Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å støtte barnet sitt betyr også å si ifra når det gjør noe feil!

Anna har gang på gang vist at hun ikke tåler å bli motsagt, og tar avstand fra alle som ikke stryker henne med hårene. Hva skal da mor/bror/familie/venner gjøre? Jatte med henne i ett og alt for at hun skal beholde dem "inne i varmen"?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
17 minutter siden, Myrthel skrev:

Du så vel hva jeg skrev: "kanskje ikke når hun var 14". Selv om jeg faktisk forventer at ei jente på 14 år vet at hun ikke skal ligge med gutter. Hvis du leser det jeg skrev, så skrev jeg at jeg hadde blitt fryktelig skuffet - men støttet henne som 14 åring. Jeg måtte vel også tatt på meg min del av skylden for at jeg hadde tillatt henne få lov til å fly ute og drikke. Jeg mener virkelig at når du har havnet i en så uhedig situasjon som 14 -åring, så passer du på at det ikke gjentar seg gang på gang. Som mor ville jeg vel gitt datteren min et kurs i prevensjonslære.

Hvorfor snakkes om 10 år? JEG kommer ikke til å havne i denne situasjonen - sanne mine ord ;-).

Kanskje om 10 år har du godtatt mer enn du antar nå? Eller kanskje om 10 år så ser du konsekvenser av å ikke ha godtatt mer enn du sier du vil? 

Livet kan gå alle veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
47 minutter siden, J.. skrev:

....så en shitty barndom er grunn god nok til å gjøre dårlige valg for seg selv (og xxx) gjentatte ganger etterpå?

Dårlige valg? Det er ditt syn på det, hun er 20, snart gift, har en inntekt de fleste drømmer om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Dårlige valg? Det er ditt syn på det, hun er 20, snart gift, har en inntekt de fleste drømmer om. 

men igjen, inntekt på bekostning av sin egen families sikkerhet.. og muligens også familie-forhold..

 

Ja jeg drømmer om å tjene fett, men jeg lever heller litt sparsommelig enn å dele alt, og faktisk oute familien min... og være redd for mine barns sikkerhet...

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Onbothsides skrev:

Dårlige valg? Det er ditt syn på det, hun er 20, snart gift, har en inntekt de fleste drømmer om. 

Fet inntekt ja. På bekostning av andres privatliv og tydeligvis sikkerhet. Ja hipp hurra for måten Anna har tjent blodpengene sine på. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Myrthel skrev:

Du så vel hva jeg skrev: "kanskje ikke når hun var 14". Selv om jeg faktisk forventer at ei jente på 14 år vet at hun ikke skal ligge med gutter. Hvis du leser det jeg skrev, så skrev jeg at jeg hadde blitt fryktelig skuffet - men støttet henne som 14 åring. Jeg måtte vel også tatt på meg min del av skylden for at jeg hadde tillatt henne få lov til å fly ute og drikke. Jeg mener virkelig at når du har havnet i en så uhedig situasjon som 14 -åring, så passer du på at det ikke gjentar seg gang på gang. Som mor ville jeg vel gitt datteren min et kurs i prevensjonslære.

Hvorfor snakkes om 10 år? JEG kommer ikke til å havne i denne situasjonen - sanne mine ord ;-).

Fort gjort... du kan ALDRI være 100% sikker med mindre du fotfølger dem 24/7!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter alt hun har lagt ut om familien og konsekvensene av dette og i tillegg skrive skrive en bok..... Skjonner ikke hvor hodet hennes er...Det er noe som mangler mellom orene spor du meg.....

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Skjønner at Anna må ta en pause. Det tror jeg alle har godt av.

