Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er problemet med feminismen, den er ute etter å forhøye kvinnen og tråkke på mannen. Folk burde heller jobbe for likestilling, men dessverre...

Anonymous poster hash: 9e2e2...ea1

Ja, vi må desverre tråkke litt på dere da dere tar så mye feil at det er skremmende.

Og jeg tror alle er for likestilling, ihvertfall i mitt tilfelle. Jeg er ikke for at "kvinnen skal stå høyere enn mannen", jeg er for at alle skal stå likt.

Anonymous poster hash: 4a749...907

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er rett, og det skrev jeg tidligere i diskusjonen. Jeg skrev at det finnes en del kjente menn med såkalte "golddiggers", men det betyr ikke at det på verdensbasis er fler kvinner som faller på rike menn. Det er mange eksempler på rike kvinner som er med fattige menn, og motsatt, og dermed har man ikke en fasit. Hvis vi ser bort i fra disse playboy folkene deres, så er det ikke stort å komme med.

Er du morsom. Rike damer går ikke etter fattige menn. De går etter noen som har enten lik inntekt eller mere. Men finnes noen veldig få unntak. Man ser steinrike menn som har unge deilige damer. Er flust av de. Alle millionærer har hotte yngre damer som regel. Mens damer som er rike ofte er med folk på egen alder som er velstående..

Disse jentene tenker jeg på som prostituerte, bare i det skjulte..

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

du er enige med feministene...

Klarer du å bruke andre ord enn feminist, eller kan du slutte å leke gjemsel og bruke andre ord?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om at man ikke skal sette negative merkelapper på folk bare fordi de tar valg du selv ikke ville gjort. Det var jo noe om å ikke sette folk i bås?

Men det er greit å bli kalt for en sur feminist?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er du morsom. Rike damer går ikke etter fattige menn. De går etter noen som har enten lik inntekt eller mere. Men finnes noen veldig få unntak. Man ser steinrike menn som har unge deilige damer. Er flust av de. Alle millionærer har hotte yngre damer som regel. Mens damer som er rike ofte er med folk på egen alder som er velstående..

Så lenge begge parter er klar over hva slags forhold de har og hva det er basert på så er det jo ikke noe negativt med det? Det er jo kun hvis "golddiggeren" ikke er ærlige om sine hensikter at det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Mange rike kvinner er blitt sammen med menn som ikke er rike, og det er mange eksempler å velte seg i. Man ser steinrike menn også ja, som gjør dette, og motsatt. BEGGE PARTER ALTSÅ. Det finnes ikke en fasit, for det skjer begge veier.

Innlegget er endret

bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Men det er greit å bli kalt for en sur feminist?

Nei, det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må desverre tråkke litt på dere da dere tar så mye feil at det er skremmende.

Og jeg tror alle er for likestilling, ihvertfall i mitt tilfelle. Jeg er ikke for at "kvinnen skal stå høyere enn mannen", jeg er for at alle skal stå likt.

Det virker slettes ikke som om du er for at alle skal stå likt basert på dine egne ord:; Ja, vi må desverre tråkke litt på dere da dere tar så mye feil at det er skremmende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

nei du kalte meg homofil, kvinner har mer klasse og selvrespekt. menn bør ta på seg t-shirta. sure sokker på bordet, pizza og øl til fotballkampen er menn i ett ess. kylling med viltris spises til kampen og beina er gulvet her i gården.

Sa du kunne komme ut av skapet, siden du ikke synes du om at jenter viser hud. Da er det tydeligvis ikke noe som tiltrekker deg, så da er det vel ikke rart å bli kalt homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Prostituert i det skjulte, fordi man er gift med en rik mann. For et vås!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Du vet at feminister er for likestilling, ikke sant? Hva er negativt med det?

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Menn vil ha makten og de er livredde for å miste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker slettes ikke som om du er for at alle skal stå likt basert på dine egne ord:; Ja, vi må desverre tråkke litt på dere da dere tar så mye feil at det er skremmende.

Vi må desverre svare tilbake med samme mynt, da. Var det bedre?

Slutt å dramatiser ting. Jeg tror de fleste drømmer om et land med likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ja ja.. i følge denne tråden så har ikke jeg sex med kjæresten min fordi jeg har lyst på han og er glad i han. For det er visst ikke mulig for kvinner å ha sex med noen fordi de er glad i personen på samme måte som at mannen har sex med kvinnen fordi han er glad i henne. :ironi:

Noe sier meg at de menneskene som mener dette ikke har opplevd ekte kjærlighet. Stakkars mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Sa du kunne komme ut av skapet, siden du ikke synes du om at jenter viser hud. Da er det tydeligvis ikke noe som tiltrekker deg, så da er det vel ikke rart å bli kalt homofil?

Det var vel en anonym som sa at kvinner med korte skjørt ser trashy ut, ellers så kan jeg ikke se at noen har sagt at det er negativt å vise hud?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at feminister er for likestilling, ikke sant? Hva er negativt med det?

Det negative med feminismer som er for likestilling, er at de ikke er for likestilling. De er for enveislikestilling. At kvinner skal få flere rettigheter på bekostning av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det var vel en anonym som sa at kvinner med korte skjørt ser trashy ut, ellers så kan jeg ikke se at noen har sagt at det er negativt å vise hud?

Han sa vi kler oss sexy og bruker det - vil du kalle det positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New_Girl

Han sa vi kler oss sexy og bruker det - vil du kalle det positivt?

Hvorfor er det negativt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hvorfor er det negativt?

Er det positivt å bruke kroppen og spille på sex, for å få det man vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det negative med feminismer som er for likestilling, er at de ikke er for likestilling. De er for enveislikestilling. At kvinner skal få flere rettigheter på bekostning av menn.

Det er bare noe dere menn har fått for dere som ikke stemmer i det hele tatt.. Dere tåler ikke å bli satt likt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det fotball vm. feministene får hyle i kor. ingen bryr seg.

Du vet at feminister er for likestilling, håper jeg? Du er virkelig ikke så uvitende vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...