Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maritav
Akkurat nå, Lapper skrev:

Hvorfor må dette spres mest mulig? Vi kan jo ikke vite om dette er sant

Vel, vi vet jo heller ikke om noe av det MtM skriver på bloggen heller er sant, men hun har i det minste en plattform hun kan dele det på med stor eksponering. Dersom noen først skal si noe i mot, eller dele sin side av saken, mener jeg det er rettferdig at det i det minste må bli sett av flest mulig dersom det er noen mulighet for at det kan være sant. Uten dette har jo ingen noen sjanse til å gjøre noe som helst dersom de blir hengt ut på bloggen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Maritav skrev:

Vel, vi vet jo heller ikke om noe av det MtM skriver på bloggen heller er sant, men hun har i det minste en plattform hun kan dele det på med stor eksponering. Dersom noen først skal si noe i mot, eller dele sin side av saken, mener jeg det er rettferdig at det i det minste må bli sett av flest mulig dersom det er noen mulighet for at det kan være sant. Uten dette har jo ingen noen sjanse til å gjøre noe som helst dersom de blir hengt ut på bloggen hennes. 

Men vi vet jo ikke om brukeren er den hen sier at hen er... hvem som helst kan utgi seg for å være hen utga seg for å være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto ærlig talt ikke noe veldig nytt eller spennende i innlegget fra den som påstår å være bror til MtM. Det virker mer juicy enn det var utifra kommentarene her, men det var ikke akkurat noe veldig nytt som sto der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sisti skrev:

Det sto ærlig talt ikke noe veldig nytt eller spennende i innlegget fra den som påstår å være bror til MtM. Det virker mer juicy enn det var utifra kommentarene her, men det var ikke akkurat noe veldig nytt som sto der. 

Enig. Alt har tidligere blitt skrevet her som alternative forklaringer til Annas historier. Jeg føler det ble mer en bekreftelse enn "noe nytt". Om det var broren selvfølgelig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lapper skrev:

Men er Kvinneguiden stedet og fortelle en sak? Dette blir helt feil mener nå jeg

vil denne eventuelt broren si hvordan ting er,så får han heller gå ut i avisa. Ikke på en forumside

Ja fordi avisa er stedet å gå til :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minlillesky skrev:

Man vet jo ikke om det var broren som skrev. Men måten det ble skrevet på, det var...brutalt ærlig for å si det sånn. Så hvem vet?  Det er ikke merkelig at han velger kvinneguiden som mikrofon. Det er her han kan nå ut til veldig mange.

De føler nok for å forsvare seg, helt forståelig. Anna har dratt strikken alt for langt. Ingenting av dette burde foregått i offentligheten. Det er mellom de det gjelder...

Ok, jeg har ikke lest innlegget som ble skrevet, så jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening :) Jeg syns bare det hørtes litt merkelig ut at han fant veien inn her..kan ikke se for meg mine brødre her inne :P Jeg vil også tro at tabloidaviser ville ha fråtset i glede over historien..jeg kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hva som ble skrevet..forstår heller ikke hvorfor folk ikke skal kunne forsvare seg uten å bli moderert, for det er jo ingen hemmelighet at mammabloggen har gått hardt ut - det vet selv jeg som aldri leser bloggen hennes (liker ikke måten hun henger ut familie og barn på, og det kommersielle over hele greia..liker heller ikke at hun tjener penger på uskyldige folk som aldri får velge om de vil "delta" i rampelyset eller ikke..)

Man må få lov å svare på tiltale?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
2 minutter siden, Vera skrev:

Ok, jeg har ikke lest innlegget som ble skrevet, så jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening :) Jeg syns bare det hørtes litt merkelig ut at han fant veien inn her..kan ikke se for meg mine brødre her inne :P Jeg vil også tro at tabloidaviser ville ha fråtset i glede over historien..jeg kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hva som ble skrevet..forstår heller ikke hvorfor folk ikke skal kunne forsvare seg uten å bli moderert, for det er jo ingen hemmelighet at mammabloggen har gått hardt ut - det vet selv jeg som aldri leser bloggen hennes (liker ikke måten hun henger ut familie og barn på, og det kommersielle over hele greia..liker heller ikke at hun tjener penger på uskyldige folk som aldri får velge om de vil "delta" i rampelyset eller ikke..)

