Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Det går ut til siden. Er liksom fra toppen av navelen og ut mot høyre, bare 3-4 cm langt, men skikkelig ubehagelig :( Har vært sånn i hele dag også, så jeg skjønner liksom ikke helt hva det er heller..

noen ligamenter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du noe søkk i huden der? Strekkmerker kjenner man jo ganske godt når man stryker fingrene over. Ellers pleier det vel å klø en del når man evt. får strekkmerker. Jeg har sett mange ulike "versjoner" av strekkmerker. Er ingen norm på hvordan de blir seende ut. Noen får striper fra navlen, andre får mer på siden, men noen igjen får mer buete strekkmerker. Sett på tv og sånt. :P

Edit: Kan ikke si så mye om hvordan det kjennes da, for jeg har bare lest hvordan noen har opplevd at det kjennes. Selv var jeg heldig og slapp unna..På magen da. Fikk masse på puppene, men det la jeg ikke merke til.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite søkk over navlen, som er der det gjør mest vondt. Og navlen holder på å komme litt utover, selv om den fremdeles er en innovernavle. Kanskje den blir en helt flat navle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var i alle fall et godt tegn for framtiden! Håper jeg også får melk i tide. Foreløpig er det ikke noe særlig med vekst å se i den regionen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg på tidlig UL til Majorstuaklinikken for å se at alt er bra med lille <3

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var i alle fall et godt tegn for framtiden! Håper jeg også får melk i tide. Foreløpig er det ikke noe særlig med vekst å se i den regionen..

De kommer nok som noen skudd snart! Mine har vokst over dobbel størrelse, så jeg hadde blitt skuffet om det var forgjeves! Men veldig godt å se at melkegangene er åpne. Vet at min mor hadde trøbbel med melka etter førstefødte, så regner med det ikke går i arv :) Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var i alle fall et godt tegn for framtiden! Håper jeg også får melk i tide. Foreløpig er det ikke noe særlig med vekst å se i den regionen..

Jeg fikk ikke ut en eneste dråpe før etter fødselen, likevel hadde jeg masse masse melk. Så ikke tenk på det med å få formelk eller hva det het (den gjennomsiktige væsken) eller råmelk (den gule, litt tykkere) nå mens du er gravid. Ikke alle får det. :)

Jeg fikk forresten en helt flat navel. Fikk aldri sånn utovertut som noen får. :P

I går kveld sparket og turnet mini så mye at magen ristet. Aldri kjent han SÅ godt som i går, og så lenge. Herlig. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det går fint å ha med to personer på tidlig UL? Jeg betaler jo tross alt dyre dommer;)

Går sikkert fint det. :) Man får jo ha med seg to stk på OUL også om man vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite søkk over navlen, som er der det gjør mest vondt. Og navlen holder på å komme litt utover, selv om den fremdeles er en innovernavle. Kanskje den blir en helt flat navle?

Hatt sånn jeg også. Strekker det fra magen og ned til.. Underlivet? Vondt å tisse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere det går fint å ha med to personer på tidlig UL? Jeg betaler jo tross alt dyre dommer;)

Bare tenk på at tidlig UL muligens betyr innvendig ul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woops! Tror ikke det blir noe problem med melka her. Piplet plutselig ut råmelk nå. Artig!

Legger det seg sånn hvitt i brystvorten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger det seg sånn hvitt i brystvorten?

Masserte puppene etter jeg tok av meg bh'en (tvangstanke, haha), og da kom det ut dråper med noe gulaktig væske. Kom også litt av seg selv da jeg dusjet i dag, men har ikke merket noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh... Det var helt fantastisk! Flott lege og flott opplevelse! Knøttet er 6 cm og utrolig livat! Helt i lykkerus

Så fantastisk! :hjerte: ble du satt frem eller tilbake?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt tilbake til 12+3, men det bryr jeg meg lite om på dette tidspunktet. Betydde litt mer tidligere i svangerskapet😃 Nå er det bare å senke skuldrene og reise med god samvittighet til syden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...