Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, TotalAlkoholist skrev:

Har hengt opp julestjernen i vinduet. Skal henge opp julegardiner og sette frem litt pynt i dag også. 

Det er så koselig å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Kan du gi en DETALJERT (tenk full 5 åring i oppfattelse) forklaring hvordan du gjør det?
Jeg får bare striper og skjolder. Anonymkode: cb5f9...2a6

Joo, det er ikke så vanskelig hos meg heller...jeg vasker kun med 2 dråper zalo i passe varmt vann, gnir over
med en myk svamp (ikke hard skrubbesvamp for det lager riper i glasset) og så går jeg over med gumminal 
og etter det gnir jeg det rent og tørt med en microklut ment for glass. Så er det rent etter min standard i alle fall. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.11.2019 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Ikke meg som skrev lenger oppe, men denne er idotisikker: Varmt vann med nylonvask og en klunk salmiakk. Vask vinduene, husk at om de er  veldig skitne må du vri opp kluten i såpevannet mange ganger. Veldig mange gnikker bare skiten utover og lurer på hvorfor det blir striper og skjolder etterpå. Flaten må være fri for skit før du skal få de blanke. Etter at de er rene, tar du nal og fjerner såpevannnet med.

Blir perfekt resultat hver gang! Nylonvask er genialt på alt som skal bli blankt (bilder med glass, vinduer, vaser, pynteting osv).

Anonymkode: eab2f...a79

 

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Joo, det er ikke så vanskelig hos meg heller...jeg vasker kun med 2 dråper zalo i passe varmt vann, gnir over
med en myk svamp (ikke hard skrubbesvamp for det lager riper i glasset) og så går jeg over med gumminal 
og etter det gnir jeg det rent og tørt med en microklut ment for glass. Så er det rent etter min standard i alle fall. :) 

Tusen takk for forklaring! 

Anonymkode: cb5f9...2a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for forklaring! Anonymkode: cb5f9...2a6

     Bare hyggelig. :) 🌹

11 minutter siden, Familytree skrev:

Bare våknet opp nå

     Det er også hyggelig. :)  God ettermiddag til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått handlet én julegave til, ryddet, vasket klær og handlet inn. 

Anonymkode: 4ba33...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har gått lengre enn nødvendig til noen butikker som lå langt unna, kun for å få den trimmen til og fra i dag. 
Jeg føler meg veldig, veldig flink her jeg sitter. :nigo:  Nesten 15000 lørdagstrimmesteg og yiii-HA til meg!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ryddet i krydderboksene, fylt halvfulle krydderposer oppi halvfulle krydderposer o.l. Satt det som er oftest i bruk mer tilgjengelig o.l.. 

Har og sortert tørrvarer som sausposer o.l. og har latt noe gå i søpla. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt julevasken. Hadde gruet meg til det lenge, men deilig å være ferdig og å se at ting skinner og lukter nyvasket. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, tussi680 skrev:

Holder på med siste innspurt av julegaver. :tekola:

Jeg også🙋🏻‍♀️ Allikevel startet jeg på en ny genser til meg selv, slår ikke feil😜

Ellers denne helga har jeg fått vasket vinduer, julepynt og julegardiner har kommet opp og en liten porsjon med pepperkaker har blitt bakt. (Går så lite pepperkaker her i hus) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...