Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2

@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Har lansert min egen teori fra mitt eget lille hode.... alt for å holde håpet levende... :P

Altså :

1. Jeg er ikke gravid

2. Jeg er gravid - en baby

3. Jeg er gravid - to babyer

Dvs. at prognosen for at jeg er gravid da er på hele 66 % - ingen dum tanke :ler:

Statistisk sett holder nok ikke teorien mål, men for mitt lille hodet er det mer enn nok for å opprettholde positiviteten ...

Begynner å ane murringer som kommer og går - ikke rart kanskje med bare 6 dager til IKM ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tester om 7 dager!

Si at du tester om 7 dager!

Klarer du å vente i 7 dager?

Jeg liker forresten teorien din, enkel og grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qlio ... jeg tester om 4 dager :P

Mannen lo av teorien min han.... og hadde en egen, og det var at det var 100 % sikkert :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å spotte :o

Dvs. jeg spottet pittelitt igår kveld. La meg igår med hjertet i halsen og har ikke sovet godt i natt, dels pga. mye vind ute, dels pga. redd for mensen, dels pga. blod på papiret ved dobesøk i natt og dels pga. hetetokter :o

Har hatt min første natt med hetetokter, dette er bivirkning av kremen med progesteron som jeg dytter oppi :-? En annen bivirkning er småblødninger, siden blodet har stoppet igjen satser vi på at det kun er bivirkninger av kremen.

Jeg har desverre blitt litt mer negativ rundt resultatet nå, men krøllemannen holder fortsatt motet opp for oss begge. Siden kroppen naturlig produserer progesteron ved graviditet mener ha nå at jeg har fått en "overdose" progesteron, og at dette igjen resulterer i hetetokter og småblødning.

Eneste som kommer ut nå etter siste sjekk er kremrester (dog misfarget, men det er visstnok også ganske vanlig )

Dette har blitt mer spennende enn ønsket, men vi tviholder på testdag torsdag. Og Krøllemannen har innlagt forbud mot "sniktesting" uten at han er tilstede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Krøllemannen har innlagt forbud mot "sniktesting" uten at han er tilstede :ler:

Det han ikke vet har han ikke noe vondt av!

Jeg krysser alt, selvom dette ikke var ønskeinnlegget jeg håpet på. Håper og tror at det er bivirkninger av kremen, uansett har dere flere forsøk.

Pia måtte også prøve flere ganger, ikke mist motet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke test igår jeg :oops:

Pga. at jeg har litt småblødninger - men foreløpig ingen grusom mens som er ankommet, bare sånn gammelt størknet blod *uuurrrgggghhhh*

Så imorgen - da lover jeg *korspåhalsentikniverihjertet*

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ingen MMS....

testet negativt idag tidlig. Er ikke så lei meg, gråter ikke.... men reaksjonen kommer kanskje senere. Har jo sett endel negative tester før - så noe sjokk var det ikke.

Nå tar vi oss litt fri fra sirkuset, normaliserer kroppen igjen. Håper Crinone'n er ute av kroppen snart så jeg kan få mensen på orntli' og ikke bare sånne småblødninger jeg har nå.....

Har planer om å prøve refleksologi, har hørt mange som har prøvd med gunstig effekt.

Har ingen tanker om at jeg har gjort noe galt med tanke på dette forsøket heller - for det kan jeg ikke ha klart...... Så det er bare tilfeldigheter......

Egentlig deilig å ha et svar også, så slipper man være på symptomjakt og bli helt gal i hodet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd for dette da jeg åpnet dagboken din i dag, nettopp fordi jeg ikke hadde mottatt noen MMS. Men pokker heller, dere har jo flere forsøk om dere ønsker! Det er ikke noe dere kan gjøre hverken fra eller til med disse forsøkene, noen egg fester seg og andre gjør det ikke. Slik er det jo for alle som prøver. Men en dag, så kan det hende at nettopp ditt egg fester seg, og jeg skal stå ved din side så lenge du vil ha meg der.

La kroppen din bli din igjen,

ta deg ett glass vin eller fire og kos deg med mannen.

Hvem vet, det er ikke sikkert at du kan drikke så mye mer vin om en liten stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, @lfakrøllvennen! :trøste: Det var ikke dette jeg hadde håpet på å lese idag...Vil bare gi deg en stooor :kose: , så får vi håpe at dere lykkes til slutt! Kanskje er det deres tur neste gang! Vi får bruke Pia som eksempel, og tenke at det vil gå, tilslutt! :tommelsmil:

Uansett, en stor oppmuntringsklem her fra meg, som ønsker deg alt vel og lykke i livet..... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med Porsgrunn, og meddelt resultatet. Journalen blir nå lagt til legen for evaluering og planlegging av videre fremdrift - skal ringe ned slutten av neste uke ..... Vi gyver på et forsøk til etterhvert...

Har allerede ringt refleksolog Hanne Thomassen og spurt og gravd litt rundt hva det innebærer. Og er superoptimistisk. Begynner behandling nå i februar, og fortsetter frem til neste forsøk. Det koster meg litt ekstra, men i det lange løp er det vel verdt det ....

Vi lar oss ikke knekke av en sånn "filleting" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fordelen" med å ikke være gravid nå er at jeg kan få kommet skikkelig "ajour" med vekta før jeg blir tjukk igjen....

Enda har jeg 5-6 kilo som skal av, i tillegg til de 13,4 som er av allerede..... Føler meg friskere enn på lenge, mer opplagt og effektiv. Har sykt mye mer energi hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å slanke deg, det bedrer visst også på sjansene for å bli gravid mener jeg å ha hørt? Ikke det at du er overvektig i utgangspunktet, men som du sier er det også greit å ikke begynne med altfor mange kilo pluss når man blir gravid. Da er det ekstra tungt å gå ned igjen.

Hilse mannen, kunne du sendt meg en mail på den helgen du var opptatt i februar? Har glemt det, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...