Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ashanti

Hvorfor er kontakten med broren og moren brutt? Mener de at det hun skrev om i innlegget over her ikke er sant? Har ikke fått med meg dette her 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28. mars 2017 den 22.50, Xstrella skrev:

Hun sa det selv at ingen fra hennes familie kom. 

Er ikke sikkert at de ønsket å være på TV vettu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute her nå, men nå har jeg holdt meg unna bloggen hennes en stund. Gikk på en klikkesmell i dag, og fikk "gleden" av å se den forlovelsesvideoen. Hjelpes! Noe av det mest regisserte og ikke minst kleineste jeg har sett! :overrasket:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da vet man at det er tv2 og bloggerne som har sørget for den forlovelses videoen... ikke akkuratt overraskende... (hun bekreftet nettopp at hun er med i neste sesong av bloggerne). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, marthes skrev:

Så da vet man at det er tv2 og bloggerne som har sørget for den forlovelses videoen... ikke akkuratt overraskende... (hun bekreftet nettopp at hun er med i neste sesong av bloggerne). 

Det de to holder på med, er på et slags vis som å selge sjelen. Det kalles ikke prostitusjon, men det er vel så nært opp mot det som man kan komme.. 💰💰

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Friluftsdame skrev:

Det de to holder på med, er på et slags vis som å selge sjelen. Det kalles ikke prostitusjon, men det er vel så nært opp mot det som man kan komme.. 💰💰

På ingen måte, det har faktisk veldig lite å gjøre med det å selge seksuelle tjenester :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JackIost skrev:

På ingen måte, det har faktisk veldig lite å gjøre med det å selge seksuelle tjenester :)

 

Puss brillene dine, jeg skriver at det IKKE er prostitusjon. Men etter min mening opererer de så langt opp mot det som det er mulig. De selger svært private situasjoner folk med sunn dømmekraft aldri ville tenkt på, For 💰💰💰

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coccojambo skrev:

Bare jeg som synes A ligner på Priscilla Presley på det siste blogginnlegget?

Syns Anna er ei flott jente, men Priscilla?? Nei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Syns Anna er ei flott jente, men Priscilla?? Nei. 

Synes ikke noe om å diskutere utseende i det hele tatt,men hva er galt med Priscilla da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Friluftsdame skrev:

Puss brillene dine, jeg skriver at det IKKE er prostitusjon. Men etter min mening opererer de så langt opp mot det som det er mulig. De selger svært private situasjoner folk med sunn dømmekraft aldri ville tenkt på, For 💰💰💰

Hvem som må lære seg å lese kan diskuteres :)

Du skriver at det er så nært opp mot prostitusjon som man kan komme. Og jeg sier at det er temmelig langt unna det å selge seksuelle tjenester, ergo ikke spesielt nært opp mot det i det hele tatt :)

Hvorfor i det hele tatt bringe sexsalg på banen, hva har det med saken å gjøre? Tyder bare på at du har en dårlig sak, blir som alle de som hele tiden skal nevne Hitler i en del andre debatter :)

 

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ricecrispies skrev:

Synes ikke noe om å diskutere utseende i det hele tatt,men hva er galt med Priscilla da??

De ligner bare ikke. Ikke i det hele tatt. Hvis du er usikker kan du jo Google Priscilla Presley 20 år, så ser du forskjellen. 

Sånn som Priscilla ser ut pr dags dato, så er det et skrekkeksempel på hvordan enkelte bloggere vil se ut om noen år fram i tid.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
1 time siden, Viking-girl skrev:

De ligner bare ikke. Ikke i det hele tatt. Hvis du er usikker kan du jo Google Priscilla Presley 20 år, så ser du forskjellen. 

Sånn som Priscilla ser ut pr dags dato, så er det et skrekkeksempel på hvordan enkelte bloggere vil se ut om noen år fram i tid.  

Da er jeg med. 🙂

Priscilla var jo pen engang,men enig i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skurrer i mine ører når det legges frem som at alle fra fortiden i Stavanger har sviktet! Familie, venner, barnefedre og deres familier...

Derfor sitter jeg med inntrykket av at A og J trives med at de (og hans familie og venner) er en lykkelig familie nå, uten "brysom innblanding" fra fortiden.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 timer siden, FruRosa skrev:

Det skurrer i mine ører når det legges frem som at alle fra fortiden i Stavanger har sviktet! Familie, venner, barnefedre og deres familier...

Derfor sitter jeg med inntrykket av at A og J trives med at de (og hans familie og venner) er en lykkelig familie nå, uten "brysom innblanding" fra fortiden.

Slik jeg det det så har Anna blitt utsatt for et overgrep, og det "normale" når et barn/ungdom står frem med dette er å gi støtte. Selv om kanskje noen føler st hun burde holdt dette privat og at de derfor kanskje ble irritert på henne så burde alle uansett støtte henne. 

Anna virker som en bestemt dame og kanskje hun har stilt krav til noen de ikke har ønsket å etterkomme? Vi vet ikke, men tror nok alt kommer frem en dag. Syns uansett det er veldig rart at ikke Anna får masse støtte fra sine, de burde jo gjøre alt for å gi henne trygghet. Det er ikke Anna som skal gi etter, lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å støtte en som vender ryggen til alt og alle,  og henger ut folk på bloggen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
16 minutter siden, FruRosa skrev:

Vanskelig å støtte en som vender ryggen til alt og alle,  og henger ut folk på bloggen. 

For meg er det lett å støtte et offer for overgrep og lett å forstå hvorfor man henger ut.

Når vi leserne avisen om foreldre som begår slike feil så vil vi vanligvis gjerne vite hvem de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Vi har kun hørt en side av saken. Det å stemple faren til Anna som en overgrepsmann uten bevis er ikke greit.

Ja, offer burde støttes, men det er nok ikke helt enkelt for pårørende at A velger å gå ut med dette på blogg uten å være i dialog med andre først. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg måtte lese på bloggen tiø datteren min at hun kommer med slike beskyldninger mot faren.

 

Og rettssaken handler om at anna er anmeldt for å ha svertet tredjepersoner på bloggen sin. Ikke at hun har anmeldt noen overgrep.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Akkurat nå, BeverTramp skrev:

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Vi har kun hørt en side av saken. Det å stemple faren til Anna som en overgrepsmann uten bevis er ikke greit.

Ja, offer burde støttes, men det er nok ikke helt enkelt for pårørende at A velger å gå ut med dette på blogg uten å være i dialog med andre først. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg måtte lese på bloggen tiø datteren min at hun kommer med slike beskyldninger mot faren.

 

Og rettssaken handler om at anna er anmeldt for å ha svertet tredjepersoner på bloggen sin. Ikke at hun har anmeldt noen overgrep.

Hvis mitt barn fortalte om noe slikt vet jeg helt sikkert at jeg ville gitt all min støtte uansett hvordan mitt barn følte dette var måten for h*n å fortelle det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...