Man må få lov å svare på tiltale?

Dersom det var en 58 sider lang tråd om deg her inne, så hadde vel brødrene dine funnet veien? "Tabloidpressen" i Norge er i grunn ikke så veldig tabloid, presse-Norge er ganske harmløst sammenlignet med veldig mange andre land. Heldigvis viser størsteparten respekt for Vær Varsom-plakaten.

Hvorvidt innlegget i går var ekte eller ikke endrer ikke det faktum at alt ved denne saken/disse sakene burde foregått bak lukkede dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Vera skrev:

Ok, jeg har ikke lest innlegget som ble skrevet, så jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening :) Jeg syns bare det hørtes litt merkelig ut at han fant veien inn her..kan ikke se for meg mine brødre her inne :P Jeg vil også tro at tabloidaviser ville ha fråtset i glede over historien..jeg kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hva som ble skrevet..forstår heller ikke hvorfor folk ikke skal kunne forsvare seg uten å bli moderert, for det er jo ingen hemmelighet at mammabloggen har gått hardt ut - det vet selv jeg som aldri leser bloggen hennes (liker ikke måten hun henger ut familie og barn på, og det kommersielle over hele greia..liker heller ikke at hun tjener penger på uskyldige folk som aldri får velge om de vil "delta" i rampelyset eller ikke..)

Man må få lov å svare på tiltale?

Grunnen til at det blir moderert er jo at man ikke har noe som helst grunnlag til å vite om det faktisk var broren som skrev!? Kunne like gjerne vært jeg som skrev det innlegget, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ulzzang skrev:

Ja fordi avisa er stedet å gå til :O

det er da bedre enn og skrive det her å Kvinneguiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ClickB4it skrev:

Dersom det var en 58 sider lang tråd om deg her inne, så hadde vel brødrene dine funnet veien? "Tabloidpressen" i Norge er i grunn ikke så veldig tabloid, presse-Norge er ganske harmløst sammenlignet med veldig mange andre land. Heldigvis viser størsteparten respekt for Vær Varsom-plakaten.

Hvorvidt innlegget i går var ekte eller ikke endrer ikke det faktum at alt ved denne saken/disse sakene burde foregått bak lukkede dører.

Ja..jo, det kan nok hende, men det er liksom en kvinneguid..men kvinneguiden kommer kanskje opp når man søker på navnet hennes.

Fikk lest dokumentet, og det er nok detaljer der til at det i hvert fall er noen som kjenner henne som har skrevet det..stakkars stakkars mennesker som står hjelpeløse på sidelinjen og må ta i mot dritt på bloggen hennes. Bloggen burde boikottes.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lapper skrev:

det er da bedre enn og skrive det her å Kvinneguiden 

[sarkasme] Ja, såklart [/sarkasme]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Jeg velger å tro at de fleste som leste/leser innlegget fra i natt er kompetente nok til å ta det med en klype salt. Det var ingenting nytt, men som sagt tidligere mye som bekreftet mistanker fra tidligere i tråden. Men dette er en annen side av saken, den andre siden, fra en følelsesladdet person (hvis han er hvem han sier han er), og som Anna blir det ikke objektivt det heller. Sannheten er en plass midt i mellom. 

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Vera skrev:

Ja..jo, det kan nok hende, men det er liksom en kvinneguid..men kvinneguiden kommer kanskje opp når man søker på navnet hennes.

Fikk lest dokumentet, og det er nok detaljer der til at det i hvert fall er noen som kjenner henne som har skrevet det..stakkars stakkars mennesker som står hjelpeløse på sidelinjen og må ta i mot dritt på bloggen hennes. Bloggen burde boikottes.

Enig! Når en blogger ikke evner å beskytte seg selv eller sine barn, så er boikott av blogg, samt det å unngå oppretting av tråder på div fora om blogger/bloggen, en måte vi som publikum kan bidra med beskyttelse på. Hver gang noen klikker seg inn på en blogg, eller oppretter tråder om den, så holdes den liv i og eksponeringen fortsetter.

