Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om det er babyen jeg kjenner litt hver dag nederst i magen - føles så rart!

Det kan godt være baby du kjenner ja :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er babyen jeg kjenner litt hver dag nederst i magen - føles så rart!

Ååh, så herlig :D er på mobil og ser ikke evt sticker, hvor langt er du på vei nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite kjønn!! Ingen tvil, altså! :P Må kunne planlegge sånn at ikke alt jeg kjøper er hvitt, grått og beige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er babyen jeg kjenner litt hver dag nederst i magen - føles så rart!

Tenk det, a!! Så fantastisk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det er babyen jeg kjenner litt hver dag nederst i magen - føles så rart!

Så herlig! :) Det er en rar følelse ja, men blir helt fantastisk når bevegelsene blir mer tydelige, slik at man ikke må ligge med den dypeste konsentrasjon for å være sikker på at det var baby man kjente. :)

Nå når jeg virkelig teller ned til UL på torsdag, så kjenner jeg at tiden går saaaakte. Spesielt siden jeg ikke skal på jobb. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, a!! Så fantastisk!

ååå, jaaa! Det er kos! spennende og skummelt på en gang :)

Så herlig! :) Det er en rar følelse ja, men blir helt fantastisk når bevegelsene blir mer tydelige, slik at man ikke må ligge med den dypeste konsentrasjon for å være sikker på at det var baby man kjente. :)

Nå når jeg virkelig teller ned til UL på torsdag, så kjenner jeg at tiden går saaaakte. Spesielt siden jeg ikke skal på jobb. :P

Det er jo helt villt! Freaker litt ut av det, nå er det hvertfall ingen vei tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lille huleboeren her blir stor. Føler magen min har vokst mye allerede haha

Min og! Men jeg kan aldri være sikker på om det er bebisen eller min magefett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og! Men jeg kan aldri være sikker på om det er bebisen eller min magefett :ler:

Jeg har fått spørsmål om det er to der inne. Både fra en helsefagarbeider og en sykepleier. Da søsteren min tullet med det ble jeg litt bekymret, for hun er lege :P Men hun sa det bare er én, siden de ikke fant flere på tidlig ul! Tror to hadde blitt litt heftig :P

Merker dere også stor forskjell på morgen og kveld? Jeg er nesten dobbelt så stor etter middag, men da er det selvsagt ikke babyen som "utvider seg"!

Og en rar ting jeg ikke har tenkt over før i dag: negler og hår vokser sinnsykt tregt om dagen! Tror bønna tar alle proteinene mine, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått spørsmål om det er to der inne. Både fra en helsefagarbeider og en sykepleier. Da søsteren min tullet med det ble jeg litt bekymret, for hun er lege :P Men hun sa det bare er én, siden de ikke fant flere på tidlig ul! Tror to hadde blitt litt heftig :P

Merker dere også stor forskjell på morgen og kveld? Jeg er nesten dobbelt så stor etter middag, men da er det selvsagt ikke babyen som "utvider seg"!

Og en rar ting jeg ikke har tenkt over før i dag: negler og hår vokser sinnsykt tregt om dagen! Tror bønna tar alle proteinene mine, jeg!

Hehe, merker det jo etter mat, men da er det foodbaby! Jeg sammenligner magene mine fra hver morgen jeg, etter dobesøk og før frokost :) Også kjenner jeg på magen når jeg ligger i senga og DEN buler faktisk helt nederst. Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som var ekstremt kvalm og som har passert tolv uker? Når ga det seg for dere? Jeg holder ikke ut mer:| Begynt på uke 10...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som var ekstremt kvalm og som har passert tolv uker? Når ga det seg for dere? Jeg holder ikke ut mer:| Begynt på uke 10... :)

Min venninne var kjempekvalm, og hun ble bedre da hun var 10 uker på vei. :) Det er vel alt fra 10-14 uker som er det "normale" tidspunktet å bli bedre, men noen er dessverre uheldig og fortsetter å være kvalm flere uker etter. :(

Apropo kvalm, så koser jeg meg hjemme med spysjuka i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen her inne som var ekstremt kvalm og som har passert tolv uker? Når ga det seg for dere? Jeg holder ikke ut mer:| Begynt på uke 10...:)

Skulle trodd det var jeg som hadde skrevet denne posten.. Nå klarer jeg såvidt å holde på vann lenger..

Håper det bedrer seg for oss begge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som var ekstremt kvalm og som har passert tolv uker? Når ga det seg for dere? Jeg holder ikke ut mer:| Begynt på uke 10...:)

Jeg er i uke 13 i dag og kvalmen har ikke gitt seg. Den har blitt noe mildere ja, men jeg fortsetter å kaste opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle trodd det var jeg som hadde skrevet denne posten.. Nå klarer jeg såvidt å holde på vann lenger..

Håper det bedrer seg for oss begge!

Det er så fælt!!:'( I går sov jeg fra 17-18. Og gikk og la meg 20 fordi jeg ikke holdt ut mer!! Eneste som hjelper er å sove. Jeg takler så dårlig å være kvalm:p Verste jeg vet er kvalme og spy. Men det gjør jeg ikke da, selv om jeg var så på nippet i går:/ Har du kastet noe opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...