Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

*synger av full hals*

Tinky Winky

Dipsy

Laa-Laa

Po

Teletubbies

Teletubbies

Si HALLO

Aaa Oooo

Det er bare å begynne å øve seg,

og velkommen det er du alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Vet ikke heeeelt om jeg kan konstatere at mensen kommer imorgen, men på toalettet istad kunne jeg se antydning til at kusine brun kommer iløpet av noen få timer...... og da er tanta som vanlig ikke langt unna .... :hoppe:

Toalettpapiret blir analysert orntli i disse dager :hoho: ingenting overlates til tilfeldighetene....

Og har vel ikke vært så glad for å få mensen noengang tror jeg....

Får jeg mensen imorgen, betyr vel det at jeg skal begynne på spray ca. 22 des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk greie på at bestisen er gravid, 4,5 uke på vei .....

Vi har fantasert om å gå i permisjon sammen - nå er det faktisk en mulighet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje blir vi to-barnsmødre sånn noenlunde samtidig :o :ler:

Venter forresten post idag fra Porsgrunn, spennende å se datoene på rekke og rad.

Kikket såvidt på den sprøytepennen igår også, og tror det skal gå rimelig greit :)

Idag har jeg også vært og stukket meg, fikk Hepatitt A-vaksine. Denne tok vi i januar også - da vi skulle til Egypt. Ved å ta den på ny igjen nå er den holdbar ihvertfall i 20 år, om ikke livet ut.... Pluss at jeg var hos fastlegen og tok blodprøve, på forespørsel fra Porsgrunn - måling av hormoner i begynnelsen av mensyklus.... Kommer til å bli dreven med stikking :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa @lfakrøll!

Ikke drikke for mye, folk kan tro du er en fontene!

*lager mange festlige bilder i hodet*

Det er ikke meg i mot å bli tobarnsmor sammen med deg! Jeg håper at du sier i fra om det er noe du lurer på, i den tiden du har foran deg nå er kanskje Pia en lettere person å snakke med, men jeg har hvertfall en fødsel, to svangerskap og en praktfull liten jente på samvittigheten. Litt må jeg vel ha tilegnet meg?

Når du endelig blir gravid, DA skal jeg puste ut.

For da er nemlig alle jentene mine home safe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa @lfakrøll!

Ikke drikke for mye, folk kan tro du er en fontene!

*lager mange festlige bilder i hodet*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten fra Porsgrunn kom igår, med oversikt på når jeg starter medisinering og hva ....

Start med nesespray blir 22.12 som jeg trodde

Første sprøyte jeg tar selv blir 05.01 :roll:

og UL 14.01 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare ønske dere masse lykke til med prøverørforsøket!!!..håper dere får drømmene deres oppfyllt! Det fortjener dere etter så lang tid!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg reiste ned for å levere resepten på apoteket istad. Fordi jeg regnet med at det var et par dagers leveringstid .... Det var det imidlertid ikke, så jeg kunne fått med meg med engang. Jeg ba imidlertid om å heller hente det i ettermiddag av 3 grunner, for det første at jeg ikke hadde kortet til Krøllemannen med meg :wink: , for det andre at det skal rett hjem i kjøleskap... Men det tredje var at de var litt usikre på apoteket på de ulike dosene... Så for sikkerhets skyld skulle de ringe med Porsgrunn iløpet av dagen idag - også skulle jeg komme tilbake etter jobb og hente alt.

Æ glær mæ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh :o

Jeg kom plutselig til å tenke på - neste år sender vi kanskje julekort med en liten bebis på :babyjente::babysmokk::babygutt:

*sukk* :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha kort av Krøllebebiser!

Blir det tvillinger får du av bebiser - hvis ikke må du nøye deg med bebis... Blir det ingen får du få et bilde av meg og Krøllemannen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...