Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Jeg kan betrygge deg med at det ikke er en sjøhest som ligger i vuggen ved siden av meg her.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at legetimen gikk så fint! Gleder meg til du har vært på første ul og kan fortelle hvordan knøttet så ut ;) Rumpetroll kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha sjøhest! Jo det ligner vel kanskje litt på en sjøhest sånn rundt uke 7 😂 Men da jeg var i uke 12+5 så var det definitivt en liten baby og ikke noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, måtte le av Tekola som kaller deg for drittkjerring pga kaka for så i neste linje å skrive hvor fin du er :fnise: kåååge på sitt beste :hjerte: Liker'e :P

Men frøken, stod ordene SÅ lenge?? Kudos i såfall :ler:

Men åh, måtte du poste den kaka da?? :sjenert:

S var også en skjønn liten reke-baby i uke 9/10 , vokste det heldigvis av seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh, håper bare det er NOE inni her :sjenert: Blir ikke kake i dag heller, jeg dør snart, MÅ ha kake! :cry3:

Joda Boks, rosene stod lenge! Men nå er de dritdøde... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PANG sa det, og jeg ble totalt slått ut av kvalme og hodepine. Drikker masse vann.

men ingenting hjelper :( Var ute en snartur for å sjekke posten, og det var ikke kommet innkalling enda. Visste jo egentlig det, men det kunne jo hende :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mariekjeks og iskald smoothie som gjaldt fra uke 6-14, veldig lite annet. Kanskje det kan hjelpe deg litt også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mariekjeks og iskald smoothie som gjaldt fra uke 6-14, veldig lite annet. Kanskje det kan hjelpe deg litt også :hjerte:

Mariekjeks!! Det skal jeg kjøpe! Smoothie hadde vært noe om jeg hadde klart å lage det, akkurat nå er det kun sofaen som får meg :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer også for at mannen stiller opp med smoothies til deg! :Nikke: Jeg levde på det en lengre periode av svangerskapet, men mest mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten innkalling til ul i postkassa dagen etter legetimen :P Henvisninger er jo elektroniske, så går sikkert ikke lang tid før du får innkallingen, om det ikke er veldig mange nygravide her i byen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henvisningen kom nå, og jeg har fått time 16.juli, dagen etter jeg skal til privat UL. What? Jeg har uttrykt at det eneste jeg vil sjekke er om det er liv, så skjønner ikke hvorfor jeg fikke time når jeg er i uke 11..... Litt snurt nå ja.... Skal ringe bortover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje pga ferieavvikling? Alt går treigere med sykehusene om sommeren, føler jeg. Fikk jo sett min "havhest" før uke 8, og hadde en ny UL rett før uke 14 (de flyttet litt på terminen min på OUL, så jeg husker ikke nøyaktige uker og dager lengre, for det går i surr)... Og det var LENGE å vente mellom de to UL'ene. Så jeg forstår det er fortvilende. Samtidig, det er ikke lenge til 16 juli! :D ...eller 15. juli for den del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje pga ferieavvikling? Alt går treigere med sykehusene om sommeren, føler jeg. Fikk jo sett min "havhest" før uke 8, og hadde en ny UL rett før uke 14 (de flyttet litt på terminen min på OUL, så jeg husker ikke nøyaktige uker og dager lengre, for det går i surr)... Og det var LENGE å vente mellom de to UL'ene. Så jeg forstår det er fortvilende. Samtidig, det er ikke lenge til 16 juli! :D ...eller 15. juli for den del!

Men har de ferie nåå? Vil jo tro det er verre i juli! Jeg er så jæææævlig kvalm og dårlig. Sitter på bakrommet på jobb og prøver å holde frokosten nede...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt før uke 17ish regnes som tidlig ultralyd tror jeg? Hmm.. Men du kan jo ringe inntakskontoret selv og si at om de får noen avbestillinger eller må flytte noen timer så kan du godt komme tidligere på kort varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Ferien er delt opp, så de som har tidlig ferie har nå og de andre i juli (+litt i august) Så det er nok travelt og redusert bemanning for ikke akutte henvendelser dessverre.. :sukk: men ring å hør, kan hende de har mulighet til å ta deg inn litt tidligere :) eventuelt kan du kanskje få flyttet den private?

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...