Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt at det ikke bare er meg.

I dag ringte jeg til legekontoret før jeg dro på jobb. Jeg måtte jo levere en ekstra urinprøve forrige mandag og jeg har ikke fått svar fra legen. Synes det er litt dårlig. Så da ringte jeg for å høre. Heldigvis hadde de ikke funnet noe - så alt var greit.

I dag er jeg sliten. Det blir sofaen resten av kvelden. Og kakerester :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke bare er meg.

I dag ringte jeg til legekontoret før jeg dro på jobb. Jeg måtte jo levere en ekstra urinprøve forrige mandag og jeg har ikke fått svar fra legen. Synes det er litt dårlig. Så da ringte jeg for å høre. Heldigvis hadde de ikke funnet noe - så alt var greit.

I dag er jeg sliten. Det blir sofaen resten av kvelden. Og kakerester :spise:

Mmmm, kake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Nå skal det bli godt med helg.

Men gleder meg ikke til å gå ut etterpå. -16 grader ute. :fryser:

I dag er det kun 2 uker igjen til jeg går ut i permisjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Nå skal det bli godt med helg.

Men gleder meg ikke til å gå ut etterpå. -16 grader ute. :fryser:

I dag er det kun 2 uker igjen til jeg går ut i permisjon....

Jøss, her er det bare -4,5 grader :nigo:

Oi, tenk på det, du :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så kaldt!! Her er det -8,5 akkurat nå, glad dette er en av de dagene jeg faktisk ikke MÅ ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt å sette seg på toget og vite at det er helg. Ulempen med å jobbe 50% er at jeg ofte føler at jeg går fra jobb uten å være ferdig med det jeg skal men idag fikk jeg endelig gjort alt ferdig. Da kan jeg ta helg med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt å sette seg på toget og vite at det er helg. Ulempen med å jobbe 50% er at jeg ofte føler at jeg går fra jobb uten å være ferdig med det jeg skal men idag fikk jeg endelig gjort alt ferdig. Da kan jeg ta helg med god samvittighet.

Det er en god følelse :biggrin:

Goood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt å sette seg på toget og vite at det er helg. Ulempen med å jobbe 50% er at jeg ofte føler at jeg går fra jobb uten å være ferdig med det jeg skal men idag fikk jeg endelig gjort alt ferdig. Da kan jeg ta helg med god samvittighet.

Kjenner absolutt den følelsen! Fant du ut av timene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner absolutt den følelsen! Fant du ut av timene dine?

Jepp, det ordnet seg. :laugh:

Selv om jeg våknet allerede kl. 7 så føler jeg at jeg har sovet godt i natt.

Nå skal vi spise litt frokost før vi drar på Ikea. Vi mangler fortsatt madrasser til seng og vugge, så da ordner vi det i dag siden M skal sette sammen vuggen i løpet av helgen.

Og ikveld skal jeg se Chicago sammen med moren min. Hun har spurt om vi skal spise før showet men tror ikke jeg orker det. Gleder meg til showet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ordnet seg. :laugh:

Selv om jeg våknet allerede kl. 7 så føler jeg at jeg har sovet godt i natt.

Nå skal vi spise litt frokost før vi drar på Ikea. Vi mangler fortsatt madrasser til seng og vugge, så da ordner vi det i dag siden M skal sette sammen vuggen i løpet av helgen.

Og ikveld skal jeg se Chicago sammen med moren min. Hun har spurt om vi skal spise før showet men tror ikke jeg orker det. Gleder meg til showet!

Så deilig å få ordnet madrasser og sette opp vugge! 😁

Kos dere masse på musikalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi ryddet og støvsugd leiligheten. Svigermor kommer på besøk. Og siden vi ikke har mer kake igjen, så blir det vafler. NAM!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var hyggelig med besøk men det virket som om hun kom mest for å få hjelp til å fikse noe på Ipaden også kjørte vi henne hjem og da skulle hun ha hjelp til å sette opp ny GET dekoder. Så dagen gikk liksom ut på å hjelpe henne. Vi følte vel begge to at hun egentlig ikke kom for å besøke oss eller se barnerommet (som hun selv sa). Men men.. Så nå ligger vi rett ut på sofaen og bare slapper av. Nesten så jeg har lyst til å legge meg. Pleier å få tid til å sove en times tid i helgene men det ble liksom ikke det i dag. Så det blir nok ikke sent i seng ikveld.

Helga har gått sååå fort.. Vil ikke at det skal være mandag i morgen.. :bond:

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner permisjonen din? Neste uke?

Jeg har 2 uker igjen. Siste arbeidsdag er fredag 6.februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...