Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at hun vil velge å ikke svare eller reagere på det. Da viser hun at det som er skrevet er noe å bli irritert over, fordi det personen har skrevet mest sannsynlig er sant. I tillegg vil kanskje flere lete etter innlegget og lese den andre personens synspunkt, noe hun nok ikke vil. 

Edit: et alternativ er at hun kommenterer det svært generelt, typ "det går rykter som ikke er sant, jeg er så lei", osv. osv. 

 

Endret av Helhvete
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes bare alt dette er trist, trist, trist. Det er jo ingen vinnere her, det er sikkert. 

Jeg forstår meg ikke på bloggeres behov for å dele privatlivet med "all verden". Og enda mindre nå, når jeg leser dette. Slik krangling som dette i all offentlighet kan ingen forsvare seg mot, uansett hvilken arena den foregår på. Skuelystne håper på blod og maser om at nå er det viktig med screen shots....  

Hva som er sant eller ikke i denne saken gidder jeg ikke å spekulere særlig i. Nå skal jeg gå å gi unga en klem og legge meg, isteden for å sitte her og grafse i dette. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, gjest91 skrev:

Gi unga en klem og legge dem klokka 00?

hun skulle legge seg

kan fint klemme ungene mens de sover

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Uff, nok en offentlig skittentøyvask her altså. Er bloggverdenen i ferd med å kollapse? Dette skjer vel hos flere bloggere om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Uff, nok en offentlig skittentøyvask her altså. Er bloggverdenen i ferd med å kollapse? Dette skjer vel hos flere bloggere om dagen. 

Kan jo være for at mange bloggere føler de har rett til å si hva de vil på bloggen, henge ut andre uten at de får svare for seg!

Endret av arnoyb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare følge tråden så kommer alt på Mail. Utrolig kjedelig å lese 50 "få-få"  kommentarer. Jeg våknet til over 50 mails fra kg og er fullt oppdatert på nattens drama 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, arnoyb skrev:

Kan jo være for at mange bloggere føler de har rett til å si hva de vil på bloggen og henge ut andre uten at de får svare for seg!

Og personvernet gjelder jo ikke blogg, eller hvordan var nå dette igjen. Mamma til Michelle er på Nettavisen, ja? Stavrum mente tydelig at blogger på hans plattform følger vær-varsom plakaten, når han var snurt og hårsår for å ikke cashe inn på Lisa Tønne's rant over mannen sin. 

Akkurat nå, Dollyådi skrev:

Kan dere ikke bare følge tråden så kommer alt på Mail. Utrolig kjedelig å lese 50 "få-få"  kommentarer. Jeg våknet til over 50 mails fra kg og er fullt oppdatert på nattens drama 

Det er så utrolig kjedelig å følge tråder på KG og få 50 mail der hår, kviser og annet skal latterliggjøres. At det skjer noe heftig vet man jo ikke før det har hendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppe i høyre hjørnet står det "følg dette", velg å få på mail. Hver gang det kommer noe nytt her inne, får du det på mail. Da mister du ingenting, selv om noe blir slettet, for du har det på mail :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Minner om retningslinjene.

Sitat

* Tråder kan i noen tilfeller bli stengt dersom moderator har ryddet for regelbrudd gjentatte ganger i løpet av kort tid. Dette vil bli vurdert fra gang til gang.

Edie, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nysgjerrig kan vi mennesker bli😧 har du gått glipp av innlegget så har du det. Ikke sett himmel og jord i bevegelse for og få se det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maritav

Folk som har mulighet og som har screenshottet og lagret dette burde egentlig sende til flest mulig interesserte, så budskapet kan spres. Jeg har hvertfall veldig lyst til å høre mer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Maritav skrev:

Folk som har mulighet og som har screenshottet og lagret dette burde egentlig sende til flest mulig interesserte, så budskapet kan spres. Jeg har hvertfall veldig lyst til å høre mer om dette.

Hvorfor må dette spres mest mulig? Vi kan jo ikke vite om dette er sant

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...