Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hehe, magebilde ja.. Faktisk tatt lite bilder av meg selv under graviditeten.. Kun en gang til julekortet.. :fnise:

Får se hva jeg kan få til...

34 uker i dag. Ikke mange dager igjen til jeg er høygravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For første gang på lenge våknet jeg klokken 3 inatt og var sulten. Så da måtte jeg stå opp og spise noe. Det tok litt tid før jeg sovnet igjen. Nå har jeg nettopp spist litt igjen og håper kanskje at jeg får sove litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du sove litt mer i går? :)

Dessverre ikke.

Og i natt ble det enda mindre søvn. Skikkelig trøtt i dag. Og småkvalm.

Ikke lyst til å dra på jobb. Vil helst bare ligge i senga.

Men jeg får begynne å gjøre meg klar til å dra siden jeg må kikke etter en bursdagsgave til søsteren min før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke.

Og i natt ble det enda mindre søvn. Skikkelig trøtt i dag. Og småkvalm.

Ikke lyst til å dra på jobb. Vil helst bare ligge i senga.

Men jeg får begynne å gjøre meg klar til å dra siden jeg må kikke etter en bursdagsgave til søsteren min før jobb.

Ånei :( Høres absolutt ikke bra ut :klem: Håper du får deg litt hvile etter jobb i dag da, hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk faktisk greit på jobb idag men datt ned på sofaen når jeg kom hjem. Krysser fingerne og ber til høyere makter om at jeg får sove i natt!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov fra kl. 22-7. Utrolig godt å være litt mer uthvilt i dag. Trengte det!

Endelig fredag! I helga får vi besøk av svigerfar. Han skal være med å se på bil, både i dag og i morgen. Vi har invitert han på middag ikveld så jeg tenkte at jeg skulle ta en runde med støvsugeren og rydde litt før jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg nok, ja :nigo:

Åh, så kos med besøk :) Skal dere ha noe godt til middag?

Må du huske å slappe av litt også, nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde seg nok, ja :nigo:

Åh, så kos med besøk :) Skal dere ha noe godt til middag?

Må du huske å slappe av litt også, nå :jepp:

Leiligheten trengte en liten runde med støvsugeren. Godt med en ren leilighet. Men det blir nok samboeren som må ta seg av husarbeidet neste gang. Merket at det ikke var så behagelig å bøye seg ned når jeg skulle vaske gulvet.

Etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å lage lasagne til middag. Med salat og hvitløksbrød.

Faren hans er utrolig snill som kommer opp fra sørlandet for å være med og ser på bil sammen med oss. Idag skal de til Drammen for å se på 3 biler etter at M er ferdig på jobb. Spent på om han liker noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten trengte en liten runde med støvsugeren. Godt med en ren leilighet. Men det blir nok samboeren som må ta seg av husarbeidet neste gang. Merket at det ikke var så behagelig å bøye seg ned når jeg skulle vaske gulvet.

Etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å lage lasagne til middag. Med salat og hvitløksbrød.

Faren hans er utrolig snill som kommer opp fra sørlandet for å være med og ser på bil sammen med oss. Idag skal de til Drammen for å se på 3 biler etter at M er ferdig på jobb. Spent på om han liker noen av dem.

Det trengs her også, men støvsuging er gubben sin jobb nå, det tar helt knekken på mitt bekken :P ..

Åh, det er så godt! Ser ut som det blir Tikka Masala-kyllinggryte (toro) her i dag, siden vi glemte å ta opp kotelettene i går xD

Ja, det var snilt ^^ Hva slags biler er det dere ser på? :) Noen spesielle modeller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strengt forbudt å støvsuge (og vaske gulvet) når man har bekkenløsning og/eller er på slutten av svangerskapet! ;) Det får mannen ta seg av!

Spennende med bil! Hvilke modeller har han sett på? Og var det noen han likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs her også, men støvsuging er gubben sin jobb nå, det tar helt knekken på mitt bekken :P ..

Hva slags biler er det dere ser på? :) Noen spesielle modeller? :)

I går så han og faren på Kia og Skoda Fabia. Han likte begge to. Dessverre fikk han ikke prøvekjøre men spørs om vi drar tilbake i dag hvis vi får prøvekjøre.

Spennende med bil! Hvilke modeller har han sett på? Og var det noen han likte?

I dag skal vi se på Ford Focus og Skoda Octavia i tillegg til at jeg skal bli med å se på de typene de så på i går. Han er veldig gira på å kjøpe bil etter i går så spennende å se hva som skjer videre.

-------------------------

Våknet allerede halv 6 i dag.. Trøtt!! :natti:

I dag er jeg høygravid! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lykke til med bilkjøp! Vi ligger litt etter dere i løypa, men skal nok titte litt ganske snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...