Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

oooi sju uker alt :hoppe: dette går såå bra, så :D

Hehe, så bra dere synes det går fort.. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og når det gjelder døgnrytme kan jo det være hva som helst i starten. Mini her sov til elleve de første par månedene!

God helg og kos deg!

Ikke sant, kan være meget forskjellig! Men kid som sover til 11 tar jeg gjerne i mot :plystre:

Takk det samme til deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, missdior!

God helg!! :hoppe:

Her er det så varmt at jeg snart døøør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!! :hoppe:

Her er det så varmt at jeg snart døøør!!

Yes, vi er heldige med været nå altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!! :hoppe:

Her er det så varmt at jeg snart døøør!!

Ikke klag, her viser 36 grader i skyggen + deeeilig HØY luftfuktighet :snurt: Gjett om jeg gleder meg til jeg skal hjem til Norge en tur i Juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke klag, her viser 36 grader i skyggen + deeeilig HØY luftfuktighet :snurt: Gjett om jeg gleder meg til jeg skal hjem til Norge en tur i Juli...

Kjente jeg var veldig glad for å være i Norge nå!! Uff, må være ekkelt å ha det SÅ varmt! Hvordan er det med deg om dagen? :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg var veldig glad for å være i Norge nå!! Uff, må være ekkelt å ha det SÅ varmt! Hvordan er det med deg om dagen? :kose:

Ja, varme og graviditet er en dårlig mix. Er godt det blir høst og temperaturen synker etterhvert som magene våre titter frem :Nikke: Går fint med meg, kvalmen har roet seg et hakk så maten holder seg der den skal. Det er kjempedeilig :tommel: Ellers får jeg veldig god oppfølging her nede med ultralyd hver 14 dag. Har time nå på mandag, Håper jeg får se at den lille klumpen har vokst og alt er bra. Gleder meg til jeg er over der det gikk galt sist.

Håper det går fint med deg på din legetime også, og at legen din gir deg tidlig UL! :jepp: og gratulerer med 7 fullførte uker, dette blir det baby av!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke time til noe svangerskapsregulert, har bestilt en helt vanlig legetime, og da får man jo minst 30 minutter; iallefall her ;)

Vet ikke hvordan man bestiller en svangerskapsregulert time. Ved bestilling skulle jeg si hva det gjelder. Dermed er timen gratis. Bor i en av norges stårste by og her har legen 15 min per pasient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du er gravid, missdior! :lillesky:

Gratulerer så massemasse!! Du er over halvveis til den magiske grensen da, hvis det er en trøst. Sommeren går fort også, og før du aner det er det OUL :D Åssen er formen? Fått noen plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, varme og graviditet er en dårlig mix. Er godt det blir høst og temperaturen synker etterhvert som magene våre titter frem :Nikke: Går fint med meg, kvalmen har roet seg et hakk så maten holder seg der den skal. Det er kjempedeilig :tommel: Ellers får jeg veldig god oppfølging her nede med ultralyd hver 14 dag. Har time nå på mandag, Håper jeg får se at den lille klumpen har vokst og alt er bra. Gleder meg til jeg er over der det gikk galt sist.

Håper det går fint med deg på din legetime også, og at legen din gir deg tidlig UL! :jepp: og gratulerer med 7 fullførte uker, dette blir det baby av!! :strix:

Ja, det tenker jeg også! At høsten er en flott tid å gå høygravid på ;) Spesielt for deg i sydligere strøk :kepp:

Godt å høre at alt er fint med deg, moina! :) Og så flott at du har et SÅ godt tilbud med oppfølging og UL og alt mulig. Det er nok veldig betryggende og greit. Gleder meg til å høre om ULen på mandag :)

Ja, snart er det min tur til å sitte på legekontorets venterom med hjertet i halsen. Satser på at jeg får både tidlig UL og avtale til ernæringsfysiolog eller noe slikt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan man bestiller en svangerskapsregulert time. Ved bestilling skulle jeg si hva det gjelder. Dermed er timen gratis. Bor i en av norges stårste by og her har legen 15 min per pasient.

Jeg sa bare at jeg skulle ha en legetime, også fikk jeg tid og dato :) Jeg bor jo i en mye mindre by, så er sikkert derfor vi har "mer" tid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du er gravid, missdior! :lillesky:

Gratulerer så massemasse!! Du er over halvveis til den magiske grensen da, hvis det er en trøst. Sommeren går fort også, og før du aner det er det OUL :D Åssen er formen? Fått noen plager?

Hei, Yiruma! :velkommen: hit!

Tusen takk for det. Det er enda skikkelig uvirkelig, men så lenge livmora strekker, puppene er vonde og magen vrang så tror jeg at det skal gå bra! Formen er grei nok, er skikkelig trøtt og totalt energiløs. Blir kamikazekvalm om jeg ikke får mat i det sekundet jeg er sulten, og sliter litt med hodepine. Alle plager er velkomne, enn så lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Yiruma! :velkommen: hit!

