Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Vilunich skrev:

Brudd med livsskaperen din pga "manglende støtte" i enkeltsak 

Brudd med søsken som helt til nå alltid var der, og viktig for miniene

brudd med andre halvdelene til miniene - plutselig ikke del av livene til noen lenger

brudd med nesten alle vennskap

ny by

nye problemer 

rettsaker , forum og søksmål 

 

MEN ALLE ANDRE TAR FEIL?!

Vet du årsakene til bruddene med familien?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, kalini skrev:

det er Garantert feil! jeg jobber på sykehjem å er alltid over 9000 når jeg kommer hjem.

800 skritt er veldig lite, det må være feil ja. Jeg har fri idag og har allerede 1300 skritt. Klokka er 0843. Hadde jeg vært på jobb, hadde jeg hatt 3 ganger så mange skritt på dette tidspunktet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, _Malene skrev:

800 skritt er veldig lite, det må være feil ja. Jeg har fri idag og har allerede 1300 skritt. Klokka er 0843. Hadde jeg vært på jobb, hadde jeg hatt 3 ganger så mange skritt på dette tidspunktet. 

Da dette ble diskutert sist fikk vi utførlig dekket hvor mange skritt alle forumister går om dagen. Fortsatt en avsporing. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over tullinger på nett, men i mitt tilfelle faller tullingene ofte under kategorien bloggere.

På høy tid jeg lar være å lese det vaset mer. 🙄

Endret av MissMaya
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klikka meg inn på siste blogginnlegg som handlet om kjøp av hest, tenkte jeg at det hørtes ut som en fin idé, og trodde faktisk at de holdt på å kjøpe en hest. Men neida. Nok ett «godt» skjult reklameinnlegg. Blir spennende å se om det faktisk blir hestekjøp når mamman får lappen da, eller om det bare er oppspinn for å klare å skrive ett passe interessant reklameinnlegg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nettroll skrev:

Når jeg klikka meg inn på siste blogginnlegg som handlet om kjøp av hest, tenkte jeg at det hørtes ut som en fin idé, og trodde faktisk at de holdt på å kjøpe en hest. Men neida. Nok ett «godt» skjult reklameinnlegg. Blir spennende å se om det faktisk blir hestekjøp når mamman får lappen da, eller om det bare er oppspinn for å klare å skrive ett passe interessant reklameinnlegg. 

hva får hun da? sponsa lekehest?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har det gått gamle episoder av unge mødre på Fem, og der er AR masse sammen med faren sin. Hun (og barnefar nr.2) jobbet for faren på hans sted, de var ute og spiste og snakket masse om Kypros og en tur de skulle på sammen. 

Det jeg lurer på - hva er det som har skjedd etter dette som gjør at hun har mistet kontakten med hele hennes familie? For det virker jo som om det negative som skjedde og som hun har skrevet om i bloggen skjedde når hun var liten? Siden både moren og faren er ute av livet hennes nå liksom, har det noe med den voldtektsepisoden etter fødsel nr.2 som hun skrev om en gang? Noen som vet noe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu kan da ikke kjøpe en hest! ( har ikke lest innlegget så går utifra overskriften )

 

Hva kan Anna Rasmussen om hest? Fordi hun har drevet med det når hun var yngre, så betyr ikke det at man har nok kunnskap til å eie en hest. Jeg trodde det å ha hest var såå enkelt og bare moro, helt til jeg eide en hest sammen med en rideskole. Det var i stallen 6 dager i uka, i all slags vær å trene hesten, ta den inn og ut, fore den osv. Og da hadde jeg bare halve jobben og utgiftene selv :) 

Hva kan hun om hva slags for hesten trenger, hvor mange kg høy den skal ha, kraftfôr, sko, saltilpassing, hovstell, makkur, tannrasp, hva slags størrelse hesten skal ha på bitt og sal? Hva kan hun om sykdommer, kolikk? Skal hun i stallen 3 dager om dagen, med utslipp og innslipp, fôringer, tilsyn, ridning? Man kan ikke kjøpe hest og sette den bort til noen andre og forvente at de gjør alt for deg. 

Jeg har drevet med hest i 15 år og er like gammel som Anna, og ikke selv jeg vil ta på meg ansvaret med å kjøpe meg hest! Det er så utrolig mye jobb og ansvar, tidskrevende. Og når man har 3 barn, så må det være vanskelig å gå det til å gå opp.

Men hun kommer vel til å kjøpe en, og få noen til å ta all jobben for dem. Så kan barnet komme å ri hesten "sin" når hun vil.

Hvorfor kan ikke Michelle bare ha hest på for? Å ri noen dager i uken, lære seg ansvaret. 

Håper virkelig de ikke kjøper hest. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M skal få hest...eller, abonnement i Ponnyklubben. Der tjener nemlig mamma penger på. Og alle de andre abonnementene.

Vell vell. Ikke klikk på linkene!  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, innlegg som omhandler barn, krenkende utsagn og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, chiki skrev:

Noen som vet hva som skjer i dag? Ref snap

Ny visning på huset på Tasta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, chiki skrev:

Noen som vet hva som skjer i dag? Ref snap

De skal ha visning på huset i Stavanger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, erane skrev:

Ny visning på huset på Tasta.

Da ble det ikke solgt etter første visning? Kanskje verdiøkning på 1 mill (eller var det mindre?) ikke var realistisk allikevel, som noen her påpekte?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎04‎.‎2017 den 18.08, lona skrev:

I det siste har det gått gamle episoder av unge mødre på Fem, og der er AR masse sammen med faren sin. Hun (og barnefar nr.2) jobbet for faren på hans sted, de var ute og spiste og snakket masse om Kypros og en tur de skulle på sammen. 

Det jeg lurer på - hva er det som har skjedd etter dette som gjør at hun har mistet kontakten med hele hennes familie? For det virker jo som om det negative som skjedde og som hun har skrevet om i bloggen skjedde når hun var liten? Siden både moren og faren er ute av livet hennes nå liksom, har det noe med den voldtektsepisoden etter fødsel nr.2 som hun skrev om en gang? Noen som vet noe?

Google "mammatilmichelle mishandling", så finner du posten der hun beskriver at hun ble slått når hun var 3-4 år. Hun fikk ikke noe støtte fra familien, så valgte å kutte dem ut også. A firend of my enemy is my enemy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende hvor ukritiske bloggere er når de reklamerer for produkter, som eks betakaroten. Det er påvist at betakaroten i pilleform er kreftfremkallende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Google "mammatilmichelle mishandling", så finner du posten der hun beskriver at hun ble slått når hun var 3-4 år. Hun fikk ikke noe støtte fra familien, så valgte å kutte dem ut også. A firend of my enemy is my enemy.

Men dette hadde jo skjedd også når de filmet til unge mødre og hun hadde et tilsynelatende godt forhold til faren sin. Jeg bare lurer på hva som har skjedd de siste årene som gjør at hun ikke har noe kontakt med hverken mor eller far. Men det er kanskje bare at hun har tatt ett oppgjør med de 👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...