Endret av Nordis
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser ikke innlegget som ble skrevet i går som troverdig i det hele tatt. Ingenting som viste noe mer enn noen som ønsker oppmerksomhet i tråden. Annas familie har ikke uttalt seg så langt, og det gjør de neppe fremover heller. Iallefall ikke her inne...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha PM om dette, synes det er skammelig at så mange ikke har bedre ting å gjøre enn å fråtse i denne saken, sitte her og trykke F5 hele dagen, for en gjeng :)

Oppmerkomhetsen til bloggen blir ikke akkurat redusert med dette, for de som er negative til bloggen :) 

Endret av JackIost
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg vil ikke ha PM om dette, synes det er skammelig at så mange ikke har bedre ting å gjøre enn å fråtse i denne saken, sitte her og trykke F5 hele dagen, for en gjeng :)

Oppmerkomhetsen til bloggen blir ikke akkurat redusert med dette, for de som er negative til bloggen :) 

Jeg leser ikke blogger, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. Men, måten denne bloggeren har omtalt familien sin i media, og eksponeringen av barna, er umulig å ikke få med seg. Da syns jeg det er på høy tid at motparten får forsvare seg. Det er helt klart mennesker som gnir seg i hendene over innlegget som kom i går, men, jeg har full forståelse for at nok er nok, og at boblen sprekker. Fråtseri ville det blitt uavhengig av hvor det ble publisert, det er slik noen mennesker er bygget opp. At debatten burde vært tatt bak lukkede dører burde vært et minstekrav - men, nå har bloggeren valgt å ta det offentlig. Da er det lite alternativer igjen for motparten.

Blogger burde vært forbudt i utgangspunktet da det virker som det er en plattform for uthenging og mobbing for visse mennesker - hvor motpart ikke får anledning til forsvar, men det er en helt annen diskusjon.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nordis skrev:

Enig! Når en blogger ikke evner å beskytte seg selv eller sine barn, så er boikott av blogg, samt det å unngå oppretting av tråder på div fora om blogger/bloggen, en måte vi som publikum kan bidra med beskyttelse på. Hver gang noen klikker seg inn på en blogg, eller oppretter tråder om den, så holdes den liv i og eksponeringen fortsetter.

100% enig. Men i dag måtte jeg kommentere når innlegget kom opp på veggen :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

Jeg leser ikke blogger, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. Men, måten denne bloggeren har omtalt familien sin i media, og eksponeringen av barna, er umulig å ikke få med seg.

Det er på ingen måte umulig å ikke få med seg :)

Jeg hadde aldri fått med meg detaljer om disse bloggene uten å lese på Rampelys-forumet på KG. Det er noen nyhetssaker i ny og ne, men for de som har liten interesse for bloggere, så vil man ikke få med seg måten bloggere omtaler familien sin på, de fleste her i landet vet nok lite om det. Ergo fullt mulig å ikke få med seg :)

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JackIost skrev:

Det er på ingen måte umulig å ikke få med seg :)

Jeg hadde aldri fått med meg detaljer om disse bloggene uten å lese på Rampelys-forumet på KG. Det er noen nyhetssaker u ny og ne, men for de som har liten interesse for bloggere, så vil man ikke få med seg måten bloggere omtaler familien sin på, de fleste her i landet vet nok lite om det. Ergo fullt mulig å ikke få med seg :)

Nja, ikke helt enig med deg :) Hun har eksponert seg selv på TV, tabloidaviser sosiale medier osv..det er vel også diverse artikler om henne på nettaviser..jeg tror til og med min mormor på 90 år vet hvem hun er..det snakkes om henne blant barn, voksne..og man får informasjon enten man er intr eller ikke. Jeg tror ikke det er mange i vårt langstrakte land som ikke vet hvem mamma til Michelle er :P Når det er sagt, velger man selv hvordan man sorterer informasjonen som kommer, noen syns det er veldig interresant, andre ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...