Gå til innhold

Sophie Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en flat rumpe? 

nei, jeg skrev nesten. Og det er i forhold til den kjempestore rumpa hun hadde for ett par måneder siden. Lurte bare på hva som hadde skjedd, kan man gå fra så stor til så liten på så kort tid?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg ingenting. Hadde ikke hun fått en skikkelig kardashian rumpe for en stund siden og la ut bilde med teksten, ja jeg trener, get over it. Eller noe i den duren. Mens nå ser jeg bilde av en nesten flat rumpe med teksten, ja jeg har liten rumpe. Hva skjedde?

Photoshop/redigeringsprogram skjedde. 

Har ikke sett det nyeste bildet du nevner, så det vet jeg ikke noe om. Men jeg så det "ja, jeg trener, get over it" -bildet. Det var tydelig redigert på. (bølgete speilrammer/hatt) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop/redigeringsprogram skjedde. 

Har ikke sett det nyeste bildet du nevner, så det vet jeg ikke noe om. Men jeg så det "ja, jeg trener, get over it" -bildet. Det var tydelig redigert på. (bølgete speilrammer/hatt) 

Nettopp. Men blir jo ganske teit synes jeg. Hun legger ut bilde av den sprettrumpa og sier hun trener. Nå er rumpa betraktelig mye mindre. Må ikke tro vi dumme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir veldig provosert over det siste innlegget hennes om skinrepair. SE har gått på sterk reseptbelagt medisin for å få kontroll på hudproblematikken, noe hun også har blogget om. Nå derimot selger hun inn et sponset produkt til unge jenter, og forteller at det er dette som har hjulpen henne for huden. 

C-preparater er nå sterkt reseptbelagt? Det var dagens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en artikkel som er sterkt kritisk til Sophie (Elise) Isachsen. Den jenta har fått ufortjent mye skryt i mediene fordi hun har skrevet et par pro-flyktninger-innlegg, og det er godt at det er flere som ser det.

http://journalisten.no/2015/12/rosablogger-sophie-elise-isachsen-har-ufortjent-støtte-i-mediene

Utrolig at hun slipper unna all kritikken som blir andre toppbloggere, først og fremst Caroline Berg Eriksen, til del. Mye av det SEI driver med, fremstår svært utspekulert, blant annet hvordan hun varierer mellom puppebilder og "samfunnsinnlegg", hvordan hun annenhver uke annonserer at hun er blitt voksen og skal slutte med puppebilder for så å begynne på igjen, mengden av provoserende innlegg med sjokkeffekt og lokkeoverskrifter for å få klikk, at hun innrømmer at hun skriver "samfunnsinnlegg" med vilje for å "vinne tilbake" publikum etter ekstra provoserende innlegg, hvor utrolig utspekulert den mangelfulle reklamemerkingen er (ikke snakk om glemming når man skriver mikroskrift), frontingen av plastiske operasjoner, hvordan hun gjentar at hun er så intelligent selv om hun ser ut som barbie, men ikke skal dømmes for det (hva med å la være å se ut som barbie i utgangspunktet) og lista er lang.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det begynner å bli latterlig hvor liten skrift hun bruker til å skrive "annonse." Greit at jeg har litt dårlig syn, men det er bare såvidt jeg klarer å tyde ordet!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med denne bloggen, men har lest noen innlegg her og der. Hun skriver utrolig bra, så det er helt tydelig at hun har mer mellom øra enn førsteinntrykket tilsier. Språkmessig så banker hun Fotballfrue skikkelig hardt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en artikkel som er sterkt kritisk til Sophie (Elise) Isachsen. Den jenta har fått ufortjent mye skryt i mediene fordi hun har skrevet et par pro-flyktninger-innlegg, og det er godt at det er flere som ser det.

http://journalisten.no/2015/12/rosablogger-sophie-elise-isachsen-har-ufortjent-støtte-i-mediene

Utrolig at hun slipper unna all kritikken som blir andre toppbloggere, først og fremst Caroline Berg Eriksen, til del. Mye av det SEI driver med, fremstår svært utspekulert, blant annet hvordan hun varierer mellom puppebilder og "samfunnsinnlegg", hvordan hun annenhver uke annonserer at hun er blitt voksen og skal slutte med puppebilder for så å begynne på igjen, mengden av provoserende innlegg med sjokkeffekt og lokkeoverskrifter for å få klikk, at hun innrømmer at hun skriver "samfunnsinnlegg" med vilje for å "vinne tilbake" publikum etter ekstra provoserende innlegg, hvor utrolig utspekulert den mangelfulle reklamemerkingen er (ikke snakk om glemming når man skriver mikroskrift), frontingen av plastiske operasjoner, hvordan hun gjentar at hun er så intelligent selv om hun ser ut som barbie, men ikke skal dømmes for det (hva med å la være å se ut som barbie i utgangspunktet) og lista er lang.

