Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Besøk er alltid hyggelig - og Krøllemannen er klar for lillekjæresten Ida igjen :ler:

Var på ultralyd i Porsgrunn igår, for å sjekke størrelse og antall eggposer....

Jeg la meg godt til rette i denna stolen da :roll: og damelegen satte igang. Mannen fikk rollen som sekretær, og tror han synes det var fint - så kunne han slippe å sitte der å glo. Han visste ikke helt hvor han skulle feste blikket stakkar :tunge1:

Legen begynte med å måle slimhinne - den var 12 mm. Noe som visstnok var optimalt har jeg fått høre i ettertid :sjarmor: Også begynte tellingen, og målingen.... Da jeg trodde hun var ferdig sier damen "og så tar vi venstre side" ....

Med andre ord - det var maaaange der..... mange i mine øyne hvertfall :) 10 på høyre side, og 6 på venstre... Litt små var de enda, så jeg ble satt på en sprøytedose ekstra igår, og en idag.... og EL-sprøyte settes imorgen kveld kl. 23.00. Mandag er medisinfri *juhu* og tirsdag er det uttak kl. 10

Fikk med meg 1 vival og 3 paracet som jeg skal ta før jeg ankommer klinikken. I tillegg til at jeg får petidin ved ankomst. Pluss lokalbedøvelse i de nedre gemakkene :o Jeg som sjelden eller aldri tar smertestillende kommer jo til å gå på en skikkelig smell har jeg følelsen av :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petidin?

Det mener jeg at jeg fikk da jeg fikk Ida?

Uansett, her krysses det som kan, og håper på mange strutseegg som blir plukket ut. Tar de alle de kan? Spennende tider er det, og jubelen sto i taket da jeg fikk SMS fra deg. Ida skjønte ingenting, men fikk seg en vals hun sent vil glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petidin er normalt å bruke under fødsler ja ..... Så det sier vel litt om hvordan et uttak kan være :-? Men vi går på med rak rygg :sjarmor:

Og ja, de tar ut alle sammen ..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag settes EL-sprøyta, om litt over 2 timer bare

Håper bare ikke jeg har fått klusset det til nå med de siste dosene med nesespray. Var hos noen venner igår, og jeg hadde nesesprayen i jakkelomma. Jakka ble hengt på en knagg i entreen. Da jeg etter 2 timer skulle spraye oppdaget jeg til min fortvilelse at jakka og sprayen hang over en varmeovn - med det resultat at flaska var jo varm tok min dose spray, og satte flaska i kjøleskap - så håper ikke varmen rakk å forringe kvaliteten på sprayen ... Nok bekymringer....

Imorgen er medisinfri dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så spennende!!!

Ønsker deg utrolig masse lykke til med egguthenting på tirsdag!! Og ikke minst - lykke til med innsetting litt senere i uken! :klem: Skal følge med bak i kulissene :wink:

Tenker på deg! Håper alt går bra og at det blit full klaff!! :hoppe:

:klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt for deg i neste uka ja tenk på torsdag er du gravid kjempespennende lurer på om det er en eller to som vil klore seg fast i @lfakrøllen :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om ikke den tanken har slått meg....

Men først må de finne noen egg der imorgen da, også må de eggene bli befruktet først... og dele seg fint...

Fortsatt mange hindringer ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen hindringer. Kun utfordringer! Og de slutter ikke når eggene deler seg politisk korrekt. De opplever du hver eneste dag, som den @lfakrøllen du er i dag og mamma @lfakrøllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: "når eggene deler seg politisk korrekt"

Du får sagt det du Qlio :eeeh:

Det verker i nedre mageregion, men det er kanskje normalt når man har EL på gang med 16 eggposer på en gang :sjarmor: Tar det som et godt tegn...

Humøret går som en berg- og dalbane idag... konsentrasjonen har ikke vært på topp. Fikk masse lykkeønskninger av sjefen og min nærmeste kollega.

Godt å høre at noen bryr seg om deg som person...... og ikke bare som ansatt/kollega...

Uansett, har bestemt meg for å ikke grue meg til imorgen ... og da regner jeg med at jeg mener det imorgen også . Yeah right :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til KG, har ikke sett deg her før nå jeg! Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra for dere nå i denne spennende perioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens !!

Høna er tilbake fra Porsgrunn, og jeg har verpet frem 12 egg *klukk-klukk*

Selve uttaket gikk overraskende fint, ikke vondt - men ubehagelig. Imorgen får vi vite hvor mange som er befruktet og av hvilken kvalitet de er - også er det innsetting på torsdag igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg har svettet i dag!

Forestilt meg deg gå igjennom de utroligste ting, selvom Pia har fortalt meg hva som skjer før. Pokker, det hodet mitt trenger en skikkelig gjennomlysning!

Nå gjenstår det seg bare å grue seg noen dager til, så er det fingerkryssing og fødsel med påfølgende venting på SMS med vekt og lengde.

*sukk*

Jeg kommer til å bli tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dommen er kommet fra Porsgrunn, og den var ikke bare oppløftende.....

Av de 12 eggene som ble tatt ut var 1 umodent, 4 var bare tomme skall. Vi sitter da igjen med 7 stk, hvorav 4 er fint befruktet per kl. 11 idag.... Kan jo hende noen av de andre kommer etter som etternølere..

Vi får se det positive i det også da... for de 4 som var normalt befruktet så helt perfekte ut iflg. sykepleier...

Kunne jeg bare ikke være så støl nå da.... myyye bedre enn igår kveld - men likkavel da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å sette inn mer enn 4 perfekte egg, da? :o

Hvis-om-atte-Gud-forby dere skulle trenge flere forsøk, kan dere vel høste en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Dette var da en utrolig spennende dagbok! Det var jo nesten skuffende at det ikke var flere sider :ler: Her kommer jeg jammen til å følge med framover.

Har en bekjent som venter tvillinger etter prøverørsforsøk nå - utrolig koselig!

Ønsker deg lykke lykke til på torsdag!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt fjes ... hei Charmina :vinke:

Og joda, jeg trenger bare 2 perfekte superdupre egg jeg.... som helst klorer seg fast i 9 mnd.

Blir det et nytt forsøk høster vi på ny ... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...