Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Litt irritert på kollegene mine nå.. Vi har hatt møte på et hotell idag og skulle egentlig spist middag kl 20. Men de er så fulle at det ikke går ann.. Jeg er så grisesulten og det er like før jeg bestiller meg en pizza på rommet og setter det på jobben sin regning. At voksne mennesker som dem ikke kan forstå at jeg som gravid må ha mat og kan ikke gå 3-4 timer uten mat. Glad jeg hadde 2 boller på rommet. Men nå må jeg ha ordentlig mat. NÅ!!

Jeg syns det hørtes fornuftig ut å bestille pizza på jobbens regning, hvis de faktisk er så fulle at dere ikke kommer dere ut for å spise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det hørtes fornuftig ut å bestille pizza på jobbens regning, hvis de faktisk er så fulle at dere ikke kommer dere ut for å spise! :)

Tro meg, det frister veldig.

Vi ble enig om å møtes utenfor restauranten kl 20.40. Venter i spenning på om de kommer eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett bestilt den pizzaen!

En halvtime ventet jeg på dem og ga opp til slutt. Da er pizzaen bestit. Håper den kommer snart. Sulten!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime ventet jeg på dem og ga opp til slutt. Da er pizzaen bestit. Håper den kommer snart. Sulten!!!

Bra! Så kan de ha det så godt :) fulle folk er kjedelig som edru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Så kan de ha det så godt :) fulle folk er kjedelig som edru

Sjefen min ringte meg mens jeg bestilte pizza også ringte jeg og sa at jeg kommer ikke ned igjen. Og at jeg hadde ventet på dem lenge nok så nå hadde jeg bestilt pizza. Vet ikke om han fikk med seg hva jeg sa nei..

Måtte ringe samboeren og fortelle. Han ble sint og sa jeg absolutt ikke burde ha dårlig samvittighet. Det burde de ha som oppfører seg sånn og ikke tar hensyn. Skikkelig lei meg og har egentlig bare lyst til å reise hjem. Men nå håper jeg at pizzaen kommer snart. Skal kose meg med den også bare legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg :( hvor i landet er du?

Godt med mat.

Er fortsatt på østlandet. Kunne bare reist hjem men sover her inatt. Drar heller hjem med en gang jeg våkner imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk en god natts søvn :)

Så kan du trøste deg litt med hotellfrokost i dag? :nigo:

Nja, gode senger men våknet kl 4.15 av at je var sulten igjen. Så da spiste jeg den siste bollen min og sovnet igjen i 5 tiden. Nå våknet jeg for litt og skal bare pakke ferdig før jeg spiser frokost. Også bare dra hjem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irritert på kollegene mine nå.. Vi har hatt møte på et hotell idag og skulle egentlig spist middag kl 20. Men de er så fulle at det ikke går ann.. Jeg er så grisesulten og det er like før jeg bestiller meg en pizza på rommet og setter det på jobben sin regning. At voksne mennesker som dem ikke kan forstå at jeg som gravid må ha mat og kan ikke gå 3-4 timer uten mat. Glad jeg hadde 2 boller på rommet. Men nå må jeg ha ordentlig mat. NÅ!!

Kjipt med kollegaer som ikke overholder avtaler..! Jeg er supersulten fort til vanlig, og, som du sier, man skal ikke gå lenge uten mat som gravid. Da blir man jo enda dårligere også! Bra du fikk bestilt deg en pizza, selv om det ikke er like hyggelig som det hadde vært om de andre tok hensyn og var med på et sivilisert måltid..

Håper resten av helga har vært fin, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resten av helgen var fin. Lørdag gjorde vi ingenting. Lagde noe god mat og så film på kvelden. Igår sto pepperkaker på programmet. Nam!!

Da er det siste uka med jobb før juleferien. Jeg er litt spent på hva sjefen og kollegene mine sier om fredagens julebord. Kanskje de ikke husker at jeg ikke var med. Noe som ikke skulle forundre meg men trot ikke det. Men spent på hva de sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de sagt noe? De burde ha dårlig samvittighet spør du meg!

Kun sjefen min som spurte hva som hadde skjedd. Og han vil jo ikke forstå eller se det fra min side. Uansett hvor ofte jeg sa at jeg var sulten og kan ikke vente 4-5 timer fra siste måltid på møte til middag, så ville han ikke høre på det. Han benektet jo når jeg sa at jeg hadde ventet på dem og forklarte når han ringte meg. Han hadde tydeligvis ikke sett på klokka. Til slutt ga jeg opp. Bare lar det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeez! For en oppførsel! Ble du forbanna? Det ville jeg ha blitt!

Jeg ble egentlig bare lei meg.

Nå vil jeg bare glemme hele greia.

Ikke mange dager igjen til juleferie!!

----------

30 uker idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...