Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Er skeptisk selv.. Men med førstemann kjente jeg "bobler" på samme sted i 6 uker før jeg skjønte at det faktisk var babyspark. Og det kjennes ikke ut som noe jeg kjenner til vanlig, altså er det ikke leamus, kramper, luft e.l. Men kan være innbilning da :) Kjenner det også bare når jeg ligger på sida. Kan kanskje være noe ligamenter som strekker? Kjennes ikke ut som det strekker altså.

Ikke godt å si hva det er. :) Du kan jo spørre jordmor når du skal? Kan jo være hun har erfaring med om det er mulig eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si hva det er. :) Du kan jo spørre jordmor når du skal? Kan jo være hun har erfaring med om det er mulig eller ikke. :)

Skal på UL på torsdag, så er en god mulighet for å sjekke om det i det hele tatt er fysisk mulig å kjenne noe der jeg kjenner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt svake, vedvarende smerter en god stund nå. Enda tegn på at livmor vokser, eller grunn til bekymring? Føles litt annerledes, for det er mer en "brennende" følelse enn en muskel som strekker seg. Gjort litt vondt å tisse også, så mulig det er UVI... bra jeg skal på kontroll neste uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som uvi, var slik det startet hos meg:) blir det værre så oppsøk legevakt i helgen. Går mye fortere til nyrene når man er gravid enn normalt. Hos meg var det kraftig forverring over 1 døgn, så da ble det legevakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som uvi, var slik det startet hos meg:) blir det værre så oppsøk legevakt i helgen. Går mye fortere til nyrene når man er gravid enn normalt. Hos meg var det kraftig forverring over 1 døgn, så da ble det legevakt:)

Ble legevakt på meg også, begynte å bli uvel og kjente ubehag oppgjennom ryggen... fikk penicillin og er glad for at jeg slipper å bekymre meg mer om det! Takk for råd om legevakt, hadde blitt noen søvnløse netter til mandagen om jeg ikke visste at legevakta tok seg av noe så "lite" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble legevakt på meg også, begynte å bli uvel og kjente ubehag oppgjennom ryggen... fikk penicillin og er glad for at jeg slipper å bekymre meg mer om det! Takk for råd om legevakt, hadde blitt noen søvnløse netter til mandagen om jeg ikke visste at legevakta tok seg av noe så "lite" :)

Godt du fikk hjelp!:) her er de hjelpsomme med det uansett, men i allefall når man er gravid:) det blir litt unntakstilstand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos mammatøy - er det noen som har kjøpt noen OK mamma-strømpebukser? Ikke nylonstrømpebukser, men sånne litt tykkere, enten glatte eller 'ullete'.

Jeg har kjøpt en topakning strømpebukser fra hm i grå og sort som sitter godt på. Hadde den ene på meg under en mammabukse her om dagen, og den hjalp meg å holde buksa oppe hele dagen.

Har kjøpt meg en dyr ullstrømpebukse også, men ikke fått prøvd den ennå. Er jo nesten ingen som har ull, den kommer visst først senere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en topakning strømpebukser fra hm i grå og sort som sitter godt på. Hadde den ene på meg under en mammabukse her om dagen, og den hjalp meg å holde buksa oppe hele dagen.

Har kjøpt meg en dyr ullstrømpebukse også, men ikke fått prøvd den ennå. Er jo nesten ingen som har ull, den kommer visst først senere

Jeg har en del mammaklær som jeg lånte bort til en gravid venninne.. Nå skal jeg dit om et par uker for å se på baby. Og samtidig informere om min egen graviditet og kanskje få igjen noen gravidklær ;) Må forresten bare få anbefale HM sine mammabukser i lin. Helt fantastisk deilige å gå i når det er litt varmt, jeg brukte de lenge etter fødsel sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare funnet bukser i olastoff og "bomullsjeans" der, alle stramme. Og tights. Ingen løsere bukser i de hm-ene jeg har besøkt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en topakning strømpebukser fra hm i grå og sort som sitter godt på. Hadde den ene på meg under en mammabukse her om dagen, og den hjalp meg å holde buksa oppe hele dagen.

Har kjøpt meg en dyr ullstrømpebukse også, men ikke fått prøvd den ennå. Er jo nesten ingen som har ull, den kommer visst først senere

Har denne også! Super og den klør ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke migrene men har den siste uken slitt med skikkelig huepine ja. Helt skrekkelig. Man blir jo så slått ut av det og gjør så vondt. Går virkelig rundt for meg. Viø helst holde meg unna medikamenter og drikker mye vann. Ausj!!

Kaospåtobein - Hehe måtte le litt for jeg lurer litt på om vi lurer på det samme. Prøver å kjenne på magen av og til og noen ganger kjennes det ut som pulsen er kraftigere enklere steder enn andre. Mulig det er jeg som faktisk holder pusten og kjenner pulsen i hånda eller bare er litt koko også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke jeg hva slags stil du har, men her har jeg funnet to som har "lose fit"

http://www.hm.com/no/product/23743?article=23743-A#shopOrigin=SA

http://www.hm.com/no/product/44954?article=44954-A

De så deilige ut! Har ikke sett dem når jeg har vært på hm til nå, men jeg kan jo spørre spesifikt etter dem nå :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg inn noen basic bakevarer, noen som har tips til søtbakst som ikke er kake eller muffins? Har lyst å lage boller, men synes aldri de blir så gode som jeg vil ha dem!

Må ha noe å sysselsette seg med om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg inn noen basic bakevarer, noen som har tips til søtbakst som ikke er kake eller muffins? Har lyst å lage boller, men synes aldri de blir så gode som jeg vil ha dem!

Må ha noe å sysselsette seg med om dagen :D

Kanelsnurrer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i kanelsnurrer! Jeg syns oppskriften på franske kanelsnurrer fra Det Søte Liv er helt fantastisk, selv om det blir MYE av den oppskriften som står der. Kanskje bake halvparten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst på gjærbakst.
Merkelige greier, gjærbakst er det verste jeg vet til vanlig... Men nå elsker jeg det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst på gjærbakst.

Merkelige greier, gjærbakst er det verste jeg vet til vanlig... Men nå elsker jeg det :nigo:

HVA?? :hakeslepp: Går det virkelig an???

Som å banne i kirka! :opplyser:

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...