Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det første, når man hun ringer vennene sine når man trenger en tjeneste så synes jeg ikke det er det minste rart at de sier nei samtidig sier at hun ikke har kontakt med dem på 4 måneder. Nei, nå bør hun gå i seg selv. Det er bare., meg,meg,meg, det er ikke slik et vennskap fungerer.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måpte bare mer og mer jo mer jeg leste det siste innlegget! Snakk om å være storforlangende. Jeg hadde ALDRI hengt ut vennene mine på den måte selv om de ikke hadde hjulpet meg med mine prosjekter. Jeg har full forståelse for at andre også har et liv, og gjerne har fullt opp med det.

Her viser Anna igrunn at hun er bortskjemt og kun ser seg selv. Jeg ble litt sjokkert, faktisk. Og irritert! Haha. Selv om det ikke er noe jeg burde irritere meg over.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nyher skrev:

Tror det med vennene er 1.aprilspøk.

En skrekkelig dårlig en, i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Jolene skrev:

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor innlegget om barberhøvlene fra Shai ikke er merket som reklame? Eller er det bare meg?

Det er merket, til høyre under første bilde av M. 

Edit: "Merket". Ikke korrekt merket, dog. 

Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert egentlig ikke en aprilspøk, men dersom hun får skikkelig kritikk for det - så er det vel en aprilspøk ;-) Er det vanlig at venner forventes å passe vennene sine unger? Har jeg aldri hørt er særlig vanlig.. Det er vel det en har familien til, om man trenger barnepass. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var klar over at Anna var en umoden 19 åring, men etter siste innlegg der "venner" blir hengt ut på bloggen ble jeg faktisk helt sjokkert. Tror hun kan si farvel til alle "venner" nå. 

I tillegg skrev hun jo nettopp et innlegg om nettvett der hennes barn vil bli overvåket i framtiden og at om man ikke har noe pent å si, så skal holde det for seg selv.

Da kan man jo bare gratulere med årets lavmål på bloggen. Henge ut en av sine "beste venner". 

Endret av elvane
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, RompeRusk skrev:

Det er merket, til høyre under første bilde av M. 

Edit: "Merket". Ikke korrekt merket, dog. 

Hm, det var ikke der når jeg la inn denne posten. Det er ettermerket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
17 timer siden, Honeyblossom skrev:

I det siste innlegget så virker det litt som hun tar det som en selvfølge at alle vennene hennes skal tilby seg å hjelpe henne med ditt og datt. Regner med at de fleste studerer eller jobber og da har jeg faktisk full forståelse for at de ikke orker/gidder å passe ungene hennes på kvelden når de selv har hatt en lang dag. Skjønner godt at de ikke gidder å være venn med henne når hun henger dem ut på bloggen på den måten.

Og hvor mye gjør hun egentlig for vennene sine? Virker som hun er rimelig opptatt med seg og sitt. Det må gå begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så  reaksjonsvideoen nå til Jan nå;  Det blir spennende NÅR denne babyen ser dagens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Miranda16 skrev:

Så  reaksjonsvideoen nå til Jan nå;  Det blir spennende NÅR denne babyen ser dagens lys.

Hva er greien med termin? Skulle hun være kortere/lengre på vei enn hun sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. mars 2016 at 11.43, Chromium skrev:

 

Her er det noe feil🤔

Men over til mitt spørsmål, hvis dette var planlagt, hvorfor ble han da SÅ overrasket? Har ikke sett videoen, men han var vel klar over at de prøvde? Det kommer vel ikke som et sjokk da? Eller..?🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han ikke fikk noe konfekt når han elsker det da...

Endret av nelipot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartina
1 time siden, Miranda16 skrev:

Så  reaksjonsvideoen nå til Jan nå;  Det blir spennende NÅR denne babyen ser dagens lys.

Hva mener du? Det var vel ikke noe galt med reaksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puneune
54 minutter siden, Den røde fare skrev:

Her er det noe feil🤔

Men over til mitt spørsmål, hvis dette var planlagt, hvorfor ble han da SÅ overrasket? Har ikke sett videoen, men han var vel klar over at de prøvde? Det kommer vel ikke som et sjokk da? Eller..?🙈

Hun hadde testet noen dager tidligere ( J hadde kjøpt test på en bensinstasjon), men den ble negativ. Ut fra hva jeg har forstått, så har hun tatt denne testen kort tid etterpå, som da ble positiv. Siden første test var negativ, ble overraskelsen så stor for han (?) da denne ble positiv. 

 

Noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun alltid så anpusten når hun snakker? Høres jo ut som hun blir sliten bare av å åpne munnen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...