Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 13 i dag og kvalmen har ikke gitt seg. Den har blitt noe mildere ja, men jeg fortsetter å kaste opp.

Uff:( Jeg kaster heldigvis ikke opp. Klarer du å jobbe da?!:/ Krysser alt jeg har for at kvalmen avtar øyeblikkelig snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff:( Jeg kaster heldigvis ikke opp. Klarer du å jobbe da?!:/ Krysser alt jeg har for at kvalmen avtar øyeblikkelig snart!!

Hadde jeg vært i jobb nå hadde jeg sannsynligvis vært sykemeldt. Men jeg mistet jobben min nå så... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i jobb nå hadde jeg sannsynligvis vært sykemeldt. Men jeg mistet jobben min nå så... :(

Åh, det var leit å høre!:( Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fælt!!:'( I går sov jeg fra 17-18. Og gikk og la meg 20 fordi jeg ikke holdt ut mer!! Eneste som hjelper er å sove. Jeg takler så dårlig å være kvalm:p Verste jeg vet er kvalme og spy. Men det gjør jeg ikke da, selv om jeg var så på nippet i går:/ Har du kastet noe opp?

I begynnelsen kastet jeg lite opp, men har tatt seg opp. Den siste uka har eg så og si kasta opp alt som jeg spiser og drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg stapper fingen i halsen hver gang jeg svelger mat :fnise:
Spesielt ille er det med middagen. Den er verst å få ned. Får brekninger og sliter med middagslukt.
Frokost og sånne ting er heldigvis helt ok! :)

Hadde feber og var syk for en uke siden, igår våknet jeg opp og var helt pottetett i nesen og føles som jeg har en potet i halsen. Håper ikke jeg får halsbetennelse!! *vilikkeha*

Nok klaging! Snart 12 uker og bare 9 dager igjen til UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, føler med dere som er kvalme!

Noen som sliter med noe annet om dagen? Jeg fryser i hjel, men innser at det er veldig greit å leve med i forhold til kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten! Trenger litt hjelp av dere!

Til mandag har min far bursdag, og planen var å overraske han og resten av søsknene mine med nøtta i magen. Forslag til hvordan jeg kan gjøre det??

Blir kjempeglad for alle forslag! Han er glutenallergiker, så kake med bilde og diverse har jeg måtte slå fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten! Trenger litt hjelp av dere!

Til mandag har min far bursdag, og planen var å overraske han og resten av søsknene mine med nøtta i magen. Forslag til hvordan jeg kan gjøre det??

Blir kjempeglad for alle forslag! Han er glutenallergiker, så kake med bilde og diverse har jeg måtte slå fra meg.

Hva med å pakke inn en gave fra nøtta?:) der du skriver kort som e fra den?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt "kjedelig" av meg, men jeg synes egentlig det kosligste bare er å si det rett ut. Type "jeg er gravid", eller "i mars/april kommer det en liten baby".. Slike ting. :)

Har ikke sagt det på noen spesiell måte til noen, men det har vært utrolig koselig likevel. :)

Eller til pappa måtte jeg be om at han gjennomstekte kjøttet mitt da jeg var 6-7 uker på vei. Og da skjønte han det jo, selv om jeg prøvde å ro meg unna. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen kastet jeg lite opp, men har tatt seg opp. Den siste uka har eg så og si kasta opp alt som jeg spiser og drikker...

Ææ, stakkars deg! Klarer du å jobbe nå da? Virker som det blir verre for meg nå i tiende uken. Har følt en trang til å brekke meg flere ganger, men kommer heldigvis ikke noe opp...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææ, stakkars deg! Klarer du å jobbe nå da? Virker som det blir verre for meg nå i tiende uken. Har følt en trang til å brekke meg flere ganger, men kommer heldigvis ikke noe opp...:(

Nei, jeg har ikke klart å jobbe de siste ukene. Har vert fullstednig utmattet og kvalmen har vert intens.. De sier ofte det er en kvalmetopp rundt 10 uker, så er kanskje den du føler på.. Jeg er også mye værre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke klart å jobbe de siste ukene. Har vert fullstednig utmattet og kvalmen har vert intens.. De sier ofte det er en kvalmetopp rundt 10 uker, så er kanskje den du føler på.. Jeg er også mye værre nå.

Godt mulig det er den jeg kjenner! Ubehagelig er den i alle fall:( Helt grusomt å jobbe fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten! Trenger litt hjelp av dere!

