Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Tror vel ikke på det selv, at vi kommer inn så tidlig.

Men det er alltids lov å håpe at vi kommer inn før de 5 mnd. er gått, OG at vi kommer igang på første menssyklus etter det igjen .... Men da skal ting skje raskt.....

Mitt håp er at vi kommer inn i slutten av november og kan begynne på første forsøk i januar .... :)

Bare vi ikke må vente mange mnd. etter samtalen og ikke kommer igang før mai/juni eller no :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Du æ'kke god Qlio :ler:

Satt i tlf. med Porsgrunn da du skrev dette innlegget :tunge1:

Oppløftende :P

Iogmed at vi er ferdig utredet, dvs. at siden jeg har PCO og mannen har nedsatt kvalitet så er saken gitt at man går direkte på IVF etter samtale. Ellers forsøker sykehuset å gjøre ting slik at man greier det på egen hånd - men det gjør ikke vi. Damen jeg pratet med var superhyggelig, og kunne fortelle at man forsøkte å få meg inn på første syklus etter samtalen. Men man måtte påregne ca. 2-3 sykluser - dette for å kvalitetssikre jobben på laboratoriet. Det er begrenset hvor mange man tar inn i uka - slik at resultatene skal bli best mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen plasser setter de bare inn 1 første gangen.

Men i Bergen setter de inn to hvis to er befruktet de mener det er større mulighet for en graviditet da.

Før satt de inn 3 men pga av for mange trillingfødsler er det mer sjelden nå.

Håper du snart er igang :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Litt utålmodig da Qlio :ler:

Jeg tenkte å ringe ja :wink:

To sjeler en tanke

Det er november :-? oj som tida har gått :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NÅ har jeg ringt.

Damen som setter opp listene over pasienter som skal inn var opptatt. Men en annen hyggelig dame kunne fortelle at vi hører noe et par uker i forveien før timen for forsamtale. Første halvdel av november er satt opp - så vi måtte smøre oss med tålmodighet 1-2 uker til :wink:

Og det er jo ikke lenge :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor::sjarmor: Så spennende nei 1-2 uker er jammen ikke lenge til.

Håper dere kommer raskt i gang, dere er kansje igang med medesiner allerede i julen :P

Lykke til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevet fra Porsgrunn kom idag !! :P

Vi har fått time for samtale/undersøkelse ved fertilitetsklinikken onsdag 24.november - veeeeldig kort tid til ... også har jeg bursdag samme dag :D

Håper vi er igang kort tid etter det ... men det kommer vel litt ann på jul og greier ....

spennende blir det hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dagbok dette her. Så heldig at dere skal til Porsgrunn. Vet om mange par som har prøvd mange ganger i Oslo men det klaffet ikke før de prøvde i Porsgrunn. :tommelsmil:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...