Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Flere som ikke kjenner noe til den ekstra matlysten? Hos meg er det nærmere tvert om. Spiser like mye som før, men prøver så godt jeg kan å få til noen ekstra sunne mellommåltider :)

Hadde en uke med god matlyst. Resten av tiden har det vert mindre enn normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med magene deres?

Magen vokser. Den er veldig synlig nå og synes egentlig det er litt koselig.

Når begynte dere å gå opp i vekt?

Først den siste måneden at jeg har begynt å gå opp i vekt. Hittil har jeg kun gått opp 2 kg.

Flere som ikke kjenner noe til den ekstra matlysten?

Jeg sleit med matlysten på begynnelsen. selv om jeg var lite kvalm. Men de siste ukene har jeg nok merket at jeg har lyst på mat hele tiden. Litt godt. Prøver så godt jeg kan å spise så sunt som mulig. Men det blir litt usunn mat inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23+2 i dag og har gått opp 4 kg fra utgangspunktet. Gikk først ned 2 kg som jeg gikk opp igjen, da, så man kan vel si at jeg har gått opp 6 kg totalt. Normal BMI. Og veldig søtsug som jeg nå prøver å motstå, men må si at det kan bli vanskelig i jula :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt denne vogna i svart og kongeblå, men jeg er litt usikker på farge på stelleveske. Skal ikke ha den som hører til, for den er så lang at det er noen som sparker borti den når de går. Derfor vet jeg ikke om jeg får en i samme svartfarge hvis jeg bestiller svart fra andre leverandører/på ebay. Har dere noen tips til andre farger og evt mønstre som funker og ikke funker med den fargekomboen vi skal ha?

Har lurt på grå i forskjellige nyanser eller evt beige, men er redd for at de lysere variantene i alle fall kan se litt "malplassert" ut. Kjenner jeg er dårlig på fargesammensetning, altså! :P

Edit: Hva syns dere om f.eks. denne eller denne (usikker på valg av farge her, kanskje jeg skal prøve på svart?)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen vokser. Den er veldig synlig nå og synes egentlig det er litt koselig.

Først den siste måneden at jeg har begynt å gå opp i vekt. Hittil har jeg kun gått opp 2 kg.

Jeg sleit med matlysten på begynnelsen. selv om jeg var lite kvalm. Men de siste ukene har jeg nok merket at jeg har lyst på mat hele tiden. Litt godt. Prøver så godt jeg kan å spise så sunt som mulig. Men det blir litt usunn mat inni mellom.

Jeg har egentlig hatt bra matlyst hele veien, men blir så veldig fort mett. Spiser nok mindre porsjoner med middag enn før, uten at jeg nødvendigvis tror at det er så skadelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen strutter som bare det :P Ingen mulighet for å skjule noe. :) Kjenner daglig spark, og magen hopper ofte på utsiden fordi hun er så aktiv. Typen kjenner masse hver dag også - veldig stas!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny UL i dag, satser på at lille ikke er så sjenert! :)

Krysser fingrene, lykke til :)

Her er det hele 17 dager!

Går fort nedover :) Lastet ned nedtellingsapp, moro å følge med:-) Så da har lille i magen bare å vise seg frem! Sååå nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle! Sitter og venter nå, har snart drukket en liter iskaldt vann for at hun skal røre litt på seg, og det kjennes ut som det fungerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle! Sitter og venter nå, har snart drukket en liter iskaldt vann for at hun skal røre litt på seg, og det kjennes ut som det fungerer! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun leker fremdeles gjemsel :( Men fikk sett litt mer, og jordmor mente det fremdeles var jente! Blir muligens henvist til St. Olavs i Trondheim for en ny titt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager, 21 timer, 8 minutter til ordinær ultralyd.. En smule gal ;)

Så heldig du er! Her er det fortsatt 24 dager igjen OUL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...