Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun leker fremdeles gjemsel :( Men fikk sett litt mer, og jordmor mente det fremdeles var jente! Blir muligens henvist til St. Olavs i Trondheim for en ny titt :P

Synd at hun er så sjenert, da. Får du henvisning kun for å sjekke kjønn, eller er det mer som gjør at du kan få ul der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Her er det fortsatt 24 dager igjen OUL.

Jeg var inne til legen ved 8 uker, kan det ha noe å si? At det da ble søkt tidlig, i forhold til de som hadde første kontroll i uke 12? Syntes det var så lenge igjen, men ser det er flere her som må vente mye lenger enn meg. Lykke til med ventetiden! Håper minsten viser seg godt, for jeg dør av nysgjerrighet på dette tidspunket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne til legen ved 8 uker, kan det ha noe å si? At det da ble søkt tidlig, i forhold til de som hadde første kontroll i uke 12? Syntes det var så lenge igjen, men ser det er flere her som må vente mye lenger enn meg. Lykke til med ventetiden! Håper minsten viser seg godt, for jeg dør av nysgjerrighet på dette tidspunket.

Legen min søkte ikke før i uke 14 og jeg fikk time raskt etterpå, så tror det er mer pågang på sykehuset det går på :)

Blir spennende med så mange med OUL i nesten samme tid da :jepp:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at hun er så sjenert, da. Får du henvisning kun for å sjekke kjønn, eller er det mer som gjør at du kan få ul der?

Ikke pga kjønn nei, hun ligger alltid så dårlig til at vi ikke får sjekket alt av anatomi og organer. Har fått sett det meste, men mangler å se alt på én UL :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi nok en gang på St Olavs i Trondheim og har sett på lille, og denne gangen lå hun med rumpa opp! Definitivt ei jente som ligger der :D må vente i 20 min nå for at hun skal flytte litt på seg, så skal vi inn og forhåpentligvis se alt av hjertet, og da er vi FERDIG :)

Edit: Alt ser bra ut! Godt å ha det klart :)

Endret av Focklop
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nok en gang på St Olavs i Trondheim og har sett på lille, og denne gangen lå hun med rumpa opp! Definitivt ei jente som ligger der :D må vente i 20 min nå for at hun skal flytte litt på seg, så skal vi inn og forhåpentligvis se alt av hjertet, og da er vi FERDIG :)

Edit: Alt ser bra ut! Godt å ha det klart :)

Godt å høre at alt så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nok en gang på St Olavs i Trondheim og har sett på lille, og denne gangen lå hun med rumpa opp! Definitivt ei jente som ligger der :D må vente i 20 min nå for at hun skal flytte litt på seg, så skal vi inn og forhåpentligvis se alt av hjertet, og da er vi FERDIG :)

Edit: Alt ser bra ut! Godt å ha det klart :)

Der vet du! Var nok lei av all pokingen nå :fnise:

Så bra at alt såg fint ut! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig stille her nå :)

Hvordan er formen damer?

Jeg blir kvalm av meg selv og hvor lett dette har gått foreløpig. Redd jeg skal få igjen så det holder snart.

Kan klage over litt halsbrann som har kommet smygende den siste uka da, klage klage klage.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig stille her nå :)

Hvordan er formen damer?

Jeg blir kvalm av meg selv og hvor lett dette har gått foreløpig. Redd jeg skal få igjen så det holder snart.

Kan klage over litt halsbrann som har kommet smygende den siste uka da, klage klage klage.. ;)

Hvorfor blir du kvalm av deg selv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig stille her nå :)

Hvordan er formen damer?

Formen er egentlig ganske fin i forhold til hvordan mange andre har/har hatt det! Anser meg selv som heldig så langt, også spent på om jeg får det tilbake senere :P Eneste jeg "sliter" med er hodepine og generelt lite energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra form! Bekkenet er bedre i og med at jeg jobber 50%, lenge siden jeg har følt så mye overskudd også :) vanlig appetitt, sover godt og lille frøkna sparker mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg har sluppet unna det meste :P

Nå snør det her <3

Ååh, jeg vil også ha snø! Her har det vært nede i 7 minusgrader denne uka, og jeg savner virkelig snø i tillegg! :( Må nesten gå ut og danse snødansen med bikkja. Han er helt tullerusk nå som det er frost i gresset, trodde aldri jeg skulle finne noe så "lite" så morsomt :ler: Liker at hormonene gjør meg ekstra glad også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten filmen Frozen for første gang for litt siden, og jeg grein som en unge! Nydelig film! Synes spesielt sangene er så fine. Samboer fikk se den sammen med meg noen dager etterpå, og han har hatt "Let it go" på repeat på spotify siden. Den som ikke har sett filmen bør gjøre det, men helst i skikkelig vintervær! Førjulstemning deluxe! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg vil også ha snø! Her har det vært nede i 7 minusgrader denne uka, og jeg savner virkelig snø i tillegg! :( Må nesten gå ut og danse snødansen med bikkja. Han er helt tullerusk nå som det er frost i gresset, trodde aldri jeg skulle finne noe så "lite" så morsomt :ler: Liker at hormonene gjør meg ekstra glad også!

Jeg ropte hurra for tidlig! Sluttet nå, var bare små flak i stad, nå har det stoppet helt opp :(

Vi får være tålmodige litt til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten filmen Frozen for første gang for litt siden, og jeg grein som en unge! Nydelig film! Synes spesielt sangene er så fine. Samboer fikk se den sammen med meg noen dager etterpå, og han har hatt "Let it go" på repeat på spotify siden. Den som ikke har sett filmen bør gjøre det, men helst i skikkelig vintervær! Førjulstemning deluxe! :)

Sett den tre ganger allerede! Nydelige sanger <3 Absolutt best på engelsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...