Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg er litt dårlig på å være her inne og ta del i samtalene:/ Dagene går med til jobb og soving... Veldig spennende. Men i dag ble jeg skikkelig skuffa når jeg stod i prøverommet på hm. Måtte kjøpe meg mammabukser allerede nå... Og magen min er helt sykt utstående til å være førstegangsgravid syntes jeg. Jeg er ganske høy (176) og trodde jeg hadde god plass i magen. Hvis jeg går i stramt tøy og ikke holder inne magen så SER man at jeg er gravid:( Og jeg har ikke passert de magiske ukene en gang så jeg vil jo ikke at omverden skal få vite noe. What to do?! :(

Deilig store ullgensere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ullgenser er altfor varmt for meg nå:O:p Det er fortsatt 20 grader i Oslo;) hehe

Damn, sant det! Stor baggy genser da? Det går jeg med. Nå har jeg litt sånn "gravid eller spist mye?"-mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, sant det! Stor baggy genser da? Det går jeg med. Nå har jeg litt sånn "gravid eller spist mye?"-mage

Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 11. Hadde aldri trodd jeg skulle. Få mage så fort:| mamma fikk ikke det! men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunikaer?:)

Ja, jeg har brukt litt lange skjorter/tunikaer. Men føler meg så bomsete:p for jeg får aldri slik og da føler jeg at alle ser det uansett. Hahaha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 11. Hadde aldri trodd jeg skulle. Få mage så fort:| mamma fikk ikke det! men men.

17 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt dårlig på å være her inne og ta del i samtalene:/ Dagene går med til jobb og soving... Veldig spennende. Men i dag ble jeg skikkelig skuffa når jeg stod i prøverommet på hm. Måtte kjøpe meg mammabukser allerede nå... Og magen min er helt sykt utstående til å være førstegangsgravid syntes jeg. Jeg er ganske høy (176) og trodde jeg hadde god plass i magen. Hvis jeg går i stramt tøy og ikke holder inne magen så SER man at jeg er gravid:( Og jeg har ikke passert de magiske ukene en gang så jeg vil jo ikke at omverden skal få vite noe. What to do?!:(

Jeg måtte kjøpe min første mammabukse i uke 9 :P Tror ikke du trenger å bekymre deg for at magen er der alt, i alle fall ikke mtp helsa. Men jeg klarte ikke å holde det "skjult" lenger enn til uke 12, og da hadde egentlig alle skjønt det allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mammabukser, mammathights med kjoler/tunikaer og en Stormberg-bukse som jeg bare har åpen knappen og litt av glidelåsen på. :P

Synes ellers det er vanskelig å finne pene tunikaer for tiden. Det er så lite av det, og de få som er har ofte snitt rett over hoftene i stedet for rett under puppene. Jeg kler ikke sånn snitt hvor det er rett over hoftene da jeg har llitt berede hofter og ganske smal midje, så det gjør at hoftene og underkroppen ser mye større ut enn den er. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kjøpe min første mammabukse i uke 9 :P Tror ikke du trenger å bekymre deg for at magen er der alt, i alle fall ikke mtp helsa. Men jeg klarte ikke å holde det "skjult" lenger enn til uke 12, og da hadde egentlig alle skjønt det allerede..

Blir litt redd for at jeg skal bli tung og stor og ikke orke noen ting veldig tidlig:/ Har ikke trent på flere måneder pga ferie og kvalme. Så merker jeg har sykt dårlig kondis av å bare gå i trapper opp til leiligheten:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man brev om akseptert fødeplass, og når fikk dere det? Jeg aner jo ikke om legen har søkt, men han spurte jo om hvor jeg ville føde, og ble innkalt til UL der.... Føler alt skjer så sent

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man brev om akseptert fødeplass, og når fikk dere det? Jeg aner jo ikke om legen har søkt, men han spurte jo om hvor jeg ville føde, og ble innkalt til UL der.... Føler alt skjer så sent

Kommer an på hvor du bor. Her jeg bor er det bare ett sykehus, så her får alle komme dit, og det blir derfor ingen bekreftelse på at man har fått plass, men vi fyller jo ut et sånt skjema om litt sykehistorie til både mor og far som leveres til jordmor på ordinær UL. Sånt som de tar vare på til vi kommer inn for å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man brev om akseptert fødeplass, og når fikk dere det? Jeg aner jo ikke om legen har søkt, men han spurte jo om hvor jeg ville føde, og ble innkalt til UL der.... Føler alt skjer så sent

Fikk 3 uker etter legetimen. Dobbelsjekk med legen din :) noen steder, spesielt her i Oslo må man søke tidlig for å sikre seg plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere sett den DnB reklamen som går nå? Folk deler sine råd, jeg blir så på gråten av dem litt lengre som kommer på slutten. Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting til. Herlighet som jeg maser idag. Unnskylder det med at gubben er 6++++ timer overtid for andre dag på rad.

Forvirra. Testa positivt 5august... Ifølge terminkalkulator ble eg befrukte 26 juli. Hvilket betyr eg testa positivt 10 dager etter eggløsning, noe som er ca 4 dager før mens. Dette er tidlig å få positive test. Min fikk to streker med én gang. Hmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man brev om akseptert fødeplass, og når fikk dere det? Jeg aner jo ikke om legen har søkt, men han spurte jo om hvor jeg ville føde, og ble innkalt til UL der.... Føler alt skjer så sent

Jeg hadde jordmortime to uker etter at legen bestilte fødeplass, og hun ringte dem for å sjekke ettersom jeg ikke hadde fått svar. Fikk brevet i posten enten den dagen eller dagen etter.

Jeg har sendt inn forespørsel om å endre klokkeslett, men ikke hørt noe. Det er et par uker siden nå, så blir nok så jeg ringer på onsdag om jeg ikke har hørt noe til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Én ting til. Herlighet som jeg maser idag. Unnskylder det med at gubben er 6++++ timer overtid for andre dag på rad.

Forvirra. Testa positivt 5august... Ifølge terminkalkulator ble eg befrukte 26 juli. Hvilket betyr eg testa positivt 10 dager etter eggløsning, noe som er ca 4 dager før mens. Dette er tidlig å få positive test. Min fikk to streker med én gang. Hmmmmmmm

Kanskje du har to på gang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, der er jeg også! Alle buksene er super stramme så har begynt å bruke litt sånne tights og magen synes. Nå er det nok mest hormoner og luft og ikke babymage enda / men den kan ikke skjules. Så benytter en del vide topper og jakker for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...