Endret av MissMaya
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun ikke noe forhold til moren sin da? Hun hjalp henne jo mye når hun fikk førstemann. Hun ser jo rimelig oppegående ut. Synes hele historien hennes er veldig trist. Hun kommer til å få et ensomt liv hvis ho ikke gjør noen grep og de det går mest utover er jo barna hennes. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at hun ikke begriper at det er bloggingen hennes som fører til alle disse fæææle tingene som rammer henne heeeele tiden. Men så eier jo ikke jenta selvinnsikt. Alt er ALLE andre sin feil, alltid. Hun fremstiller seg selv som det mest stakkarslige vesenet i hele verden, men til og med i hennes lille, simple boble er det ikke hun som til syvende og sist er noe offer. Det er det de uskyldige involverte som er.  Snakk om å være sin egen verste fiende. Hun burde slutte å blogge. Leve et "vanlig" liv. For alles skyld.  Enkelt og greit. Det er jo bare vas. Men penger er det viktigste, det viser hun ubevisst med skryting over hvor mye hun tjener og hvor misunnelige folk er på det fantastiske livet hun lever. Hun er jo så fantastisk at ingen lever opp til hennes standard på noen måte. Masse innlegg om hvor fæle folk er hvis de ikke tenker som henne, hun som har stagnert i en evig fjortistadie. Ikke rart hun skriver hun ikke har "mer å gi" , hun har jo gitt absolutt alt hun kan i årevis nå. Alt om seg selv, alt om avkom, alt om barndom, alt om mannedrama, alt om sex, noen nakenbilder innimellom og egentlig jævla mye om ingenting. Tror neppe denne pausen varer lenge, men håper jeg blir positivt overrasket. Det ville i såfall vært for første gang når det gjelder denne bloggeren. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Siteringstrøbbel.

Men enig med @Lapper, det må da være bedre å lese en blogger man ikke er drittlei. 

Og det å si at alle problemene til Anna skyldes bloggen er temmelig naivt å skrive

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MtM er jo verken mamma, hverdags, feelgood, livsstils eller noe annet-blogger lenger.

Det er kun reklame, drama og clickbate.

Hvor lenge kan hun melke dette? Frieriet har hun jo spekulert så mye i at når det først skjedde så var det et eneste stort gjesp. Og bryllupet må jo bli enda en trist bekreftelse på alle som ikke er der lenger. What's to celebrate liksom. Tror ikke en gang enda et barn ville fått no fart i sakene. Så oppbrukt som det går ann.

Dette er gått fra å være en søt mammablogg til rene katastrofen. Redd de som reddes kan sier jeg bare.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Valetta skrev:

MtM er jo verken mamma, hverdags, feelgood, livsstils eller noe annet-blogger lenger.

Det er kun reklame, drama og clickbate.

Hvor lenge kan hun melke dette? Frieriet har hun jo spekulert så mye i at når det først skjedde så var det et eneste stort gjesp. Og bryllupet må jo bli enda en trist bekreftelse på alle som ikke er der lenger. What's to celebrate liksom. Tror ikke en gang enda et barn ville fått no fart i sakene. Så oppbrukt som det går ann.

Dette er gått fra å være en søt mammablogg til rene katastrofen. Redd de som reddes kan sier jeg bare.

Så lenge folk leser bloggen så tjener hun penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lapper skrev:

Så lenge folk leser bloggen så tjener hun penger. 

Selvfølgelig. Og det er jo det som driver henne. Men synes fortsatt det er facinerende hvordan noen frivillig selger livet sitt som et "live freak-show". Bakkekontakten er jo borte for lenge siden.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Valetta skrev:

MtM er jo verken mamma, hverdags, feelgood, livsstils eller noe annet-blogger lenger.

Det er kun reklame, drama og clickbate.

Hvor lenge kan hun melke dette? Frieriet har hun jo spekulert så mye i at når det først skjedde så var det et eneste stort gjesp. Og bryllupet må jo bli enda en trist bekreftelse på alle som ikke er der lenger. What's to celebrate liksom. Tror ikke en gang enda et barn ville fått no fart i sakene. Så oppbrukt som det går ann.

Dette er gått fra å være en søt mammablogg til rene katastrofen. Redd de som reddes kan sier jeg bare.

Lurer på hva som må til for at tråder om henne på KG skal dø ut, og folk skal slutte å skrive om henne. Noen ideer? Er det bare fordi hun er helt der oppe på topplisten, noe de fleste her mener hun ikke burde vært? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, JackIost skrev:

Lurer på hva som må til for at tråder om henne på KG skal dø ut, og folk skal slutte å skrive om henne. Noen ideer? Er det bare fordi hun er helt der oppe på topplisten, noe de fleste her mener hun ikke burde vært? :)

Mange av disse er på topplisten fordi de er "bilvrak" og er noe som fenger

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos blogg.no ligger nå vaer.blogg.no som mest leste...

Altså en blogg om været(!!) 

Og mamma til michelle ligger på 4. plass.

Så vi får vell snart vite om hun virkelig vil ha en pause,eller det bare ett forsøk på å få folk nysgjerrig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Anna har tenkt å legge ned bloggen og begynne på skole :tommelopp:

 

 

16.aprilspøk

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...