Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Gjest Nesevisa

Forresten, Miss: jeg kjenner at jeg er så himla glad på dine vegne for hver eneste dag som går nå! Denne gangen ER det deres tur! :)

Tror både du og Nautika får gutter, forresten ;) hilsen spåkjerringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keljo

Skjønner behovet for å bli litt mer privat. Blir gøy å følge deg hele veien ut nå, dette skal gå bra :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også bombesikker på gutt og sa bare automatisk "han" når vi snakket om'n. Og det stemte jo det :D magefølelsen altså!!! :) Hihi...

Vi er begge enige om navn. Samboer heller litt mot et mellomnavn i tillegg, men jeg er ikke heeelt sikker på det enda. Vil helst ha max 3 navn inkl. etternavn, og da vil jeg kun ha hans, men han nekter å ikke ha med mitt, så da blir det nok fornavnt og to etternavn :nigo:

Vi holder forresten navnet hemmelig for alle til etter fødsel (kun vi to som vet), skal dere avsløre det før fødsel eller? :D

Ja, følelsen har bare satt seg fast! Det eeer jo en gutt liksom :nigo:

Åh, mellomnavn blir for langt her i gården iallefall. Vi har to lange etternavn som vi vil bruke, så da kan man ikke ha mellomnavn også! Det gåkke :snurt:

Vi skal holde både kjønn og navn hemmelig til etter fødselen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Miss: jeg kjenner at jeg er så himla glad på dine vegne for hver eneste dag som går nå! Denne gangen ER det deres tur! :)

Tror både du og Nautika får gutter, forresten ;) hilsen spåkjerringa

Så snill og god du er :klemmer: Ja, nå må det bare gå altså! 6+4 and still going :ler:

Hhehe, KGs egne spåkone! Skal bli gøy å finne ut om du har rett! Bare.... 80 dager eller noe til UL :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner behovet for å bli litt mer privat. Blir gøy å følge deg hele veien ut nå, dette skal gå bra :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har FERIE! i 4 dager! DEILIG! Vi holder på med soverommet nå, men ting tar tid altså.... :plystre: Skal snart begynne å pakke litt også, skal bli så deilig med noen dager fri.

Håper alle som leser her har en fin onsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både navn OG kjønn? Nei, gi deg, da! :ler:

Men, full respekt for det, altså. :jepp:

Hehee, mamma var driiitsur på broren min fordi han og kona holdt det hemmelig, og vi syns det var en så fin tradisjon at vi bare fortsetter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følelsen har bare satt seg fast! Det eeer jo en gutt liksom :nigo:

Åh, mellomnavn blir for langt her i gården iallefall. Vi har to lange etternavn som vi vil bruke, så da kan man ikke ha mellomnavn også! Det gåkke :snurt:

Vi skal holde både kjønn og navn hemmelig til etter fødselen :jepp:

Åååå, så moro å holde det hemmelig da :D:D Vi valgte å si det i forhold til alle tingene svigermor skal strikke og at jeg skal lage en del ting som heller mer mot gutt, og jeg vil ikke holde alle tingene skjult hele veien liksom :fnise:

Så moro med hemmeligheter :D .. enig med navn, har ikke så lange etternavn, men jeg nekter å ha mer enn 3 til sammen!!! Kort fornavn og to etternavn. Begge etternavnene har bare 6 bokstaver, så det funkjer fjell :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal holde navnet hemmelig. Kjønn klarte jeg ikke å holde hemmelig. Jeg visste nemlig at svigermor kom til å strikke pene passende plagg i det sekundet kjønnet var klart.. :P Men navnealternativer vil vi ikke snakke om rundt familie i det hele tatt. Mødrene våre kommer stadig med "Ja, men det navnet er såå fint, dersom jeg hadde fått en jente til så hadde det blitt en liten XYZ...". Jeg svarer dem med at de bør få litt flere døtre, da! :P

Men, som jeg skrev i forrige dagbok... Jeg tror du kjenner på samme guttefølelse som meg og det betyr ROSA! Du får en jente, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så moro å holde det hemmelig da :D:D Vi valgte å si det i forhold til alle tingene svigermor skal strikke og at jeg skal lage en del ting som heller mer mot gutt, og jeg vil ikke holde alle tingene skjult hele veien liksom :fnise:

Så moro med hemmeligheter :D .. enig med navn, har ikke så lange etternavn, men jeg nekter å ha mer enn 3 til sammen!!! Kort fornavn og to etternavn. Begge etternavnene har bare 6 bokstaver, så det funkjer fjell :danse:

Ja, er spent på om vi klarer det :ler: Har jo spøka litt med å ikke vite kjønn i det hele tatt, men hahaha, hvem luuurer jeg... :ler: Jeg tror at man bare må følge sitt eget hjerte og gjøre det som høres best ut i hodet :jepp: Hehe, jeg syns 4 navn blir aaalt for mange uansett. Her er etternavnene på 8 og 10 bokstaver, så neeei, ikke noe mellomnavn!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal holde navnet hemmelig. Kjønn klarte jeg ikke å holde hemmelig. Jeg visste nemlig at svigermor kom til å strikke pene passende plagg i det sekundet kjønnet var klart.. :P Men navnealternativer vil vi ikke snakke om rundt familie i det hele tatt. Mødrene våre kommer stadig med "Ja, men det navnet er såå fint, dersom jeg hadde fått en jente til så hadde det blitt en liten XYZ...". Jeg svarer dem med at de bør få litt flere døtre, da! :P

Men, som jeg skrev i forrige dagbok... Jeg tror du kjenner på samme guttefølelse som meg og det betyr ROSA! Du får en jente, du!