Hun tar en FF. Leker offer. Tar ikke inn over seg at hun faktisk har makt. Og "glemmer" å merke reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens minste skrift i reklameinnlegget om hennes eget extensionhår. Ekstremreklame vil jeg også si det er, da hun har klart å lage verdens beste extensionshår som er mye bedre enn alt annet hun har prøvd! Håper ikke mange går på dette sprøytet, hun kan umulig være bedre enn de langt mer profilerte merkene. 

Og hva er det med all sytingen? Hun har en av norges største blogger, hun har blitt et produkt, da er det på tide å slutte med dette "jeg er bare en sart sjel som ikke fortjener kritikk"-tullet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas

Syns poenget til Gerhardsen var greit nok, noen ganger kan media være litt for lite kritisk. Men MÅTEN hun skrev kritikken sin på var til å bli dårlig av. Greit nok at noen misforstå artikkelen helt, men å dra inn brystforstørrelser og sminke og bruke det mot henne blir for dumt. Man kan da fint være smart og reflektert selv om man liker å føle seg fin. Syns hun burde ha skrevet den mer saklig, å sitte og hakke på utseende blir rett og slett så useriøst at det ikke er rart enkelte mislikte hele artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun svarte veldig godt for seg i innlegget 'kjære alle sammen'. Jeg har sluttet å følge CBE, så skjønte ikke helt hva hun hadde skrevet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

34 minutter siden, Myflower skrev:

Noen som vet hele historien om bruddet dems? 

Det er slutt, de ville ikke være sammen mer. Litt spnn som de fleste andre som gjør det slutt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Den 23. september 2015 at 14.29, Stringfellow1 skrev:

Men hva skriver egentlig slike bloggere om? Ingenting annet enn tomt pisspreik om hva dem har spist til frokost eller middag. Hvordan håret deres ser ut i dag, eller andre uviktige ubetydeligheter. I tillegg til en overflod av bilder av dem poserer i truser, bikini eller lignende. Puppe-bilder gjør sikkert at veldig mange klikker på bloggen. Slike bloggere skriver jo egentlig ingenting som faktisk er verdt å lese om. Men likevel lever dem tydeligvis herrens glade dager ved å beskrive hverdagene sine over internett.

Slike bloggere skriver ikke noe interessant eller spennende. Ikke virker dem noe særlig smarte heller, eller har noen spesielle kunnskaper. Dagene til slike bloggere går tydeligvis ikke ut på noe særlig annet enn å posere på fotografier som skal legges ut på internett, eller klager over at dem bruker så fryktelig lang tid på å sminke seg (eller ordne håret) før dem skal ut på ett eller annet. Er det virkelig bare jeg som mener at det er fullstendig uinteressant å lese om slike ting?

Nei, det er ikke bare du!

Det er grunn til å bekymre seg over hvor mange som ukritisk svelger dette innholdet. Det er grunn til å bekymre seg over hvor lite reflekterte mange er, og hvor stor beundring de har for bloggere som forbilder. Og når SE blir sett på som medienorges mektigste kvinne, da sier det alt om hvor vi er på vei. Hun er mektig fordi hun har mange lesere som hører på henne, og disse leserne er unge. Hun påstås å være en viktig stemme, som altså en gang i blant poster innlegg om hvor dum hun selv har vært, og hvordan man kan lure noen ved å posere slik eller slik. Da fremstår som om hun mener noe riktig om kroppsfokus, og hun får applaus. De aller fleste innleggene er direkte motsatser, der hun fokuserer på kropp, hud, negler, pupper, klær, extensions og you name it. Noen burde snarest se henne i kortene og stille henne de kritiske spørsmålene om businessen hun lever livets glade dager på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist at det ble slutt mellom Sophie og Robin. De var et fint par. Jeg krysser fingrene for at de finner tilbake til hverandre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes straffeutmålingen var grei, men synes at folk som har brutt loven på denne måten, burde fått inndratt arbeidstilatelsen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...