Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, riotgurl skrev:

Men det gir jo ikke mening i og med at halve bloggen er reklame.

Det virker litt sånn "skrytete" på en måte at så mye er reklame. Nesten sånn "jeg trenger ikke blogge om noe med mer substans fordi jeg tjener så godt og er så dyktig så jeg kan la nesten alt være kjøpt og betalt" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Excuse me, men HVA var poenget med det siste innlegget? "Se på meg, så voksen og ansvarlig og dritgod mor jeg er. La oss henge ut en som sliter i samme slengen!"? Stakkars menneske som får vite hva hun synes om han, gjennom et innlegg på en fjolleblogg. En person som sikkert sliter noe innmari. Man blir ikke alkoholiker på gøy... 

For et forjævlig dårlig innlegg, sånn når det kommer til ordforråd og flyt. Innleggene hennes er jo BARE fjas. Åååå, som hun irriterer meg!! Og kom ikke med tull om at jeg ikke trenger å lese bloggen hennes om jeg misliker den så sterkt. Følger med her og er innom en sjelden gang, fordi jeg er menneske og nysgjerrig av meg. Ikke alene om det, garantert. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tweet skrev:

Excuse me, men HVA var poenget med det siste innlegget? "Se på meg, så voksen og ansvarlig og dritgod mor jeg er. La oss henge ut en som sliter i samme slengen!"? Stakkars menneske som får vite hva hun synes om han, gjennom et innlegg på en fjolleblogg. En person som sikkert sliter noe innmari. Man blir ikke alkoholiker på gøy... 

For et forjævlig dårlig innlegg, sånn når det kommer til ordforråd og flyt. Innleggene hennes er jo BARE fjas. Åååå, som hun irriterer meg!! Og kom ikke med tull om at jeg ikke trenger å lese bloggen hennes om jeg misliker den så sterkt. Følger med her og er innom en sjelden gang, fordi jeg er menneske og nysgjerrig av meg. Ikke alene om det, garantert. 

Det jeg fikk ut av innlegget var at hun nok en gang har et enormt behov for å glorifisere sin egen person. Virkemiddel: fremheve andres negative sider/problemer. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Flott at hun tar avstand fra alkohol. Men det veier jo ikke opp for måten hun utleverer barna sine på. 

Selv tar jeg meg et glass vin, og prioriterer å beskytte barnas å vårt privatliv.

Forøvrig det dårligste innlegget jeg noensinne har lest angående avholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun briljerer på tronen når det kommer til overdreven ukritisk eksponering av mindreårige og privatliv. Jeg føler at det meste hun skriver om dagen er totalt utbrukt, eller så inneholder det bare reklame. Snakk om å gjøre narr av leserne sine når man ikke en gang, som Norges største blogger, klarer å komme opp med noe originalt og interessant. Tror ikke det er lenge før folk kommer til å miste interessen for bloggen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle hva de to siste innleggene handler om, så jeg slipper å gi klikk? Hvem er det hun kritiserer? Og hva er det som er "nok"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 18.00, wildfig skrev:

Det eneste spennende med bloggen er denne tråden på kg ;-)

Ikke helt umulig at Anna R innerst inne gnir seg i hendene over det intense netthatet hun opplever her inne, er i praksis svært verdifull reklame :)

Kanskje legger hun inn noen ekstra skrivefeil slik at norsklærermafiaen her inne skal finne noe å skrive om :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte Anna. Verden er ikke svart/hvit. Om du har vokst opp med alkoholmisbruk, så må du ikke dermed dømme voksne som tar seg et glass vin til maten der barn er tilstede. De fleste har et normalt forhold til alkohol og regulerer dette når barn er tilstede.

Du snakker om alkoholmisbruk, om å drikke for rusen. Det er noe annet.

Slutt å oppføre deg som en besserwisser, og slutt å lure folk med utspekulerte overskrifter og reklame for skvip. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mildemoses skrev:

Kan noen fortelle hva de to siste innleggene handler om, så jeg slipper å gi klikk? Hvem er det hun kritiserer? Og hva er det som er "nok"?

Det vil ikke ha noe å si for noen om du går inn og leser selv, bare det at du skriver i denne tråden har mer å si :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Det vil ikke ha noe å si for noen om du går inn og leser selv, bare det at du skriver i denne tråden har mer å si :)

 

:murvegg:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tweet skrev:

:murvegg:

Siden du ikke skjønte det får man ta fram teskjeene: Å klikke seg inn på bloggen genererer et klikk eller to. Å delta i tråden på KG er i praksis reklame, noe som er med på å generere langt flere klikk enn 1-2. Det er dermed meningsløst å diskutere i denne tråden men la være å klikke seg inn på bloggen og tro at man ikke bidrar til bloggens inntjening. Vedkommende kunne like greit gått inn og lest selv fremfor å løfte tråden til toppen her inne, uten at det totalt sett nødvendigvis ville betydd flere klikk på bloggen :)

 

Endret av JackIost
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne flotte barnevennlige prosjekter: Male over påskeegg med kyllinger og påskeharer med HVITT. :D

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lopploella skrev:

Sånne flotte barnevennlige prosjekter: Male over påskeegg med kyllinger og påskeharer med HVITT. :D

Haha jeg skjønte heller ikke hvorfor påskeeggene ikke bare kunne være slik de var kjøpt..

Noe så dristig som HVITE påskeegg til ungene,a gitt..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, JackIost skrev:

Siden du ikke skjønte det får man ta fram teskjeene: Å klikke seg inn på bloggen genererer et klikk eller to. Å delta i tråden på KG er i praksis reklame, noe som er med på å generere langt flere klikk enn 1-2. Det er dermed meningsløst å diskutere i denne tråden men la være å klikke seg inn på bloggen og tro at man ikke bidrar til bloggens inntjening. Vedkommende kunne like greit gått inn og lest selv fremfor å løfte tråden til toppen her inne, uten at det totalt sett nødvendigvis ville betydd flere klikk på bloggen :)

 

Rart at det var dét du tolken den emojien som. At jeg ikke forsto :P Jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke 50 lesere fra eller til har en dritt å si for Anna. Om alle her hadde sluttet å klikke seg inn, hadde hun ikke merket noe særlig til det. Mange kommer inn hit og oppdaterer seg enn å gå inn på bloggen, slik som jeg med visse unntak. Nekter å tro hun tjener noe særlig mer pga av denne tråden. Svært dårlig reklame for bloggen hennes, spør du meg. 

Men emojien min handlet om at du er å umulig å diskutere med, for du SKAL bare være uenig med alle og forsvare alle bloggere det er snakk om. Det må da være lov å gi kritikk uten at du skal skyte inn med de spydige smilefjesene dine. Folk gidder ikke ta til seg kommentarene dine fordi du skriver så passiv aggressivt at det blir komisk, og sjukt irriterende. 

Blir nok slettet etterhvert, men men. Kan leve godt med det :P 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
21 minutter siden, J.. skrev:

Siste innlegget hennes (jeg har ikke mer å gi..)

Vel.. jeg gir henne 24 t.

Kan ikke si A og ikke resten av alfabetet her altså! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt
6 minutter siden, eksiltronder skrev:

Kan ikke si A og ikke resten av alfabetet her altså! :P 

Alternativt går det an å lese selv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...