Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

God bedring :hjerte: Godt at reisen gikk så bra :)

takk for det! :hjerte: ja, jeg er sjeleglad for at det ikke ble hyling og skriking fra lillingen ;)

Åååå jeg vil også være med på Oslo-treff :nigo:

det skal vi vel absolutt få til :hoppe:

Tror jeg må se han lilllingen din en dag

det lar seg nok gjøre vet du! får bli etter påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg der nede, god påske. Jeg skal være her jeg

Endret av Batnut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg der nede, god påske. Jeg skal være her jeg

takk det samme, kjære du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg endelig får vært med på et treff? :hoppe: *håpehåpehåpe*

jaaaa, håper vi får det til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åomææn for en nedtur! :(

Kjedelig med sjalet, men utformingen på det passer jo ikke alle :/ Det vil kanskje fungere bedre med et mer formsydd sjal eller sele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått MENSEN. ja, mensen. argggghhhh!!!!!

Me too, I feel you. Akkurat samme arggghhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen igjen allerede.. :( men hvordan ble det egentlig? Alle trodde du kom til å føde før termin, skjedde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jordbæruka, mener du vel :snurt::skratte:

Så... Nå er det bare å planlegge en lillebrøster :Knegg:

Eller planlegge å ikke få en til med det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Her kom den tilbake når lillemor var 2 mnd (eller, noen dager før hun ble 2 mnd). Kjempegøy! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åomææn for en nedtur! :(

Kjedelig med sjalet, men utformingen på det passer jo ikke alle :/ Det vil kanskje fungere bedre med et mer formsydd sjal eller sele?

jupp! jeg har jo nytt disse fire ukene etter renselsen var ferdig, så er døøødskjipt :P jaja, livet går videre ;)

tenkte å forhøre meg med lilleninja om å få prøve hennes ergobaby 360 også kanskje invesetere i det :nigo:

Nå er du endelig blitt stor jente :hjerte:

hahah, duuust!

Me too, I feel you. Akkurat samme arggghhh

æææsj! det er no dritt assaaaa

Mensen igjen allerede.. :( men hvordan ble det egentlig? Alle trodde du kom til å føde før termin, skjedde det?

hehe, jada, her er vi tidlig ute med det meste :P fødte dagen før termin! så ble ikke så veldig lenge før, jordmødrene vet hvordan de skal få håpet opp i allefall : p

Jordbæruka, mener du vel :snurt::skratte:

Så... Nå er det bare å planlegge en lillebrøster :Knegg:

hahha, har du sett den teite reklameplakaten? hehehe.

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.......................... :P

Eller planlegge å ikke få en til med det samme. :)

:jepp:

Oi, tidlig? Jaja.. Småsøsken da? :ler:

ja, syns det var i tidligste laget! hahaa, nei vettø hva. vurderte i et millisekund at "hm, to tette er jo kjekt da" men så bare nei....... : p

Så kjedelig med mensen :(

jupp! har jo hatt luksus med 40 uker uten og deretter tre uker med blødninger, for så 4 uker uten igjen :P

Synes Tekola også burde få en til

:jepp:

Å så kjedelig! Lurer på når den dukker opp her. Forhåpentligvis lenge til.. :P

håper du slipper å få den så tidlig som meg ja : p

Her kom den tilbake når lillemor var 2 mnd (eller, noen dager før hun ble 2 mnd). Kjempegøy! :/

ja, lillingen er 8 uker i morgen, så er ca samme tid her. for noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillingen sover! :hjerte: så deilig å få litt tid på kveldene, bare oss to. i kveld sitter vi desverre pal foran hver vår pc og knoter, for hele dagen har gått bort i rydding, vasking av klær osv og pakking. skal til svigers i morgen så! lillingen sover ikke natta gjennom uten mat lenger da, men det kan man ikke akkurat forvente når han legger seg mellom 21 og 23. han sover til ca 05-06, spiser og sover deretter til ca 09. da pleier vi å stå opp, så får vi med oss dagen :) vi har begynt å trille litt lengre turer nå, for jeg er med i en challenge på endomondo gjennom termingruppa på facebook :hoppe: challengen er å gå flest km i løpet av april, og jeg ligger på 11.plass nå! er vel 52 stk som er med, så er ikke såå verst, men fortsatt kjedelig. har nesten 9 km på to dager, så må gå myyye mer hvis jeg skal ta igjen de som leder, for de har sånn 15 km :ler: er rart hvor utrolig motivert man blir av en sånn filleting altså! nesten så jeg vurderer å gå på tur NÅ :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...