Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Har begynt på jobben med å gå igjennom alt jeg har av klær som er "satt til sides" og det er mye! Jobber i klesbutikk og mengden jeg har bærer preg av yrket. Når alt er gått igjennom, sortert og vasket skal det (forhåpentligvis) selges på bruktmarked. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ja, det gror fremdeles, så en kan si at plantene og jeg forstår hverandre og ar det bra sammen. 
Vi venter på at det kommer mere lys utenfra nå, så vi gror litt bedre. :) 

Det er bra. Ingenting er for lite nemlig. Har en gjort en liten ting og er fornøyd med det, så kan en klappe seg på skulderen og smile litt. :D @Embla Othea

Jeg har vasket tøy i dag og nå skal det sorteres og ordnes med på tørkestativ. Så skal håndklær vaskes
og puttes i tørketrommel. Så skal alt legges sammen og inn i skuffer og skap. Det er nok å ta seg til om en vil.

Husmor Hoppe :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kopiert en hel haug med papirer. Og jeg kjenner litt på en slags sorg fordi hun ikke bare kan søke om skoleplassmen må legge ved en haug med relevante papir.

Jaja så er det gjort iallefall.

Anonymkode: f2c86...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samlet sammen glass/rest/plast/matavfall og fikk det ut i dunkene tidlig på morgenen. Godt å ha det gjort. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var flink og sa til favorittkontakten at jeg hadde det vanskelig slik at man fikk avverget utagering. 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ringt og sagt opp et abonnement på KK. 

Og sa NEI TAKK da han på kundeservice tilbød å heller gi meg et billigere abonnement. 

Klapper meg selv på skulderen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært flink og rost favorittkontakten min for at han gjør en så god jobb overfor meg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg motiverte ene barnet til å rydde i penalet sitt og fylle opp med nye fargeblyanter fra eska med fargeblyanter. I den prosessen fant vi jommen 10-12 tusjer som kunne kastes da de var oppbrukt/uttørka. Ikke at dette synes på noe som helst slags vis, men det føltes godt!

Anonymkode: 0e8e3...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...