Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg nyter altfor mye å jobbe kun halve dager. I tillegg til at jeg har opplæring med vikaren min så jeg er ikke like sliten hver dag lengre. Litt godt..

Idag satte jeg første maskin med barneting. Mest sengetøy, håndklær og kluter. Godt å komme igang med det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra du har fått litt mer overskudd av å jobbe 50%. Høres ut som det var veldig riktig å få sykemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har jeg gledet meg til lenge.. For i dag skal 2 av venninnene mine arrangere babyshower for meg. Når jeg fortalte dem at jeg var gravid i fjor høst, så sa de at de ville arrangere det for meg og da ble vi enig om en dato. Så nå er jeg utrolig spent. Jeg blir hentet kl. 15. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har jeg gledet meg til lenge.. For i dag skal 2 av venninnene mine arrangere babyshower for meg. Når jeg fortalte dem at jeg var gravid i fjor høst, så sa de at de ville arrangere det for meg og da ble vi enig om en dato. Så nå er jeg utrolig spent. Jeg blir hentet kl. 15. :hoppe:

Ååå, så koselig!! Håper dagen har vært helt super så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower igår var kjempehyggelig. Det ble en veldig koselig dag med 11 venninner. Det ble servert pizza og cupcakes. Flere leker, både for alle og kun for meg. Heldigvis ingen dumme leker, noe jeg var redd for. Fikk selvfølgelig bleiekake. I tillegg til flere fine gaver, både klær og andre praktiske ting til babyen. Jeg storkoste meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower igår var kjempehyggelig. Det ble en veldig koselig dag med 11 venninner. Det ble servert pizza og cupcakes. Flere leker, både for alle og kun for meg. Heldigvis ingen dumme leker, noe jeg var redd for. Fikk selvfølgelig bleiekake. I tillegg til flere fine gaver, både klær og andre praktiske ting til babyen. Jeg storkoste meg!!

Så heldig du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig fin babyshower! :hoppe: Skulle ønske jeg fikk en til, er så lenge siden jeg hadde! :ler: ( 12 uker siden!)

Ååååh, gooosh.. fikk lyst på cupcakes.....

cupcakes.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag måtte jeg stå opp tidlig og levere ny urinprøve på legekontoret. Siden jeg ikke hadde time hos legen, så spurte jeg om de gir meg svar på resultatet. Jada... Men jeg vet at de sikkert ikke kommer til å gjøre det så regner med at jeg tar en tlf dit på fredag. Spesielt siden jeg ikke har ny time før om 3 uker.

Ikke vært hos jordmor siden september så dit skal jeg om 2 uker.

Idag prøvde jeg også å hente babypakken på Kiwi men den butikken pusser opp så da må jeg prøve et annet sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, gooosh.. fikk lyst på cupcakes.....

cupcakes.jpg

Jeg nyter at jeg fikk med meg resten av cupcakes hjem.

Også fikk jeg høre at samboeren hadde vært med på valg av kake ei felles venninne av oss skulle bake til meg. Og hvilke smaker de skulle inneholde. Flink kjæreste!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Magebilde!

Jeg lurer på om jeg passerte samme Kiwi i dag, den nærme jobb holder også på å pusse opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babyshower. Venninnene mine arrangerte for meg i uke 20. snakker vi ivrige :fnise:

Jaja, magebilde! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...