Focklop Skrevet 17. september 2014 #1301 Del Skrevet 17. september 2014 Men det er litt deilig også, altså det å våkne om Morningen og se at klokken er "stå opp tid for arbeidsfolk" mens jeg kan gå å legge meg igjen !! Hysj- sa jeg egentlig det Hahaha, kjenner meg igjen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 17. september 2014 #1302 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg er ingen lesehest ( langt fra egentlig) men ble anbefalt "jentene fra balletten". Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. september 2014 #1303 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har begynt å lese litt Harry Hole jeg og er bitt av basillen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 17. september 2014 #1304 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg strikker mye for å få tiden til å gå Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 17. september 2014 #1305 Del Skrevet 17. september 2014 Hadde jeg bare kunne strikke 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #1306 Del Skrevet 18. september 2014 Flere som føler at magemuskulaturen revner når dere nyser? Skal visstnok være normalt og ligamentene som er i strekk sa gyn. På sykehuset. Men kjenner jeg blir litt redd hver gang jeg nyser for det om Hvis jeg kjenner at jeg må nyse, hoste eller skal pusse nesa, så bøyer jeg meg sånn at musklene ikke er strekt ut. Da gjør det ikke vondt, heldigvis! I dag kjente jeg mini sine spark på utsiden også! Åh som jeg gleder meg til han sparker ENDA hardere. Det er så koselig. Inntil han begynner å sparke meg i ribbeina da, men det er nå en stund til, og det er på en måte koselig selv da. Så fantastisk herlig det må kjennes ut! Har mannen fått kjenne på sparkene ennå? Dere andre som er hjemme/sykemeldte hva bedriver dere dagene med? Her har jeg ikke ork til å gjøre så mye mer enn å hvile, så dagene går så sent... Jeg fikk sykemeldingen min i går, og kommer bare til å ha fri onsdager foreløpig, men planen er at jeg skal gå en tur hvis kroppen tillater det. Er jo ikke sikkert at ryggen er enig, men det var i alle fall tur i skog og mark som ble anbefalt av fysioterapeuten min. Og Focklop, så godt å høre at intervjuet gikk bra! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2014 Forfatter #1307 Del Skrevet 18. september 2014 Så fantastisk herlig det må kjennes ut! Har mannen fått kjenne på sparkene ennå Ikke enda nei. Var kun i går formiddag jeg kjente utenpå. Tar nok en stund til før han også får kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 18. september 2014 #1308 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden 🙈 men hvor langt er dere som kjenner noe liv? Tenker at det er jo termin i mars / april på oss alle, så håper ikke jeg ligger så langt bak. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 18. september 2014 #1309 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden men hvor langt er dere som kjenner noe liv? Tenker at det er jo termin i mars / april på oss alle, så håper ikke jeg ligger så langt bak. Hehe Mange uker som skiller starten av mars til slutten av april! :D Men jeg er 13 uker og har ikke kjent noe, iallefall ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 18. september 2014 #1310 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg prøver så godt jeg kan å kjenne om jeg finner livmoren et sted nede i magen, men finner ingenting Vet heller ikke stort hva jeg skal lete etter, men etter 13 uker burde man vel kjenne livmoren? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2014 Forfatter #1311 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden 🙈 men hvor langt er dere som kjenner noe liv? Tenker at det er jo termin i mars / april på oss alle, så håper ikke jeg ligger så langt bak. Hehe Jeg er 18 uker i morgen. Ble satt fram 6 dager på ordinær UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. september 2014 #1312 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg prøver så godt jeg kan å kjenne om jeg finner livmoren et sted nede i magen, men finner ingenting Vet heller ikke stort hva jeg skal lete etter, men etter 13 uker burde man vel kjenne livmoren? Eller? Det er vel litt individuelt hvor tidlig man kjenner den, men mange vil kunne kjenne den rundt uke 13. Jordmor sa til meg at jeg skulle kjenne etter det symfysebeinet slutter. I begynnelsen vil man visst bare kunne kjenne en litt hard kant. Jeg kjenner ingenting enda, men litt tidlig for meg enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #1313 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden 🙈 men hvor langt er dere som kjenner noe liv? Tenker at det er jo termin i mars / april på oss alle, så håper ikke jeg ligger så langt bak. Hehe Jeg er 16+5 i dag. Kjenner ikke noenting ennå. Regner ikke med å kjenne noe før om et par-tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #1314 Del Skrevet 18. september 2014 Det er vel litt individuelt hvor tidlig man kjenner den, men mange vil kunne kjenne den rundt uke 13. Jordmor sa til meg at jeg skulle kjenne etter det symfysebeinet slutter. I begynnelsen vil man visst bare kunne kjenne en litt hard kant. Jeg kjenner ingenting enda, men litt tidlig for meg enda:) Alle snakker om symfysen. Jeg regner med at det er ganske langt ned mot underlivet? Legen målte i alle fall fra navlen og langt ned (var glad jeg hadde frisert meg samme morgen, tihi). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. september 2014 #1315 Del Skrevet 18. september 2014 Alle snakker om symfysen. Jeg regner med at det er ganske langt ned mot underlivet? Legen målte i alle fall fra navlen og langt ned (var glad jeg hadde frisert meg samme morgen, tihi). Ja det er på en måte skambenet. Så hvis du kjenner etter så kjenner du hvor benet slutter:) Hehe ja, det er ganske langt ned, iallefall for en lege å se:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 18. september 2014 #1316 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Jeg fikk jo underlivsundersøkelse på første kontrollen. Jeg var IKKE forberedt på det for å si det sånn Å lengre ned enn det kommer man liksom ikke... Endret 18. september 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. september 2014 #1317 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg fikk jo underlivsundersøkelse på første kontrollen. Jeg var IKKE forberedt på det for å si det sånn Å lengre ned enn det kommer man liksom ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 18. september 2014 #1318 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden men hvor langt er dere som kjenner noe liv? Tenker at det er jo termin i mars / april på oss alle, så håper ikke jeg ligger så langt bak. Hehe Første svangerskap kjente jeg spark rundt uke 21 tror jeg nå er jeg så kort på vei at det er nok en god stund til jeg kjenner det denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 18. september 2014 #1319 Del Skrevet 18. september 2014 Åååååååå gleder meg til å kunne kjenne noe. Men mange sier pgså at de kan kjenne det bobler litt før man faktisk kjenner ordentlig liv. Spennende tid i vente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 18. september 2014 #1320 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg er litt dårlig på å være her inne og ta del i samtalene:/ Dagene går med til jobb og soving... Veldig spennende. Men i dag ble jeg skikkelig skuffa når jeg stod i prøverommet på hm. Måtte kjøpe meg mammabukser allerede nå... Og magen min er helt sykt utstående til å være førstegangsgravid syntes jeg. Jeg er ganske høy (176) og trodde jeg hadde god plass i magen. Hvis jeg går i stramt tøy og ikke holder inne magen så SER man at jeg er gravid:( Og jeg har ikke passert de magiske ukene en gang så jeg vil jo ikke at omverden skal få vite noe. What to do?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå