på 32 kvm, men uten mini da, det gikk det og :)

Utrolig hva man blir vant til.

Vil dere ha leilighet, rekkehus eller hus neste gang?

Vi har 57 kvm og det er for lite syns vi, sliter med lagring, drømmen er enebolig men det er svindyrt her :( Så kanskje vertikaldelt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen ganger jeg tar meg i å fundere på om jeg egentlig synes reker smaker godt eller om det egentlig bare smaker sjøgress og hav :laugh: Har vel til tider konkludert med at reker egentlig smaker ganske rart, men fortsetter å kjøpe det likevel :fnise: Vin derimot :vin::danse:

Mini her er jo 8 måneder, så føler vi burde hatt leggingen i orden nå. Føler meg mislykket som mamma som ikke har et barn som bare kan stelles, mates og synges for og så er det natta. Det er så langt unna virkeligheten her :grine:

Men det går vel over! Det er vel ingen voksne mennesker som hyler i tre timer før de skal sove? Og som hyler om natten fordi de er sultne og vil ha mat? :sjokkert:

Vi har ikke hatt barnevakt over natten enda, kun på dagtid. I og med at leggingen er så utfordrende som den er så vil jeg ikke påføre andre det strevet, men svigermor har faktisk klart å legge henne en kveld vi var i selskap! Tror det ble litt vogntrilling og andre nødløsninger, men det gikk jo!

Har hørt at babyer ikke skal være lenger borte fra foreldrene enn antall måneder de er, det vil si at hun nå kan være borte fra oss i 8 timer siden hun er 8 måneder. Anbefales likevel ikke at det skjer hver dag, men prøver å holde oss ca til de retningslinjene så at vi reiser bort fra henne blir uaktuelt på en stund!

Når hadde dine barn barnevakt for første gang? Og går det greit?

Du må ikke føle deg mislykket fordi ungen ikke har skikkelige rutiner enda!! Alle barn er forskjellige og trenger forskjellig opplegg. Ikke tenk på det. Plutselig en dag går det helt supert og hun kommer til å sove natten igjennom. Men har dere noen rutiner på kvelden sånn som mat, stell og pysj og den slags? Eller bare lar dere henne drive på til hun blir sliten også legger dere henne?

Vi har hatt barnevakt en del ganger, og over natten. Men det er mine foreldre som passer og de er utrolig godt kjent med barna og de elsker dem. De har sett og vært sammen med barna hver uke og vi har vært masse på helgeturer der og sånn 😊 Men vi har sjeldent barnevakt altså. Bare en gang i blant og noen ganger for et par timer hvis det er noe vi begge må samtidig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge igjen spor her jeg :vinke:

Nå har jeg skumlest gjennom boka di ;)

Hvor gammel er jenta di? Hvor i landet bor dere? Jeg er nysgjerrig av meg altså :fnise:

Leggeproblemer er IKKE gøy! Vi har vel alle vært gjennom slike perioder :(

I fjor synes mini det var kjempegøy å drikke vann fra imsdalflaska mi :) Han var vel rundt 7-8 mnd når han begynte med det. Den og camelbacken min er fortsatt kjempepoppis :)

Så koselig :)

Mini er 8 måneder! Synes det fort og sakte på samme tid!

Det er nesten litt godt å høre at andre har slitt eller sliter med legging. Jeg føler meg så mislykket når jeg ikke får det til, for jeg hører så mange andre lykkelige historier hvor leggingen går så greit. Men jeg vet jo innerst inne at det er mange som sliter, må bare minnes på det en gang i blant ;)

Vi sliter fortsatt med vann, vet ikke hva som blir feil. Hun burde jo begynne å bli vant til det nå.. Men jeg har aldri vært noen stor vanndrikker selv så kanskje det er problemet ;)

Ammet du?

Noen ganger tenker jeg at det hadde vært lettere å gi flaske med vann om man ammet. Tror hun blir litt forvirret rundt at flaskene hun får inneholder forskjellig fra gang til gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...