Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ble satt tilbake til 12+3, men det bryr jeg meg lite om på dette tidspunktet. Betydde litt mer tidligere i svangerskapet Nå er det bare å senke skuldrene og reise med god samvittighet til syden

Du er fremdeles over 12 uker og nå skal du til syden og plutselig er du kommet lenger;) det blir nok bra med en ferie:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 er 12 ja😉 Føler at nå kan jeg begynne å titte på babyting! Jeg har holdt ting helt på avstand, mens alle andre nærmeste har gledet seg og begynt shopping. Nei, nå får jeg pakke litt! Ha en riktig flott mandagskveld😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 er 12 ja Føler at nå kan jeg begynne å titte på babyting! Jeg har holdt ting helt på avstand, mens alle andre nærmeste har gledet seg og begynt shopping. Nei, nå får jeg pakke litt! Ha en riktig flott mandagskveld

Så koselig med UL! Det er så deilig når man føler man kan puste litt lettet ut og begynne med litt planlegging :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og der kom halsbrannen. Fysjom :(

Æsj! Den misunner jeg deg ikke :( Drikk melk eller spis yoghurt? :) Mener på å ha hørt det skal hjelpe :klem:

Bedre enn kjerringrådet jeg fulgte, med å drikke/spise en spiseskje med matolje.. Det funker jo, men :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Den misunner jeg deg ikke :( Drikk melk eller spis yoghurt? :) Mener på å ha hørt det skal hjelpe :klem:

Bedre enn kjerringrådet jeg fulgte, med å drikke/spise en spiseskje med matolje.. Det funker jo, men :kvalm:

Må det være ekte melk, tro? Har melkintoleranse og ren melk er døden! Men ordentlig yoghurt er ikke så ille. Får prøve det.

Barnefar var så snill at han snudde på femøringen kl 2250 i går og pilet opp til butikken for å kjøpe lovehearts! :') Det funket faktisk nok til at jeg har sovet godt i natt :) ah, kjæresten min <3

Takk for tips og råd! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må det være ekte melk, tro? Har melkintoleranse og ren melk er døden! Men ordentlig yoghurt er ikke så ille. Får prøve det.

Barnefar var så snill at han snudde på femøringen kl 2250 i går og pilet opp til butikken for å kjøpe lovehearts! :') Det funket faktisk nok til at jeg har sovet godt i natt :) ah, kjæresten min <3

Takk for tips og råd! :klem:

Har ikke peiling, for å være helt ærlig :P

For en snill mann som skyndtet seg og kjøpte lovehearts :nigo: Bra at du fikk sove, da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er basisk er bra mot halsbrann, så bør ikke trenge å være ekte melk!:) såå bra at lovehearts fungerte da, har hørt at det er det mange går for:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være ekte melk, tro? Har melkintoleranse og ren melk er døden! Men ordentlig yoghurt er ikke så ille. Får prøve det.

Barnefar var så snill at han snudde på femøringen kl 2250 i går og pilet opp til butikken for å kjøpe lovehearts! :') Det funket faktisk nok til at jeg har sovet godt i natt :) ah, kjæresten min <3

Takk for tips og råd! :klem:

Yoghurt er syrnet melk, og gjør det motsatte, altså det forverrer halsbrann. :)

Er det melkeproteinet du har intoleranse mot? I så fall gjør sikkert havremelk samme nytten. Hvis det er laktose så funker jo laktosefri melk like bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt er syrnet melk, og gjør det motsatte, altså det forverrer halsbrann. :)

Er det melkeproteinet du har intoleranse mot? I så fall gjør sikkert havremelk samme nytten. Hvis det er laktose så funker jo laktosefri melk like bra. :)

Bra noen har ordentlig peiling her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt er syrnet melk, og gjør det motsatte, altså det forverrer halsbrann. :)

Er det melkeproteinet du har intoleranse mot? I så fall gjør sikkert havremelk samme nytten. Hvis det er laktose så funker jo laktosefri melk like bra. :)

Er 99% sikker på at det er laktose, havremelk har jeg faktisk ikke prøvd! Har egentlig aldri likt å drikke ren melk, sikkert mye fordi jeg ikke tåler det, men laktosefri melk går faktisk ned. Fant også laktosefri blåbærbiola på coop extra i dag, da ble jeg skikkelig glad, haha :D

Lovehearts gjorde virkelig susen i går kveld(igjen, kjæresten min er helt fantastisk som dro på butikken kun for lovehearts!!), men ikke i lengden kjenner jeg... Ble en tur på apoteket, så nå går det i tyggetabletter som funker bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Stemmer dette for dere som har funnet ut kjønn? Hadde vært litt interessant å lage en liten liste med "forventet kjønn" og "bekreftet kjønn" ut i fra dette kartet ;)

I følge kartet venter vi gutt, og hadde det på følelsen lenge selv. Men nå i det siste har jeg begynt å føle på om det er ei jente... Venninna mi sa det samme, hun følte først gutt, men jente nå i senere tid :) Blir spennende på OUL, bare én uke til :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Stemmer dette for dere som har funnet ut kjønn? Hadde vært litt interessant å lage en liten liste med "forventet kjønn" og "bekreftet kjønn" ut i fra dette kartet ;)

Ut i fra denne får jeg gutt. Det er også det vi begge tror det blir:) Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen om vet om jeg kan bruke kjopbarnevogn.no sine priser mot Barnas Hus sin prismatch? Med alle deler er prisforskjellen på rundt 900kr, og jeg har egentlig lite lyst til å kjøpe vogn over nettet. Barnas Hus er i nærheten og det blir lettere med tanke på garanti osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen om vet om jeg kan bruke kjopbarnevogn.no sine priser mot Barnas Hus sin prismatch? Med alle deler er prisforskjellen på rundt 900kr, og jeg har egentlig lite lyst til å kjøpe vogn over nettet. Barnas Hus er i nærheten og det blir lettere med tanke på garanti osv.

Så lenge nettsiden er norskregistrert så kan du det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men den ser kanskje ut til å være svensk?

Den er opprinnelig svensk og har hovedbutikk i Sverige, ja :/ Men hadde kanskje håpet at det gjaldt at de har egen norsk avdeling. Det gjør det helt sikkert ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Stemmer dette for dere som har funnet ut kjønn? Hadde vært litt interessant å lage en liten liste med "forventet kjønn" og "bekreftet kjønn" ut i fra dette kartet ;)

Skulle i følge denne få gutt. Venter en jente med mindre hun plutselig skifter kjønn i magen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...