Til mandag har min far bursdag, og planen var å overraske han og resten av søsknene mine med nøtta i magen. Forslag til hvordan jeg kan gjøre det??

Blir kjempeglad for alle forslag! Han er glutenallergiker, så kake med bilde og diverse har jeg måtte slå fra meg.

Så mange muligheter. Du kan kjøpe en fersken, skrive et kort hvor det står "så stor er jeg nå" Evnt. Noe annet som er like stort som nurket.

Du kan kjøpe en kopp (nille har) hvor det står verdens beste bestefar.

Du kan kjøpe noe allminnelig blomster, konfekt etc. Og i kortet står det til bestefar.

Kjøpe tskjorte hvor det står jeg skal bli bestefar (ebay, eller lage selv)

Lage et skilt/ bilderamme hvor det står "gratulerer, du blir forfremmet til bestefar (eventuelt stillingen trer i kraft april 2015)

Kanskje en eventyrbok, så kan du skrive i kortet "håper du vil lese for meg når jeg kommer i april)

Var det jeg kom på i farten. Tenk utradisjonelt :)

Jeg fortalte foreldrene mine ved å gi dem et oppskriftshefte på hentesett. Liker å avsløre det slik at de først forstår ingenting...og wooops er de helt fra seg.

Endret av primadonna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dato for OUL! 14 oktober får vi forhåpentligvis se igjen vår friske baby, og krysser fingrene for at vi får se kjønn! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dato for OUL! 14 oktober får vi forhåpentligvis se igjen vår friske baby, og krysser fingrene for at vi får se kjønn! :laugh:

Du har bare en dag etter meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har bare en dag etter meg! :D

Så spennende! Iih, gleder meg sånn :) Er så godt å ha kommet over 12 uker nå, men synes jeg burde begynne å få mage snart? Har vært sinnsykt oppblåst den siste uken, men i dag hadde jeg null luft i magen og da så jeg ingenting. Kjenner heller ikke om livmoren har kommet over skambenet heller. Vil ha tegn på at lille vokser!

Har kjent at livmoren nærmest trekker seg sammen, er det kynnere jeg har? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dato for OUL! 14 oktober får vi forhåpentligvis se igjen vår friske baby, og krysser fingrene for at vi får se kjønn! :laugh:

Så gøy. Fikk min for noen uker siden 28 oktober. Syns det er altfor lenge å vente, så jeg har bestilt UL klokka 0800 på mandag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Iih, gleder meg sånn :) Er så godt å ha kommet over 12 uker nå, men synes jeg burde begynne å få mage snart? Har vært sinnsykt oppblåst den siste uken, men i dag hadde jeg null luft i magen og da så jeg ingenting. Kjenner heller ikke om livmoren har kommet over skambenet heller. Vil ha tegn på at lille vokser!

Har kjent at livmoren nærmest trekker seg sammen, er det kynnere jeg har? :klo:

Ville ikke blitt for utålmodig med å få mage allerede når du er førstegangs. Jeg hadde knapt mage da jeg var 18 uker på vei sist, og hadde ikke tydelig gravidmage før jeg var sånn 22 uker. Noen får jo selvsagt tidligere enn jeg fikk, men det kommer jo veldig an på kroppen. Jeg er høy, og derfor tar det tid før magen stikker ordenlitgut. I tillegg har jeg vært godt trent.

Har nesten ikke mage nå heller, 16 uker på vei og andregangs. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke blitt for utålmodig med å få mage allerede når du er førstegangs. Jeg hadde knapt mage da jeg var 18 uker på vei sist, og hadde ikke tydelig gravidmage før jeg var sånn 22 uker. Noen får jo selvsagt tidligere enn jeg fikk, men det kommer jo veldig an på kroppen. Jeg er høy, og derfor tar det tid før magen stikker ordenlitgut. I tillegg har jeg vært godt trent.

Har nesten ikke mage nå heller, 16 uker på vei og andregangs. :P

Er nok mest redd for at magen ikke kommer til å vokse i det hele tatt. Slår meg til ro med tanken om at jeg ikke har hatt noe slags blødninger eller smerter, utenom det jeg mistenker kan være kynnere :) Jeg er egentlig ikke særlig godt trent og er attpåtil lav, så jeg regner med magen popper ut ganske fort når den først kommer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...