Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Corinne skrev:

For meg oppleves "jeg er gravid-videoen" som spill... At det er spilt inn etter at hun har funnet ut av graviditeten... Virker så tilgjort og rart... Bare spekulasjoner, men noe var rart.... :haar:

Jeg tenkte faktisk det samme... Men lot være å si, siden det bare blir spekulasjon. 

Men tenk så slitsomt å dele alle disse private(!!) øyeblikkene med alt og alle. Glad det ikke er meg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, det virket veldig tilgjort og planlagt. Men det kan jo være at hun hadde tatt testen litt tidligere på dagen og deretter spilt det inn for å få det på film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
1 time siden, Dwight skrev:

Nesten mer overrasket at hun ikke filmet Jan mens han fikk vite det!

Enig. Det hadde blitt en mye mer ekte video.

Når man vet man blir filmet slik som Anna gjorde så blir som regel reaksjonene mye mer tilgjort enn de egentlig er og da blir det bare teit å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes virkelig synd på Anna. Hun er jo helt tullete etter hollenderen! I dagens episode av Bloggerne kom det tydelig fram, og som jeg skrev i tidligere innlegg (som jeg ikke kan forstå hvorfor ble slettet??) går ikke slike følelser over på 2mnd. 

 

Endret av Masuka
Edit: ikke at jeg kan klandre henne, han er jo dødskjekk:fnise:
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke episoden idag ang Anna og hollenderen, noen som vet hvor man kan se det om igjen, eller som kan forklare kort hva som skjedde mellom dem? Hadde hun sex med han mens hun var med Jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, FrkPedersen skrev:

så ikke episoden idag ang Anna og hollenderen, noen som vet hvor man kan se det om igjen, eller som kan forklare kort hva som skjedde mellom dem? Hadde hun sex med han mens hun var med Jan?

Du kan se den på Tv2 Sumo. 

Det som skjedde var at hun dro på besøk til han, uten barna. Det var egentlig ganske kleint å se på. 

De gjorde forholdet offentlig på Facebook, og sussa hverandre halvt ihjel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dwight skrev:

Nesten mer overrasket at hun ikke filmet Jan mens han fikk vite det!

Håhå, bare vent! Hun har nok det og på video :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agnesb
8 timer siden, Miranda16 skrev:

For meg var det, det real deal.....

Ja samme her! Synes faktisk det virket oppriktig, uansett hvor kleint det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forelskelsen hun viste i den episoden kan umulig gå over så fort! Det verste er jo hvordan hun har håndtert dette i forhold til Jan. Jeg synes hun leker med en annens følelser når hun på Kypros koser seg opp med Jan for i det andre øyeblikket og stikke til Nederland. Hadde hun vært litt voksen hadde hun både avstått fra å kose med Jan og ikke brettet ut i det vide og det brede om Matajs når hun visste hva Jan følte. Synes forferdelig syn på Jan som må sitte å se på disse episodene!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Miranda16 skrev:

Den forelskelsen hun viste i den episoden kan umulig gå over så fort! Det verste er jo hvordan hun har håndtert dette i forhold til Jan. Jeg synes hun leker med en annens følelser når hun på Kypros koser seg opp med Jan for i det andre øyeblikket og stikke til Nederland. Hadde hun vært litt voksen hadde hun både avstått fra å kose med Jan og ikke brettet ut i det vide og det brede om Matajs når hun visste hva Jan følte. Synes forferdelig syn på Jan som må sitte å se på disse episodene!

Det samme tenkte jeg! Stakkars, stakkars mann!! Hun sier jo rett ut på bloggerne at hodet sier Jan men hjertet Mathijs... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vondt å se på "bloggerne" fra månedene på Kypros. Klippene viser så tydelig at hun er helt på knærne etter Mathijs. Hodet hennes sier at hun bør velge Jan, han er flink med ungene og en trygg venn osv... Men hun kan ikke styre følelsene hun har for Mathijs. Så det ender med at hun går tilbake til ham, og alle vet jo nå i ettertid hvordan det ender.
Det kan godt hende at tiden sammen med Mathijs fikk henne til å innse at det er hos Jan hun hører hjemme.

Men hun skriver selv på bloggen at hun skulle ønske dette aldri hadde blitt filmet. Hun skulle ønske hun aldri hadde såret Jan på denne måten offentlig.
Dette beviser vel at det ikke er særlig smart å dele for mye fra privatlivet offentlig. Det være seg på blogg, instagram eller annet.
Alikevel fortsetter hun å dele. Sitt liv og ungenes liv...
At hun ikke lærer!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo også tidligere sagt at vi kom til å forstå mer av guttedramaet når vi fikk se bloggerne. Jeg synes bare det er mer rot nå enn det virket som på bloggen. Stakkars jan. Hun har jo vært hodestups etter Mathijs i laaang tid. Forrige sesong avsluttet jo med at hun gråtende håpet at hun og M skulle finne tilbake til hverandre. At det alltid hadde vært og ville være han...

 

Og ut fra det vi ser på bloggerne ser det absolutt ut til at Jan er et 2Valg. Selv om hun sier noe annet på bloggen den dag i dag

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del så tenker jeg at mennesker som gidder å sende et slikt brev til en ung jente må ha enorme problemer med seg selv.

Hun er 19 år og gjør så godt hun kan innenfor sine forutsetninger. Folk er forskjellige og selv om man kanskje ikke er enige i alt hun foretar seg og valg hun tar, så er det ingen grunn for å hetse jenta. Det er ingen som blir tvunget til å lese bloggen hennes og det er ingen som MÅ se Bloggerne. Men det er nesten som om folk må ha noen å kritisere og "hate" for å komme seg gjennom hverdagen sin. Og det og da velge seg en 19 åring som ikke vet bedre for hun er tross alt bare 19 år, er bare skammelig. Forskjellen på henne og andre 19 åringer er at de ikke blottlegger seg og at alt er offentlig, ja det er noe hun velger selv. Men hun velger ikke å bli trakassert.

Å diskutere på nett er en ting, men å finne frem adressen hennes og sende henne hatmail er bare tragisk. Det verste er at jeg kan tenke med det er ei kjerring som er godt over 19 som har sendt henne dette brevet

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at det føles grusomt å få brev hjem i posten. Akkurat det med moren hennes er vel ikke så langt unna sannheten da. Hun er virkelig heldig som har en mor som hadde mulighet til å komme å "redde" henne der nede.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Valetta skrev:

Skjønner jo at det føles grusomt å få brev hjem i posten. Akkurat det med moren hennes er vel ikke så langt unna sannheten da. Hun er virkelig heldig som har en mor som hadde mulighet til å komme å "redde" henne der nede.

Da burde isåfall moren hennes få et brev. Moren velger selv hvor mye hun stiller opp for datteren og det er så absolutt ikke Anna sin feil at moren står på pinne for henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende et slikt brev er under enhver kritikk! Man gjør ikke sånn, uansett hva man mener om mottaker!


Når dette er sagt er jeg enig i det som folk over her skriver, at en del av det som står i brevet er sant!
Anna har alltid hevdet at hun har vært alene om ansvaret for barna fra dag EN. Dette er en sannhet med modifikasjoner, da hennes mamma har stilt opp og hjulpet hele tiden! Også i månedene på Kypros. En gråtende Anna på blogg og TV viser jo tydelig hvordan hun "klarer seg" alene!

Men det er ikke greit å sende sånne brev! Det sier mye om avsenderen, uansett om denne har rett i sine påstander!
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...