Har dere bestemt dere for navn nå? :hoppe: Hehe, jeg SKAL klare det! Men mamma er litt sånn... utpressende når det gjelder hemmeligheter :fnise:

Haha, elsker svaret ditt! Flere døtre ja.. plutselig blir du storesøster ;)

RÅSA! Sålenge jeg får en baby så er det ikke så nøøøøøye :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at det blir Tuva, faktisk. Tuva Anett eller Tuva Annette.. :) Jeg kan si det her inne, for tror ikke noen vet hvem jeg er... :P Er bare opptatt av at søstre, tanter og venninner ikke skal si "Er du sikker på det? Er ikke det litt tungt? Hva synes du om Linda? Burde du ikke kalt opp etter farmoren din? Astrid er jo et nydelig navn!".... Da er det bedre å si TADA HER ER TUVA! så kan de liksom ikke si noe... håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Støtter helt opp om å være hemmelighetsfull. Men jeg hadde ikke klart å ikke vite selv. Var så deilig å slutte å si "den" "det" og "babyen" og kunne si "hun" osv.. Men å bruke noe særnavn på henne kommer vi ikke til å gjøre før hun er ute. Det føler jeg blir litt for sært. Men bare det å få riktig pronomen gjorde at det føltes litt mer ekte.. Jeg tillegger henne trolig litt mer personlighet nå, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg endelig nye dagboka di!

Fikk litt tårer av denne: 4.6.2014: Det lille hjertet slår

Tenk at du har et bittelite liv inni deg nå, med et bankende hjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, fikk helt fnatt når jeg så dagboka de var borte, men her er du :D

Så koselig!!

Gubben her har hatt en nyrestein operasjon og jeg er kåt som bare rakkern så jeg prøver meg hele tiden men blir avvist :( syntes så forferdelig synd på meg selv innimellom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at det blir Tuva, faktisk. Tuva Anett eller Tuva Annette.. :) Jeg kan si det her inne, for tror ikke noen vet hvem jeg er... :P Er bare opptatt av at søstre, tanter og venninner ikke skal si "Er du sikker på det? Er ikke det litt tungt? Hva synes du om Linda? Burde du ikke kalt opp etter farmoren din? Astrid er jo et nydelig navn!".... Da er det bedre å si TADA HER ER TUVA! så kan de liksom ikke si noe... håper jeg.

Tuva er kjempefint da :) Jeg kjenner bare snille Tuvaer :strix: Tror Tuva Anette klinger best i mitt hode.. :jepp: Men seriøst, helt enig med deg. Alle har noe å si om navnet, og da er det best å bare ha bestemt det ;)

PS: Støtter helt opp om å være hemmelighetsfull. Men jeg hadde ikke klart å ikke vite selv. Var så deilig å slutte å si "den" "det" og "babyen" og kunne si "hun" osv.. Men å bruke noe særnavn på henne kommer vi ikke til å gjøre før hun er ute. Det føler jeg blir litt for sært. Men bare det å få riktig pronomen gjorde at det føltes litt mer ekte.. Jeg tillegger henne trolig litt mer personlighet nå, tror jeg. :)

Hehe, vi sier bare bebissen foreløpig, og vi henger ikke såååå mye med familien heller, så tror det skal gå fint :D Kommer jo til å kalle den for han/henne hjemme :hjerte:

Nå fant jeg endelig nye dagboka di!

Fikk litt tårer av denne: 4.6.2014: Det lille hjertet slår

Tenk at du har et bittelite liv inni deg nå, med et bankende hjerte :hjerte:

:velkommen: ÅÅh, det gjorde jeg også :hjerte: Ja, tenk at jeg driver å produserer en liten baby. Er jo helt sinnsykt :strix: Snart er det in tur også! :kose:

Mine innlegg! :blomst:

Velkommen hiit! :D

Ååå, fikk helt fnatt når jeg så dagboka de var borte, men her er du :D

Så koselig!!

Gubben her har hatt en nyrestein operasjon og jeg er kåt som bare rakkern så jeg prøver meg hele tiden men blir avvist .syntes så forferdelig synd på meg selv innimellom.

Hehe, fnatt faktisk! :ler: Ja, her er jeeeg!

Ånei!! Da må du jo bare pleie han godt sånn at han er superklar om noen dager... :plystre:

---------------------

Da er 25 mil tilbakelagt i bil i dag. Kjørte pusen til pappa som skal passe henne (åpne døra en gang i blandt så hun får spise), og det er jo et stykke dit. Havnet bak både melkebiler og de her HELVETES bobilene (Sommer i nordnorge SUGER), og brukte en eeeevighet.... Hørte på Green Day sin Bullet in a Bible i bilen og gråt litt når publikum var så flinke og sang alene. Herregud, skjerpings, det er ikke lov til å sippe av sånne ting!! :ler: Slapp pusen av, ingen hjemme, pus må være ute til de kommer hjem (ikke så lenge da, to timer kanskje). Pusi bare mjaua og kosa oppover beina mine og stirra på meg med de stooooooore gule øynene sine.... :cry3: Og jeg gråt, og gråt, og gråt mens jeg holdt henne og sa "beeebiiiii" :cry3: (totalt gravidhjerne!!!!!!). Var så vidt jeg kom meg derifra..... pusii

Nå pakker jeg siste rest, og skal en tur på City Nord og kjøpe en maskara før jeg henter mannen på jobb. Vi skal ha pannekaker i dam, nammenamm.

Håper dere får ei fin helg! (hahaha, vet at det bare er jeeeeg som har laaanghelg :danse: )

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! Koselig å "se" deg igjen! Hadde akkurat samme opplevelse som det etter "ludo" en kveld helt i begynnelsen (sikkert rundt uke 6), men var heldigvis klar over at jeg har skjøre slimhinner. Etter det har vi tatt det litt roligere og da har det gått bra heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...