Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Nå er resten av alt jeg bor i ryddet og rent. Sengetøyet er skiftet, det gamle vasket, tørket
og pent lagt i skapet sitt. Alt er klart for et nytt pertentlig år. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har ryddet, vasket kjøkken og bad, laget middag. Brettet klær. Snart skal jeg støvsuge og vaske gulv. Så nå blir det rent og pent til det nye året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en avgjørelse i forhold til flytting som jeg har strevd med i lang tid. Krysser fingre og tær og håper dette blir bra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er noen kopper ryddet fra stuen og oppvaskmaskinen er satt på.

Anonymkode: f2c86...408

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg holder på å lage min gode suppe med grønnsaker i og skal ha den til lønsj. :) 
Nå er alle restegrønnsakene brukt opp, kjøleskapsskuffene vasket og jeg kan handle inn nytt forråd til fredag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt en film på vent l-e-n-g-e og fikk i dag, på en søndag, sett filmen "Seven";
en amerikansk "neo-noir psychological crime thriller"...for tredje gang siden den kom ut i 1995.
Det er grunner til at jeg ikke ser den oftere. De samme grunnene lever i beste velgående
etter denne visningen også. Det er en helt forferdelig, godt laget film, med en historie som 
holder i intensitet, grusomhet og løsningsavslutning som holder meg fast i ei skrustikke.  :sjokkbla:

Jeg er glad for at jeg endelig fikk sett den igjen. Flinkt gjort syns jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket 2 bad, 3 maskiner tøy. Tømt oppvaskmaskinen, brettet tøy, støvsuget 2 av 3 etasjer. Vasket lister og trapp i en etasje. Vasket kjøkkenbenk og jeg vasket opp stekepanner og boller som ikke går i ovnen. Fornøyd i dag👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndvasket klær til meg og barnet i hele helga siden Power leverte defekt vaskemaskin forrige uke og har vært uten vaskemaskin siden begynnelsen av februar...

Bretta og lavt på plass tøy. 

Montert et møbel.

Vaska kjøkkenet, lagd en nydelig middag.

Rengjort kattedoen. Vaska trappa.

Støvsugd, tatt ut av oppvaskmaskina. 

Anonymkode: f65e0...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klart å stå opp.

Anonymkode: 46653...23e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forsåvidt jeg også for en drøy times tid siden, men jeg gjør det jo hver dag på denne tiden...så da er det vel ikke en bragd akkurat. Dagens flinkhet består i at jeg har laget en liste over ting som skal gjøres, ting som bør gjøres og et par ting jeg kan gjøre om jeg får lyst til det. Fremdriftslister er av det gode. 🍄

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er toalettet vasket, det er adskilt fra badet, og tøy er lagt sammen og lagt på plass. Filteret til varmepumpen er støvsugd, ei maskin med tøy er vasket og hengt opp på vaskerommet.

Søppel er tømt ,nå kjører oppvaskmaskinen for andre gang i dag.

Anonymkode: f2c86...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet masse med skole, støvsuga, trent(og gått til treningssenteret, 4 km!), dusja og barbert meg og skal jobbe enda mer med skole! Føler jeg har vært kjempeflink i dag(om man ser bort fra en skål ostepop som er spist og fortært🙈)

Anonymkode: 0b983...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har jobbet masse med skole, støvsuga, trent(og gått til treningssenteret, 4 km!), dusja og barbert meg og skal jobbe enda mer med skole! Føler jeg har vært kjempeflink i dag(om man ser bort fra en skål ostepop som er spist og fortært🙈)

Anonymkode: 0b983...7c6

Ostepop er jo fortjent, da. 

Anonymkode: a34cf...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket vinduer og pyntet til påske 😊🐣🐤🐥 Må nesten pynte litt nå for å forlenge tiden med påskepynt litt, for bare en uke med pynt blir for kort tid syns jeg. Så vært veldig flink nå, gule duker, kyllinger og topp stemning 🐤🐥🐣😊🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sengetøyet skiftet på en seng, og  tøy er lagt sammen og ryddet på plass. Og en maskin med sengetøy osv er satt på.

Og jeg har bakt muffins , etter ønske fra datteren min :)

Ellers er det vanlig dagligdags rydding her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vasket og brettet to maskiner klær, støvsugd, tørka støv og vaska gulv i hovedetasjen pluss fiksa sentralstøvsugeren, som har hatt dårlig sug i et halvår nå. 🙌 I tillegg til all annen vanlig rydding og vasking med en ettåring i hus. 

Anonymkode: e2fc0...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket skap, skuffer og småting på kjøkken og bad i dag. Gnukket bort småflekker som syns bare litt
og sittet med en ny tannbørste for å rengjøre pyntelistene på skap og dører  de samme stedene.
Helt inn i krokene har jeg skrubbet med Jif og Ajax. Ble litt renere ja. . .og jo, jeg har vært flink i dag.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...