Tusen takk for det. Det er enda skikkelig uvirkelig, men så lenge livmora strekker, puppene er vonde og magen vrang så tror jeg at det skal gå bra! Formen er grei nok, er skikkelig trøtt og totalt energiløs. Blir kamikazekvalm om jeg ikke får mat i det sekundet jeg er sulten, og sliter litt med hodepine. Alle plager er velkomne, enn så lenge :ler:

Jeg har ikke klart å fatte det før nå den siste måneden, og jeg er i uke 31 :fnise: Jeg hadde også ganske mye "mensensmerter" fram til uke 14 eller noe, så det er et godt tegn - så lenge det ikke ledsages av kjempevondt i ryggen da. Haha, ja jeg husker det der jeg og. Måtte STUPE i kjøleskapet det øyeblikket jeg åpnet øynene, hvis ikke var jeg kvalm i mange timer. Men det gikk over til slutt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa bare at jeg skulle ha en legetime, også fikk jeg tid og dato :) Jeg bor jo i en mye mindre by, så er sikkert derfor vi har "mer" tid :jepp:

hvis du sier i fra at timen du har bestilt er svangerskapstime, så er det gratis. så slipper du å betale for at det heter "legetime" :) Det er jo svangerskapsrelatert.

Jeg fikk gratis når jeg dro for sykemelding,fordi det var svangerskapsrelatert og det ble derfor skrevet som svangerskapstime!! :) Vi må forresten si hva det gjelder også, bor i ei lita bygd, her er det også 15-20 min. ventetid på.. tjaa, et par uker. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å fatte det før nå den siste måneden, og jeg er i uke 31 :fnise: Jeg hadde også ganske mye "mensensmerter" fram til uke 14 eller noe, så det er et godt tegn - så lenge det ikke ledsages av kjempevondt i ryggen da. Haha, ja jeg husker det der jeg og. Måtte STUPE i kjøleskapet det øyeblikket jeg åpnet øynene, hvis ikke var jeg kvalm i mange timer. Men det gikk over til slutt da :)

Hahah, ja, det er jo noe helt sykt som skjer med oss! Vi GROR jo en baby :ler: Det er fint å høre om at andre også har hatt slike symptomer, det gjør det litt mer ekte :) Samme her forresten! Derfor har jeg begynt å ha ett knekkebrød på nattbordet, sånn at jeg kan spise med en gang jeg våkner... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis du sier i fra at timen du har bestilt er svangerskapstime, så er det gratis. så slipper du å betale for at det heter "legetime" :) Det er jo svangerskapsrelatert.

Jeg fikk gratis når jeg dro for sykemelding,fordi det var svangerskapsrelatert og det ble derfor skrevet som svangerskapstime!! :) Vi må forresten si hva det gjelder også, bor i ei lita bygd, her er det også 15-20 min. ventetid på.. tjaa, et par uker. :dry:

Jeg rakk ikke si noenting egentlig, tenkte heller ikke så langt :ler: Men regner med han setter det som svangerskapsrelatert etter jeg har vært der :) Si hva det gjelder? Det er jo skikkelig dårlige greier! Er veldig glad for at det er kun legen min som vet hva det er altså, for de damene på kontoret på mitt legekontor er noen skikkelig sladrekjerringer.... :P Sist jeg var innom (da jeg var syk i... januar? februar?) satt jeg der i sikkert 30 minutter. Han lyttet på brystet og ryggen,og spurte meg tusen spørsmål om hvordan pusten var osv osv. Så snakket vi litt om prøvingen (tenk han husker at vi har slitt!) :) Ventetiden er den samme her da.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fnatt faktisk! :ler: Ja, her er jeeeg!

Ånei!! Da må du jo bare pleie han godt sånn at han er superklar om noen dager... :plystre:

Jeg gjorde faktisk det. Jeg bare "HVA SKJER, HVOR ER MISSDIOR, JEG SKAL LESE PRØVEDAGBØKENE MINE FØR JEG LEGGER MEG, OG HVOR ER HUN, HVORDAN SKAL JEG FÅ SOVE NÅ. JEG MÅ LESE OM BEBISER SOM KOMMER"

Også holdt jeg på å vekke gubben om han kunne se den :fnise:

Jeg pleia han godt, fordi jeg fikk motorolje idag :ler: Nå er jo syklusen min helt i rumpeland mildt sagt, så jeg orker ikke prøve før den er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde faktisk det. Jeg bare "HVA SKJER, HVOR ER MISSDIOR, JEG SKAL LESE PRØVEDAGBØKENE MINE FØR JEG LEGGER MEG, OG HVOR ER HUN, HVORDAN SKAL JEG FÅ SOVE NÅ. JEG MÅ LESE OM BEBISER SOM KOMMER"

Også holdt jeg på å vekke gubben om han kunne se den :ler:

Jeg pleia han godt, fordi jeg fikk motorolje idag :ler: Nå er jo syklusen min helt i rumpeland mildt sagt, så jeg orker ikke prøve før den er tilbake :)

Motorolje!DEN likte jeg :ler: Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorolje!DEN likte jeg :ler:

Hahaha, jeg sier til han at jeg har spylervæske og han har motorolje og det henger bare veldig igjen overalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...