Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anna er ikke lett å bli klok på, rett og slett. Hun fremstår som ustabil, det er enten høyt oppe eller langt nede. 

Anna lurer sine lesere. Med misvisende overskrifter, og med innhold i innleggene sine. Hun appellerer til lesernes sympati, og hun appellerer til bekymring. 

De stigmatiserende, rasende innleggene om alkohol før påske, og toppingen med at hun ikke hadde mer og gi og var sengeliggende og langt nede skapte bekymring. Hva hadde skjedd nå? 

I går dukket frøkna frem igjen; dvs hun feide inn igjen som en katt med halen til værs. Tilbake for å bli, men det hadde vært noe som skuffet henne enda en gang før påske. 

Mens følgere er bekymret for hva som har skjedd, og om det går framover, har frøkna vært på en vellykket ferie i Danmark, skrevet en rekke blogginnlegg som ligger klar for publisering, skrevet på boken sin, pugget til teoriprøven og bestått. 

Gratulerer Anna. Men du: for meg er du om mulig enda mindre troverdig enn før, og jeg er enda mer nysgjerrig på din mentale balanse. For meg blir du utelukkende reinspikka kommersiell, og jeg tror ikke på et ord av det du skriver. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At lille forvirra frøken Rasmussen har forhåndsskrevet innlegg er vel gammelt nytt.. Hva med de 1000 forhåndsskrevne innleggene hun hadde da hun var i slutten av sitt siste svangerskap da? 
Hvor har det blitt av de,mon tro?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Friluftsdame skrev:

Anna er ikke lett å bli klok på, rett og slett. Hun fremstår som ustabil, det er enten høyt oppe eller langt nede. 

Anna lurer sine lesere. Med misvisende overskrifter, og med innhold i innleggene sine. Hun appellerer til lesernes sympati, og hun appellerer til bekymring. 

De stigmatiserende, rasende innleggene om alkohol før påske, og toppingen med at hun ikke hadde mer og gi og var sengeliggende og langt nede skapte bekymring. Hva hadde skjedd nå? 

I går dukket frøkna frem igjen; dvs hun feide inn igjen som en katt med halen til værs. Tilbake for å bli, men det hadde vært noe som skuffet henne enda en gang før påske. 

Mens følgere er bekymret for hva som har skjedd, og om det går framover, har frøkna vært på en vellykket ferie i Danmark, skrevet en rekke blogginnlegg som ligger klar for publisering, skrevet på boken sin, pugget til teoriprøven og bestått. 

Gratulerer Anna. Men du: for meg er du om mulig enda mindre troverdig enn før, og jeg er enda mer nysgjerrig på din mentale balanse. For meg blir du utelukkende reinspikka kommersiell, og jeg tror ikke på et ord av det du skriver. 

Hennes avbrekk fra jobb har også inneholdt filming (regner med det er til bloggerne), ut fra siste innlegg med bildedryss fra danmark hvor man kan se mikrofon.

Hun forteller at hun trenger å samle krefter og at hun må ha tid til å komme seg etter en skuffelse. Men både bok, filming, forhåndsskriving av innlegg og pugging til teoriprøven klarer hun å skvise inn. 

Selv om hun ikke har postet noen innlegg virker det som om at hun har jobbet mer i familieferien sin enn det hun gjør til vanlig... 🙄

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skriver i et innlegg om at hun "aldri har skrevet så mye som i denne uken" samtidig som hun påstår at hun lot pcen ligge hjemme mens de var på ferie? Jaja...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var så juicy at jeg satte netflixen på pause. Skjønner himla godt at det er behov for å ta til motmæle. Spennende å høre denne siden av saken.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
2 minutter siden, eksiltronder skrev:

Håper noen tar screenshot før moderatorene går berserk. (Sitter på jobb, funkern'te her.)

Har det på mail :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
1 minutt siden, eksiltronder skrev:

Håper noen tar screenshot før moderatorene går berserk. (Sitter på jobb, funkern'te her.)

Done, lol 😉

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, eksiltronder skrev:

Håper noen tar screenshot før moderatorene går berserk. (Sitter på jobb, funkern'te her.)

Done! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Loffeliten skrev:

Blir interessant å se om det kommer et rasende innlegg på bloggen i nærmeste framtid. Jeg gjetter ja. 

Jeg tviler på dette. For da innrømmer hun på en måte samtidig at dette er ekte og at det kommer fra denne personen. Overser hun dette eller ikke blir rasende så vil jo de fleste tenke at dette er skrevet av en hvilken som helst spekulant som ønsker å skape drama. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alvea skrev:

Jeg tviler på dette. For da innrømmer hun på en måte samtidig at dette er ekte og at det kommer fra denne personen. Overser hun dette eller ikke blir rasende så vil jo de fleste tenke at dette er skrevet av en hvilken som helst spekulant som ønsker å skape drama. 

 

Eller at hun ikke kan svare noe på grunn av situasjonen........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...