Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Jeg synes gravid buksene til hm er kjempe gode. Ellers funker jo tights og tunika også. Hjemme går jeg stortsett i joggebukse, DET er deilig det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige svangerskap tok jeg på meg tightser bak fram, for å få litt mer plass til magen, men denne gangen har jeg kjøpt gravid-thightser, for da slipper man den strammingen rundt hoftene, så da blir det finere med kjole og sånt. :)

Jeg bruker ellers vanlige gravid-bukser, med singlet og cardigans. Sånn til hverdags. Skal jeg til byen ellerno tar jeg gjerne på meg tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å kjøpte enda en gravidbukse i dag på HM. Synes de er fine:) trenger de ikke for magen enda, men blir kvalm av alt som strammer så da er det godt å sleppe knappen rett over magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynt med gravidbukser enda. Bulemagen gikk litt tilbake, men nå syns jeg den er på vei igjen. 11 uker i dag, UL neste torsdag <3 Kjenner at jeg kvier meg for å informere alle før etter UL, man vet jo aldri.. Flere som tenker sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å kjøpte enda en gravidbukse i dag på HM. Synes de er fine:) trenger de ikke for magen enda, men blir kvalm av alt som strammer så da er det godt å sleppe knappen rett over magen:)

Men holder gravidbuksene seg godt oppe? Jeg har så teite hofter, så er nødt til å dra opp alle bukser og tightser for at de ikke skal skli ned. Har for det meste gått i høytlivsbukser her, men de måtte jeg legge unna for litt siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sklir kanskje litt mer enn de vanlige buksene mine, men går helt fint for min del:) gikk ner en str ifht hva jeg trodde jeg burde ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig funnet livmoren! :fnise: Kjente plutselig at noe strammet seg nede i magen, og da var det en steinhard, stor klump der nede! Den har jo vokst laangt over skambenet! Herlig å kjenne selve "gravidmagen"! :danse::gravid:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tilogmed at joggebukser med strikk i livet er ubehagelig om dagen :o Bruker bare mammabukser og evt en joggebukse med snøring (som ikke knytes) på kvelden, hjemme.

Har tittet på nett, og ASOS har sååå mange fine jakker for gravide!! Vurderer å bestille via ebay, for der er de ganske billige :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men holder gravidbuksene seg godt oppe? Jeg har så teite hofter, så er nødt til å dra opp alle bukser og tightser for at de ikke skal skli ned. Har for det meste gått i høytlivsbukser her, men de måtte jeg legge unna for litt siden :P

Jeg må ofte dra de opp litt over magen, men sitter sikkert bedre når magen er litt mer fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos mammatøy - er det noen som har kjøpt noen OK mamma-strømpebukser? Ikke nylonstrømpebukser, men sånne litt tykkere, enten glatte eller 'ullete'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynt med gravidbukser enda. Bulemagen gikk litt tilbake, men nå syns jeg den er på vei igjen. 11 uker i dag, UL neste torsdag <3 Kjenner at jeg kvier meg for å informere alle før etter UL, man vet jo aldri.. Flere som tenker sånn?

Jeg skal på UL til mandag, og jeg kvier meg også for å fortelle det før det. Tenk om jeg får dårlige nyheter på UL, også har det fortalt det til mange som jeg igjen må fortelle at det ikke gikk så bra. Nei, det orker jeg ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos mammatøy - er det noen som har kjøpt noen OK mamma-strømpebukser? Ikke nylonstrømpebukser, men sånne litt tykkere, enten glatte eller 'ullete'.

Jeg bruker thigtser i stedet for strømpebukser, og da er HM sine supre i alle fall. :) Men er jo ikke alle klær som ser bra ut med thigts, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av korte t-skjorter/gensere syns jeg alt ser bra ut med tights :fnise:
Hva annet er det som ikke ser fint ut med tights liksom? :P

Husker ikke, men var det noen som hadde prøvd de "olabuksene" til mammaer fra den ene butikken i Bodø som har mammaklær? :P IKKE SLIM -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av korte t-skjorter/gensere syns jeg alt ser bra ut med tights :fnise:

Hva annet er det som ikke ser fint ut med tights liksom? :P

Husker ikke, men var det noen som hadde prøvd de "olabuksene" til mammaer fra den ene butikken i Bodø som har mammaklær? :P IKKE SLIM -.-

Helt enig, tights er tingen! Og vil tro de fleste overdeler som passer gravidmagen passer utmerket med tights :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal på UL til mandag, og jeg kvier meg også for å fortelle det før det. Tenk om jeg får dårlige nyheter på UL, også har det fortalt det til mange som jeg igjen må fortelle at det ikke gikk så bra. Nei, det orker jeg ikke :roll:

Må innrømme at jeg allerede innbiller meg at jeg kjenner bevegelser allerede. Det er sånne lette dytt inn mot magen.. Så enten er det fri innbilning ellers har jeg en ekstremt aktiv liten krabat og bakenforliggende morkake ;) Ellers er kvalmen og hodepine på vei tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg allerede innbiller meg at jeg kjenner bevegelser allerede. Det er sånne lette dytt inn mot magen.. Så enten er det fri innbilning ellers har jeg en ekstremt aktiv liten krabat og bakenforliggende morkake ;) Ellers er kvalmen og hodepine på vei tilbake igjen.

Sikker på at det ikke bare er luft, da? Jeg mener, når man kjenner liv veldig tidlig, så kjennes det jo ikke ut som dytt, men mer som kribling, sommerfuggel, kiling etc. Jeg kjente i uke 14 denne gangen, og det var helt anderledes enn de tydelige, første dultene jeg kjente i uke 17 sist gang. Sist la jeg nok ikke merke til de første bevegelsene som jeg kjente med nå med mini, men som andregangs kjenner man jo gjerne tidligere siden man vet mer hva man skal kjenne etter.

Skal ikke påstå at det IKKE er baby, men jeg er ganske skeptisk til at det går an å kjenne såpass tidlig. :P

Kjedelig med kvalme og hodepine. Jeg har forresten også mye hodepine, men det har kommet de siste to ukene. Ikke vært plaget av det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke bare er luft, da? Jeg mener, når man kjenner liv veldig tidlig, så kjennes det jo ikke ut som dytt, men mer som kribling, sommerfuggel, kiling etc. Jeg kjente i uke 14 denne gangen, og det var helt anderledes enn de tydelige, første dultene jeg kjente i uke 17 sist gang. Sist la jeg nok ikke merke til de første bevegelsene som jeg kjente med nå med mini, men som andregangs kjenner man jo gjerne tidligere siden man vet mer hva man skal kjenne etter.

Skal ikke påstå at det IKKE er baby, men jeg er ganske skeptisk til at det går an å kjenne såpass tidlig. :P

Kjedelig med kvalme og hodepine. Jeg har forresten også mye hodepine, men det har kommet de siste to ukene. Ikke vært plaget av det tidligere.

Er skeptisk selv.. Men med førstemann kjente jeg "bobler" på samme sted i 6 uker før jeg skjønte at det faktisk var babyspark. Og det kjennes ikke ut som noe jeg kjenner til vanlig, altså er det ikke leamus, kramper, luft e.l. Men kan være innbilning da :) Kjenner det også bare når jeg ligger på sida. Kan kanskje være noe ligamenter som strekker? Kjennes ikke ut som det strekker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...