Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Takk skal du ha, nå blir tråden ihvertfall stengt. 

Jeg har sendt x antall meldinger til moderator,men de vist at dette er helt ok. Helt utrolig😈😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
1 minutt siden, Lapper skrev:

Jeg har sendt x antall meldinger til moderator,men de vist at dette er helt ok. Helt utrolig😈😬

De er nok opptatt med å stenge andre blogger-tråder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, missblogg skrev:

Jeg anser ikke innlegget som ble skrevet i går som troverdig i det hele tatt. Ingenting som viste noe mer enn noen som ønsker oppmerksomhet i tråden. Annas familie har ikke uttalt seg så langt, og det gjør de neppe fremover heller. Iallefall ikke her inne...

Det tror jeg du i grunnen er ganske alene om. Jeg tar innlegget fra i går med en klype salt, men hovedtrekkene i det...det tror jeg på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hulillerunde skrev:

Det tror jeg du i grunnen er ganske alene om. Jeg tar innlegget fra i går med en klype salt, men hovedtrekkene i det...det tror jeg på. 

Deg om det :) Du får jo lov til å finne det troverdig, men det gjorde altså ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger på kort tid.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Det eksisterer jo allerede  to aktive tråder her inne...

Jaha kunne ikke finne noen. Da kan vel bare denne bli slettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TomineB skrev:

Jaha kunne ikke finne noen. Da kan vel bare denne bli slettet

"Annas rosa bobler" og "Annas skriblerier" eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Anna har lenge siktet til at hun ønsker flere barn, tror dere dette er reelt eller bare snakk? I ett av de siste innleggene virker det virkelig som de prøver å få barn nå siden de tar i mot tips og råd om hvordan "lage en jentebaby".. Forstår bare ikke hvorfor de ikke kan nøye seg med de 3 barna de allerede har i noen år til? What's the rush? Eller hva tenker dere, kan umulig være den eneste som tenker at dette er lite gjennomtenkt..

Endret av Krissie
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krissie skrev:

Anna har lenge siktet til at hun ønsker flere barn, tror dere dette er reelt eller bare snakk? I ett av de siste innleggene virker det virkelig som de prøver å få barn nå siden de tar i mot tips og råd om hvordan "lage en jentebaby".. Forstår bare ikke hvorfor de ikke kan nøye seg med de 3 barna de allerede har i noen år til? What's the rush? Eller hva tenker dere, kan umulig være den eneste som tenker at dette er lite gjennomtenkt..

Sikkert kun for å skape spekulasjoner og å få flere klikk på bloggen.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er heller truendes til å få flere barn helt til hun får jente. Og så må hun ha like mange av hver. Hun har ganske ocd på dette med å legge ut innlegg på slaget 19 foreks:p Jeg satser på en flokk med rasmussens innen 5 år. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X

Det er allerede en tråd om Anna, hvorfor fortsetter dere ikke der? Denne kommer til å bli sletta uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Galaxy X skrev:

Det er allerede en tråd om Anna, hvorfor fortsetter dere ikke der? Denne kommer til å bli sletta uansett.

Hmm, såg at den var stengt for en uke siden.. Hender det at de åpner trådene igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Butternut skrev:

Hun er heller truendes til å få flere barn helt til hun får jente. Og så må hun ha like mange av hver. Hun har ganske ocd på dette med å legge ut innlegg på slaget 19 foreks:p Jeg satser på en flokk med rasmussens innen 5 år. 

Ender vel opp med sann 4 av hver da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Krissie skrev:

Hmm, såg at den var stengt for en uke siden.. Hender det at de åpner trådene igjen?

Den er åpen nå. Midlertidig stengt for rydding. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miagunda skrev:

Blir vel den 6 ungen da. Nå er det 5 av dem.

Hahahah, fikk en god latter kan man si

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Krissie skrev:

Anna har lenge siktet til at hun ønsker flere barn, tror dere dette er reelt eller bare snakk? I ett av de siste innleggene virker det virkelig som de prøver å få barn nå siden de tar i mot tips og råd om hvordan "lage en jentebaby".. Forstår bare ikke hvorfor de ikke kan nøye seg med de 3 barna de allerede har i noen år til? What's the rush? Eller hva tenker dere, kan umulig være den eneste som tenker at dette er lite gjennomtenkt..

Kan ikke kondomeriet sponse dem med sårt tiltrengt prevensjon? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...