Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Overvektig har jeg vært... og er fremdeles "lett overvektig" ... :roll:

Men min trivselsvekt er ikke langt unna. Hvertfall ikke det jeg kan erindre var det.... for det er maaange år siden jeg har veid så lite... og veier mindre enn mannen :kul:

Opptatt - det var 18-20 februar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny tlf. til Porsgrunn idag - denne gangen for å få dommen. Dvs. legen skulle ha evaluert journalen vår ferdig om fredagen - bare det at da glemte jeg å ringe :roll:

"Dommen" viste seg å være at jeg på neste forsøk skal ha samme dose som på første forsøk. Legen mente at de traff perfekt på medisindose - noe jeg også mener. Så det var vel ingen stor overraskelse...

Kan ringe inn mens og starte forsøk på neste syklus, men vi er enige om å vente. Har sittet og regnet litt frem og tilbake, og jeg må ringe inn mens tidlig i april for å få uttak i slutten av mai (tror jeg) - så da blir det nok til det...... Passer dessuten lommeboka bedre :tunge1:

Jeg og mannen har avklart hva vi gjør med tanke på adopsjon og penger også. Hvis prøverør ikke er vår vei til barn.... Mannen har tenkt litt, og er som meg enig i at vi da låner penger til adopsjon, hvis ikke tar det vinter og vår før vi får spart opptil 150 000,- Godt å vite at det er oppe og avklart også ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha tenkt tanken, ja, men jeg håper dere lykkes her "hjemme". Krysser alt som kan krysses, og det ser ut til at vi kanskje kommer en tur siste helgen i februar om det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på å lykkes med litt startkabler her hjemme ja. Men har ikke noe imot å adoptere heller - og det er greit å ha luftet event. problemstillinger først....

Siste helgen i februar passer helt fint :P

Krøllemannen gleder seg allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Dag 44 idag - for de som er kjappe i hoderegning betyr det at jeg enda ikke har hatt mensen etter vårt mislykkede prøverørsforsøk i januar :roll:

Går ukentlig til refleksolog, og vet ikke enda om det hjelper. Forhåpentligvis klarer hun å lure frem mensen - sånn at vi kan få startet på nye forsøk. Har jo egentlig planer om å ha to menstruasjoner før neste forsøk, men hvis ikke mensen kommer ganske snart - og neste syklus blir like lang som denne rekker vi det ikke før sommeren :roll: Alternativet er da å gyve løs når mens kommer nå snart (forhåpentligvis)

Symptomer idag:

- mensmurringer, av og på de siste 4 dagene

- vonde brystvorter (pleier ha vonde pupper som jeg kan huske)

- utflod

- luft :oops:

Tydelig at refleksologen har jobbet endel med hormoner i kroppen, for ikke bare har jeg endel symptomer som både kan være grav. symptomer - men også tantesymptomer. Jeg har gått opp 1 kg. plutselig siste uka og har vann i kroppen :o Merker det på ringene mine....

Nesten fristet til å ta en grav.test jeg - selv om sannsynligheten er minimal :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så morro det hadde vært om dere fikk det til på egen hånd da :) Sånn symptomjakt er farlig, man akk så spennende også... Håper på det beste sånn at du har baby i armene snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempeartig - men veldig lite sannsynlig pga. soldatenes dårlige svømmeegenskaper.... og fordi vi ikke har hatt noe særlig sex siste mnd. pga sykdom og lang mens :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mensen er her !

Og jeg var kjapp på labben da ja. Ringte Porsgrunn - og har allerede mottatt datoer og resept i posten.

Vi er igang igjen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var gode nyheter!

Masse lykke til, og kos dere i solen.

Jeg tør ikke reise nå, men kommer gjerne med TO barn om ikke så altfor lenge....? Regner med jeg får hjelp om jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Utrolig lenge siden sist @lfakrøll!!!!!!

Vet ikke om du husker meg jeg?

Er bare innom en liten tur. Ønsker deg lykke til med videre prøving *vinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen - Taurus jo :P Klart jeg husker deg ;)

Forsøk nr. 2 godt igang her i gården. Uttak og innsetting blir beg. av neste uke. Skal på ultralyd nå til fredag ...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer du til meg i slutten av neste uke da, eller?  :wink:

Jeg må se ann formen litt - men jeg skal til legen på mandag også, for å spørre om 50% sykemelding.

Er nok ikke så veldig bevegelig neste uke - men uka etter der igjen ;)

Skal iallefall til Oslo på treff lørdag 04.juni (kveldstid)

- så da kunne jeg hvertfall tatt en tur til deg på dagen kanskje ...hvis det passer seg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ingen planer, vet vi skal til hytta en helg men det er ikke planlagt. Har skrevet det opp i kalenderen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, er du her igjen og så har jeg ikke fått det med meg før nå!

Så gøy at du er tilbake, det blir spennende å følge deg fremover.

Så fint at dere er enige mht adopsjon også. Hvisomatte.

Jeg ønsker deg masse lykke til, @lfakrøll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...