Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom

Jeg satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste overskriften og så første bildet i det siste innlegget.

Trodde seriøst et øyeblikk at hun skulle ha tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Jeg satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste overskriften og så første bildet i det siste innlegget.

Trodde seriøst et øyeblikk at hun skulle ha tvillinger.

Det er jo sånn hun opererer. KlikkklikkklikkKLIKK! Klikker snart i vinkel over at folk lar seg lure gang på gang.. Sikter ikke spesielt til deg jeg siterer altså, men alle... Sukk! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skyldig! 

Ble skikkelig lurt av den oppskriften :P men en smule lettet over at det var to hunder, og ikke babyer! Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, nelipot skrev:

Kjedelig at han ikke fikk noe konfekt når han elsker det da...

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver 31.03 at hun er 4 måneder på vei, men at magen så og si ikke har vokst. Hvor normalt er det og er det normalt at man får større mage raskere når man har født tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. mars 2016 at 18.34, Miranda16 skrev:

Tror ikke det er regelen, men unntaket. Nå er jo Anna ganske mange år yngre og arbeidsmarkedet og krav som stilles endre seg ganske dramatisk.Jeg er usikker på om blogging er noe som en potensiell arbeider vil regne som verdifull kompetanse, arbeidserfaring?

Hun vil antageligvis være attraktiv som markedsføringsressurs i private næringsliv.

For øvrig er det ingenting som tilsier at hun ikke kommer til å fullføre videregående. Hun kommer bare til å være noe eldre enn mange andre når hun har fagbrevet/vitnemålet i hånda. Og hvilken krise er det, så lenge hun forsørger seg selv? For øvrig tror jeg at Anna R er så smart at hun ikke sløser fryktelig med pengene hun tjener, men at hun setter mye av det i banken. Det er i hvert fall det inntrykket jeg har, da hun lever lite ekstravagant dersom man ser bort fra oppstilte reportasjer hun garantert tjener fett på.

I løpet av de neste månedene vil hun måtte finne en strategi ift å få vridd bloggen helt vekk fra Michelle, siden hun vel blir skolejente til høsten. Sånn sett er det bra med ny mann, voksende mage og nytt hus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

Men, det er vel ikke noe problem? Ikea er bra det, på veldig mye. Og det som jeg kan se Anna har fra Ikea er jo helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

Greit med IKEA når barna er små, så kan man heller investere i noe annet når barna er større, hvis man vil. :) Liker IKEA jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Joppe skrev:

Men, det er vel ikke noe problem? Ikea er bra det, på veldig mye. Og det som jeg kan se Anna har fra Ikea er jo helt ok.

Har selv masse fra IKEA, bare syns de fleste bloggerne innreder i forhold til økonomien, men hos henne er det tomme rom og vegger i åresvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

Trodde hun hadde Eams stoler på kontoret, men det ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

Veldig fornuftig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolebarn burde blitt skjermet ja. Ikke kjekt de blir lest om daglig hva de gjør på hjemme. Bilder fra spising, klær, gjøre lekser ect. La de få være barn i fred. De kongelige og de virkelige kjendisene har jo mer privatliv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau

Jeg har tatt meg selv i å tenke at babynyheten kom fint timet med perioden på bloggerne hvor hun var i Nederland som hun sier hun skulle ønske ikke ble vist. Banynyheten tok fokuset greit vekk fra guttedramaet og måten det endte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Hun vil antageligvis være attraktiv som markedsføringsressurs i private næringsliv.

For øvrig er det ingenting som tilsier at hun ikke kommer til å fullføre videregående. Hun kommer bare til å være noe eldre enn mange andre når hun har fagbrevet/vitnemålet i hånda. Og hvilken krise er det, så lenge hun forsørger seg selv? For øvrig tror jeg at Anna R er så smart at hun ikke sløser fryktelig med pengene hun tjener, men at hun setter mye av det i banken. Det er i hvert fall det inntrykket jeg har, da hun lever lite ekstravagant dersom man ser bort fra oppstilte reportasjer hun garantert tjener fett på.

I løpet av de neste månedene vil hun måtte finne en strategi ift å få vridd bloggen helt vekk fra Michelle, siden hun vel blir skolejente til høsten. Sånn sett er det bra med ny mann, voksende mage og nytt hus.

 

Ja, du tror det? Jeg vet ikke. Hennes markedsføringsstrategi går vel på å skrive clickbaitoverskrifter (hun har kanskje blitt bedre på dette nå?) og å dele det meste fra privatlivet, helt uten filter. Er dette god markedsføring? Ja, hun får lesere, men kanskje mer på grunn av togkræsj-effekten? Jeg vet ikke! Jeg bare lurer!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Hun skriver 31.03 at hun er 4 måneder på vei, men at magen så og si ikke har vokst. Hvor normalt er det og er det normalt at man får større mage raskere når man har født tidligere?

Veldig individuelt. :) Jeg hadde ikke synlig mage før de siste ukene av svangerskapet mitt. Rundt måned 6-7 så det faktisk bare ut som om jeg var godt trent (altså, magemusklene ble mer synlige, og jeg så ikke så tynn ut som jeg pleier) - skikkelig prime time! Traff på bekjente som ikke så at jeg var gravid bare tre uker før termin (med klær på, riktignok)... og ikke alle får større mage med nr. to og tre heller. Kommer an på hvor stramme magemuskler man har fra før, hvordan babyen ligger, hvor lang man er i kroppen osv.

Ved fire måneder kunne man ikke se at jeg var gravid i det hele tatt - uten klær. Så og si null forandring å skimte. Og min baby var helt gjennomsnittlig stor ved termin... så størrelsen på magen gjenspeiler ikke hvor langt man er på vei.

Og det er veldig vanlig at magen ikke blir synlig før uke 20-25 hos de som faktisk får en normalt stor gravidmage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Hoppetau skrev:

Jeg har tatt meg selv i å tenke at babynyheten kom fint timet med perioden på bloggerne hvor hun var i Nederland som hun sier hun skulle ønske ikke ble vist. Banynyheten tok fokuset greit vekk fra guttedramaet og måten det endte på. 

Er jeg alene om å mene at babynyhet i svært liten grad avledet guttedramaet? For meg forsterket det bare.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig lite mage ved 4 måneder. Husker atcdet var mange som ble overrasket når de endelig så at jeg var gravid og at jeg var såpass langt på vei. Ved uke 30 så det ut som at jeg var veldig oppblåst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ny Bruker skrev:

Hun tjener vist flere hundretusen per år på bloggen, men innreder med Ikea.

Merkelig ting å henge seg opp i..

Noen er bare ikke så interessert i interiør, og det meste på IKEA er helt fint og veldig praktisk. Spesielt med 2 små og snart nr 3 i hus. Jeg hadde ikke kjøpt meg en 100k sofa med småbarn i hus - uansett hvordan bankkontoen min så ut :) 

Blir rimelig spesielt å "ta" en 19 åring for å handle på IKEA liksom... :klo:

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg vil påstå det er positivt at en 19 åring tjener flere hundre tusen per år, men likevel handler på IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...