Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg har et par gode kvinnelige leger å anbefale om du vil bytte i allefall :) Det ble 20% ja, blir spennende å høre hva hvordan det føles. Er nok godt med en fridag midt i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å diskutere med sjefen sin hvorfor man ikke vil bruke fridagen som en av dagene jeg skal ha fri neste uke pga begravelsen, føltes litt dumt og unødvendig. Kanskje bare meg men jeg bryr meg ikke jeg trekkes for en fridag ekstra pga det. Til slutt holdt jeg på å skrike til han om han vil at jeg skal være sykemeldt over lengre tid og jobbe enda mindre, så gjør han god jobb på å få til det.

Men han sa greit til slutt..

Nå skal det bli godt å komme hjem. Babyen sparket som bare det når jeg satt på toget istad.. Sikkert like sulten som meg. Forte seg hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt med fri i dag! Også har jeg fått gjort så utrolig mye. Ryddet litt hjemme, satt på en vaskemaskin, handlet sengetøy/kluter/gardin til babyen på KID (30%), kjøpte bursdagsgave til datteren til bestevenninna mi, handlet middag og til slutt hentet jeg 3 pakker på posten....

Nå gleder jeg meg til samboeren kommer hjem fra jobb. Han er allerede ferdig kl. 14. Så da får vi resten av dagen sammen.

25 uker :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi nettopp hatt besøk av en kunde på jobb og hun tok med seg lunsj til oss. Det var et brett med smørbrød, halvparten med reker og andre halvparten med roastbeef. Reker liker jeg ikke så da ble det en skive med roastbeef. Plutselig satt jeg og tenkte: Kan jeg egentlig spise roastbeef?

Jeg tørte ikke å spørre kollegene mine siden de er av den eldre generasjonen som alltid sier, er det så farlig. De spiste det jo når de var gikk gravide med deres barn. Også synes de at jeg tenker for mye på hva jeg kan og ikke kan spise når jeg har snakket om det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også at det var fysjom å spise det. Ikke at det er en favoritt her uansett :P

Edit: hadde kommet med en accent egy opp i sky

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gomler roastbeef uten å sende det så mye som en tanke engang :laugh: Mmmm.. :sikle: kondolerer så mye foresten, en stund siden jeg har tittet innom så litt sent men :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag og helg!!

Nå gleder jeg meg til å sove på hotell, spise god mat, koble av og skravle med jentene! Trenger det av og til!!

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en hyggelig helg men godt å komme hjem. Skikkelig grått og trist vær ute så det blir nok en innedag. Men prøve å gå en liten tur litt senere siden jeg har fått merke det i ryggen i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med uke 26!

Og halsbrann er skikkelig æsj! Sist kunne jeg ikke spise popkorn fordi jeg fikk så grusom halsbrann etterpå. Denne gangen er visst iste også en trigger for halsbrann.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 26 uker! :hoppe:

Halsbrann er noe herk, ja! Og man kan få det av så mye rart som ikke henger helt på greip. Her får jeg litt av bl.a. sjokolade. Og jeg er sjokoman, så da får jeg bare leve med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...