Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Ja tenk det jeg gleder meg også til og sende bilde neste år :sjarmor:

Du er jammen meg snart igang wow så spennende jeg håper og tror dette vil gå bra hvis ikke må du ikke gi opp.

Men en ting lurer jeg på ???Skal alle medesinene i kjøleskapet??

Hos meg var det bare eggløsningsprøyta som var i kjøleskapet vi fikk beskjed de bare skulle i kjøleskap når det var veldig varmt ute...

Pass på alle kvitteringene

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det tvillinger får du av bebiser - hvis ikke må du nøye deg med bebis... Blir det ingen får du få et bilde av meg og Krøllemannen :hoho:

Dere er så søte, at jeg ikke skjønner hvorfor dere ikke har gjort det hvert år.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. medisinene sa de til oss i Porsgrunn at når vi hadde hentet dem på apoteket måtte vi reise hjem i kjøleskapet med dem. Dette gjelder EL-sprøyta og Puregon (sprøyteampullene) Dette skal oppbevares mellom 2-8 grader.

Sprayen kan være utenom, og det er jo en nødvendighet da den må følge meg overalt :wink:

Vet jo aldri om jeg er hjemme til den skal taes - spesielt på kveldstid...

Snart igang - snart bare 8 dager.......

Hentet medisinene istad - 9614,- kroner

Total 9 733,- fordi jeg kjøpte en foundation med 20 % rabatt, storfornøyd jeg... fordi jeg regnet med bortimot 11 000,- Men nå kommer jo den helsikes Crinone-kremen i tillegg da ... sjekket felleskatalogen, og det kostet 722,- for 15 stk.

Og kvitteringene er allerede arkivert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er dagen - gleder meg nesten mer til dagen imorgen enn julaften

Vet jo ikke hva vi har i vente så det blir en spennende tid vi går i møte.

Tenk, om litt over en mnd. kan jeg være gravid :hoppe:

Tør ikke håpe for mye - men har en god følelse :sjenert:

Gleder meg dessuten noe sinnsykt til å komme hjem til mamma og pappa på julaften, ingenting er som ribba til mamma - og sausen til pappa :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De første to sniffene er tatt :sjarmor:

- og jo jeg kjente litt vond smak, og var det litt sviing i nesa ? Men blir det ikke verre enn det skal jeg gladelig sniffe både titt og ofte jeg....

MEN, kjære gud - la meg slippe de verste bivirkningene da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - hilsener .... og det uten at jeg har fått mail på det :roll:

Uansett - tusen takk :-)

Det går fint å spraye - smaken i munnen og sviing i nese går over etter 10 min .tid .....

Nå er jeg derimot klar for jul.....

Starter med julemiddag i kantina idag kl. 15, bursdag hos farfaren til Krøllemannen ikveld, julaften i morgen +++, 1.dag sammen med familie på pappas side, ec...

Myyyye spising....

Hvordan skal jeg klare å holde meg stabil nå da - etter å ha gått ned 11,5 kg. i høst ... Jaja, får doble spaserturene :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er du igang med sniffinga er det ikke herlig :sjarmor::sjarmor:

Neida det er ikke så gale med disse medesinene det er fra innsettingsdagen nervene stiger får jeg to blå eller??

Krysser alt for at dere lykkes på første forsøk åhh det hadde vært såå koz :sjarmor::sjarmor:

Ha fortsatt en superfin JUL :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg sniffer og jeg sniffer - men noen blødning som jeg MÅ ha før sprøyter har jeg ikke fått. Tok en grav.test igår - negativ som ventet. Mensen må komme idag...

Ringt Porsgrunn igår for å høre hva vi gjør hvis den ikke kommer - og fikk kun tlf.svarer med beskjed om at de var tilbake fredag 07.jan :o panikken tok meg litt der må jeg innrømme. Men etter litt diskusjon med mannen og flotte damer på FUB sitt forum, fortsetter jeg å spraye som nå til fredag hvertfall - så får jeg høre med Porsgrunn hva de sier. Flere inne på FUB som hadde opplevd dette, og hun ene som også bruker Porsgrunn hadde fått beskjed om å fortsette spraying. Så da satser jeg på at det skal jeg også ...

Fortsatt ingen bivirkninger da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for prat på tlf igår Qlio - selv om jeg sikkert virket litt fraværende der jeg gikk mellom butikkhyllene og fyllte handlekurven :ler:

Mensen :evil: - kom igår kveld, etter trening :hoppe:

Så plutselig var sprøytestart veldig nære ...

Jeg har idag tidlig - presis kl 07.30 satt mitt første perfekte sprøytestikk med Puregon. Litt merkelig å stikke seg selv, men mannen heiet meg frem :hoho:

Også var det ikke vondt i det hele tatt :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!

Det finnes kanskje en Gud alikevel, og hun er Kvinne!

Synes forresten du er utrolig tøff, vet at det er en terskel å stikke seg selv. Måtte gjøre det da jeg gikk på Hjelpepleien, ble mange 1-2-3 før jeg klarte å få nåla til å berøre huden, gett!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe halv åtte en søndag - ikke normalt her i heimen :roll: Men skal man ta sprøyte så skal man ta...

Idag måtte jeg ta to stikk også, pga. å utnytte ampullen helt. I en 600 ampull med puregon er det faktisk nesen 75 ekstra .... Grudde meg litt til å styre med bytte av ampull etc. Men det er jo ikke verre enn å sette i ampull og ny spiss, for så å sette inn innstilling til det den stoppet på etter første stikk og stikke en gang til :sjarmor:

MEN, idag traff jeg to vonde punkt da jeg stakk - ikke godt :( Men heller ikke dødsvondt da - bare det at jeg kjente det godt. Blitt bortskjemt de første dagene :)

Jeg er uthvilt da - la meg i elleve-tida igår, Krøllemannen var på DJ-oppdrag og kom ikke før seks til morgenen. Han er ikke våken :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter til kl. blir åtte nå - så jeg får tatt denne nesesprayen også.

Jammen godt jeg husket å ta den med hjem fra Oslo igår - et lite øyeblikk holdt jeg nemlig på å glemme den :roll: Hadde tatt seg ut det.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...