Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at jeg kanskje kjøper ett sett ull i str 56. Man risikerer jo at ungen som kommer ut ikke passer til str 50, og str 56 bør holde de første 2-3 mnd. Har ingen barn fra før av, da, dette er bare egen planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker også å kjøpe et sett ull i for eks. 56. Og hva med vognpose? Det er sikkert ideelt den første tiden? Jeg er helt grønn på babyting. Føler alle kvinner i hele verden har mer peiling på babyting enn meg, men jeg er sikkert ikke den eneste som føler det sånn første gangen :fnise: Har ikke hatt noe slags erfaring med småbarn siden jeg selv var rundt 6 år heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også å kjøpe et sett ull i for eks. 56. Og hva med vognpose? Det er sikkert ideelt den første tiden? Jeg er helt grønn på babyting. Føler alle kvinner i hele verden har mer peiling på babyting enn meg, men jeg er sikkert ikke den eneste som føler det sånn første gangen :fnise: Har ikke hatt noe slags erfaring med småbarn siden jeg selv var rundt 6 år heller.

Kommer vel litt an på når du føder. Vi hadde ikke vognpose med førstemann før han begynte i barnehagen, og nå vil jo babyen vokse over sommeren. Så går hvertfall an å investere i en vognpose til neste høst :)

Her har forresten storebror proklamert han ønsker seg lillesøster i dag, så blir spennende å se hva vi får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vognpose, men den er lånt fra min søster. Hvis du skal kjøpe nå bør den være stor nok til neste år også.

Jeg har lyst på bilstolpose (liker den fra Nanook!), den er jo mye mindre, og kan sikkert brukes i vogna også i starten. Litt tynn, den jeg ønsker meg, men det finnes dunvarianter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en bilstolpose i dun, den er helt genial! :)

Angående vognpose så har jo vi fra før av, men hadde nok kjøpt uansett, siden termin er i slutten av februar, da er det enda kaldt her. Hadde vi fått i f.eks slutten av april så hadde jeg nok vurdert å bare kle ungen litt bedre og bruke dyne, men samtidig synes jeg det er så godt å bare ha vognpose og heller mindre klær på ungen. :)

Vi har en Voksi Classic med ulldyne inni, som vi har arvet. Den er sånn 20 år gammel. Heeelt fantastisk med liten baby, for den omslutter babyen veldig godt, og på skikkelige kalde dager så kan den snørpes sånn at hun ansiktet stikker ut. Denne blir dog for liten til en større baby. Vi har også en Easygrow, som er genial. varm og god dunpose som vokser med ungen. Er en forlengerdel man kan glide på når barnet blir lengre. Denne passer den lange treåringen min enda. Ikke at den er i bruk lenger, men det hadde ikke vært noe problem om han enda sov i vogn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg trooor jeg tipper jente :) Elleeer.. Nei, gutt :)

Lykke til på OUL i dag, det blir kjempekos å se "Bolla" i magen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg trooor jeg tipper jente :) Elleeer.. Nei, gutt :)

Lykke til på OUL i dag, det blir kjempekos å se "Bolla" i magen ;D

Hihi, tusen takk :D blir spennende å se om du tippet riktig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, tusen takk :D blir spennende å se om du tippet riktig!

Ja :fnise: Har jo nesten helgardert meg da :fnise: Når har du time i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jente jeg. :)

Lykke til!

Ser ut til at det blir jente, ja!! :D Vil si 90% sikkert er ganske sikkert :) Frisk og fin, alt på plass og termindato er nå satt til 23 mars :) Ah, lykke <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med oul. Vi har oul i morgen og gleder meg kjempe masse

Lykke til! :D Husk å oppdatere terminlista med kjønn hvis dere får vite det ;) Moro å se på statistikken! Hva er magefølelsen så langt?

Ser ut til at det blir jente, ja!! :D Vil si 90% sikkert er ganske sikkert :) Frisk og fin, alt på plass og termindato er nå satt til 23 mars :) Ah, lykke <3

Jenter overalt!! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Lykke til! :D Husk å oppdatere terminlista med kjønn hvis dere får vite det ;) Moro å se på statistikken! Hva er magefølelsen så langt?

Jenter overalt!! :5:

Egen magefølelse sier jente, mannen er vinglepetter :fnise: men, to av kollegene hans mener vi får gutt, men alle mine venninner og kolleger tror jente, så dette blir veldig spennende! Skal huske og oppdatere i morgen ettermiddag. Vi har time klokken 10, og har noen ærender etter dette. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juks å tippe etterpå :o

Haha åååå! tippa jo med en gang jeg kom til innlegget! juksa ikke - lover! (trodde jo du hadde dagen etter av en grunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...