Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Har gått over 10km i ulendt terreng, og syklet til og fra (ca 1 km hver vei). 🥾

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg:

- holdt senga til 11.30

- spist smågodt og et kakestykke

- kjøpt is til senere i kveld 

- spilt spill på telefonen 

- bedt en telefonselger hoppe i havet 

Alt i alt går hviledagen helt etter planen 😃🍰🌮🍫🍦🛋🐝

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet ferdig, satt det der det skal i skuffer og skap, oppvasket det som sto på benken, spist, ryddet igjen,
skrevet to e-poster, lest litt nettaviser, luftet godt og redd opp seng med pent sengeteppe, dratt over gulvet med
støvmopp oh....det var det hele. Jeg er fornøyd. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle bare se etter noe og endte opp med å fylle stuebordet med alt hva husholdningen eier av krydder. Rydder og sorterer...

Tror planen om å legge meg tidlig røyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Det jeg er mest fornøyd med er at til tross for at sengetøyet ble misfarget i vaskemaskinprosessen, så gjorde jeg
det jeg kunne for å vaske det om igjen og til sist ble det rent. Min seng er nå nyluftet, nyvasket og helt vidunderlig
fristende å legge meg i om veldig kort tid. :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtint et fryseskap som nok ikke har vært lukket helt tett mens vi har vært bortreist. Det var en kjempesvær isklump øverst, og en god del på hver hylle også. Utroooliiig kjedelig arbeid, men etter runder med kasserolle med kokende vann, hårføner og stivfrosne fingre som dro løs isklumper er endelig alt rent og mat sortert i merkede skuffer. Noe gammel mat er kastet. Fint å få oversikt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag har jeg vært veldig aktiv
for et medmenneske som trengte mye hjelp
i en helsemessig vanskelig situasjon. :gullengel: #klappesegpåskulderen 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det handlet inn ny forsyning av slik mat og drikke som en bør ha i hus om landet lukkes ned igjen. 
Jeg handlet litt flere munnbind, stearinlys, fyrstikker og alle slike småting som kan være kjekke å ha i tillegg. 
Kortstokk, maxi-yatsy....alle sånne greier. Pluss en del vann og farrisflasker. Litt kjedelig hermetikk. 
Kanskje jeg bør handle to puslespill også i neste uke?          :klo:      For sikkerhets skyld? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hele kveld har jeg laget mere firkanter som skal sys sammen til et lite teppe.
Jeg er utholdende. :jepp: #klappesegstoltpåskulderen og applaudere med loffene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøket to bunadsskjorter som skal brukes i konfirmasjon neste helg. Pluss noen duker som er langtids-overliggere i kleskurven 😬 En adventsduk, juleduk pluss påskeduk...Haaateeer å stryke, men nå er det gjort!!

Nå moter jeg meg opp til å rydde hylle i et skap. Nedstøvede, halvfulle flasker med div likører, konjakk, vinåpnere osv. Må vaske, tømme ut noe gammel likør,  sette resten på annet sted og flytte noen høye bøker til hylla. Da oppnår jeg ledig plass i skapet der de høye bøkene har vært stablet, så jeg kan flytte div pynteting som tilhører vår/ sommer dit..  Skulle egentlig ryddet gjennom alle pynteting og kvittet meg med mer,men DET blir ikke gjort idag altså! #eiersikkertfemtitelysglass

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet 4 hyller på kjøkkenet=en bærepose med drit.

Vasket hyller/skuffer og kastet mat fra kjøleskap 

Støvsuget kjøkkenet 

Anonymkode: 55e71...7cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med utmattelse, så ha det i bakhodet. Har hatt to svært dårlige uker hvor jeg ikke har klart annet enn sofa, seng og dusj. 

Men i går klarte jeg å lage middag, og vaske klær. Og ha besøk. Beste dagen på lenge. 

Fortsetter å vaske litt klær i dag, lå skikkelig på etterskudd 😅

Mål for uka er å vaske dusjen. Den trenger en grundig skrubb.

Anonymkode: 20db0...2aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har tatt av sengetøy og satt på nytt, rent. Vasket soverommet

Satt på ny klesvask og fått gjort unna rydding på kjøkkenet.

Handlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ryddet litt i hagen, og satt gressklipperen i boden for vinteren. Og klipppet litt hekk. Et skap er ryddet, noe er kastet og resten blir spart på.

Sengetøy er skiftet og tøy er vasket. Nå er det rimelig ryddig og rent her.

Anonymkode: f2c86...408

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...