Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Denne Crinone-kremen er forresten noe herk ....

Også jeg som foreløpig bare har tatt 2 doser..... kommer jo til å tørne gal før det har gått 14 dager :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så i utgangspunktet har du nå nok til 2 forsøk?

Eller?

*supergrønn*

Jeg har fått diarée, det er sikkert pga. alt dette i dagboken og kroppen din. Så jeg skal være veldig glad om 9 mnd, når turboene dine er ute.

*optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som det ser ut idag så har jeg nok til 2 forsøk ja...

Men det gjenstår å se imorgen da, om de fortsetter å dele seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skulle gjerne hatt litt diare akkurat nå....

Sliter med det motsatte og tør ikke gå på do, i fare for å presse ut hele livmora :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crinone er en vaginalkrem som inneholder hormonet progesteron. Progesteron er med på å gjøre livmor klar for å ta imot. Dette hormonet produseres også på normal måte, men jeg får da en aldri så liten overdose...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AHA!

Og denne skal du sprøyte opp "der" i 14 dager til? :o

Du er gal etter 2 dager? :o

Sett opp ett babybilde på speilet på badet, da har du motivasjonen klar når du gruer deg. Fokuser på hvorfor du gjør det, kanskje du glemmer ubehagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal sprøytes oppi der ja....

Er ikke så ille å gjøre selve handlingen, mer ekkelt at noe av gørra kommer ut igjen :roll:

Og jeg orker ikke truseinnlegg i 14 dager - kommer jo til å få sopp da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten de vanlige bivirkningene:Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Øvrige: Tretthet, somnolens, hodepine. Mindre hyppige: Urogenitale: Vaginal irritasjon, irritasjon på applikasjonsstedet. Øvrige: Småblødninger.

Det jeg reagerte på var at man ikke skulle bruke disse under amming? Trodde amming var ett mål, jeg? Håper ikke du må bruke denne kremen i 14 år! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på 14 dager med krem, problemfritt svangerskap i minst 8 mnd (siden du får tvillinger trekker jeg fra 1 mnd).

Dette går veien, du vet jeg tenker på deg. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi er optimistiske .... men samtidig realistiske.

Men må innrømme at et svangerskap nå hadde passet oss perfekt...

Satt på apoteket igår og ventet på den berømte kremen min, og inn kommer en av gatas løse fugler... høygravid ... :roll: Verden er urettferdig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den er urettferdig er jeg helt enig i.

Men det er ikke stort vi kan gjøre med det, dessverre. Vi må gjøre det beste ut av våre liv, for det er noe vi har delvis kontroll over.

Du vet at jeg har 2 par i min familie som ikke kunne få barn selv. Det ene paret endte opp med en hund, det andre paret har nå adoptert 2 stk fra Colombia. De er, som dere, perfekt foreldrepotensiale. Men alle kan ikke, og da er det ektra sårende at "løse fugler" blir gravide, one night stands får resultater og "pillebabyer" kommer på løpende bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e ikkje kremen herlig da :hoho::hoho:

Når du ikke bruker den lenger føler du at du har glemt noe akkurat som med medesinene.

Men den skal jo gjøre det lettere for egga dine og feste seg så det går nok bra skal du se.

Blir spennende med innsetting i morgen håper de deler seg fint

Lykkeønskninger fra PIa :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kroppen begynner å kjennes normal ut igjen.

Må innrømme at igår skremte tanken på at noen skulle rote nedi der igjen allerede idag. Men idag føler jeg meg mye bedre der nede :wink:

Eggstokkene er nok på vei tilbake til normal størrelse igjen. Innbiller meg at det har hjulpet at jeg har ligget med varmeflaske om natten og litt om kvelden når jeg har sett TV.

Varmeflasken er jo en historie for seg selv :ler: Fikk nemlig tips om at det skulle øke blodgjennomstrømming i livmoren - så jeg kjøpte meg en varmeflaske sist jeg var på apoteket. De hadde noen vanlige kjedelige noen, også hadde de mange som så ut som bamser - og de var jo mye mer spennende. Også tenkte jeg at NÅR vi får barn ( ikke HVIS ) så er det jo kjekt at den ser litt koselig ut... Så nå går jeg til sengs med en løve hver kveld - og sitter med den på magen om kvelden :hoho:

Krøllemannen ler av meg - men synes jeg er litt søt også da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, og jeg er sikker på at Ida vil sette pris på løven din når vi kommer. Hun slo seg vrang for første gang i en butikk fordi hun ikke fikk en slik varmeflaskebamse.

Dæven, som den jenta kan hyle! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...