Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han sover nå fortsatt bra lenge ;) Deilig at dere får litt tid for dere selv på kveldstid :)

Hørtes ut som en morsom utfordring, man blir skikkelig engasjert ;) 11. plass er bra! Si fra hvis du er ute en dag da. er gjerne med på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg blir gjerne med på tur jeg å

det fikser vi :D

Han sover nå fortsatt bra lenge ;) Deilig at dere får litt tid for dere selv på kveldstid :)

Hørtes ut som en morsom utfordring, man blir skikkelig engasjert ;) 11. plass er bra! Si fra hvis du er ute en dag da. er gjerne med på tur :)

joda, men ikke natten gjennom uten mat! :Knegg: ja, skal absolutt si ifra! men bare hvis du lover å ikke føde på turen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny yndlingssang! og musikkvideoen er så utrolig fin. rar, og spesiell til tusen, men den er så.. vakker? haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chandelier var jo også litt rar, bra at Sia har sin egen stil.

helt sant! men denne vidoen er så... sårbar? hahaha, tror jeg skal legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som deilige netter. Du er heldig. :)

Artig challenge! Klart man blir motivert av sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun danseren i begge de videoene er helt rå.

Helt enig! Hun er fantastisk flink. Husker henne såvidt fra "Dance Moms" som gikk på TLC. snakk om å få fart på karrieren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som deilige netter. Du er heldig. :)

Artig challenge! Klart man blir motivert av sånt! :)

Dødsheldig faktisk!Jeg klarer ikke innse selv hvor tøft det kan være, for vi har jo ikke vært borti skikkelig våkennetter, så prøver virkelig å sette pris på det :) Han sov helt til 07.15 i dag, og nå purker han videre :ler: Tror han definitivt har arvet sovehjerte av foreldrene sine.

Vil du at jeg skal legge deg til i den termingruppa? Er bare for de med termin i februar 2015 :D så kan du bli med på challengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsheldig faktisk!Jeg klarer ikke innse selv hvor tøft det kan være, for vi har jo ikke vært borti skikkelig våkennetter, så prøver virkelig å sette pris på det :) Han sov helt til 07.15 i dag, og nå purker han videre :ler: Tror han definitivt har arvet sovehjerte av foreldrene sine.

Vil du at jeg skal legge deg til i den termingruppa? Er bare for de med termin i februar 2015 :D så kan du bli med på challengen!

Nei når man ikke får kjent våkennetter på kroppen så vet man jo ikke hvordan det er, men det er bra du vet å sette pris på det. :)

Du kan godt legge meg til, men jeg klarer nok ikke vinne, for jeg plages enda med bekkenet. Det lengste jeg har klart å gå var 4 km. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Nice med trilletur Challenge da :) Fin måte å komme seg i form igjen etter fødselen. Sprøtt at ungen din allerede snart er 2 mnd! Hva skjer med dagene for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er heldig som har et sovebarn. Her er det amming nesten hver 3. time. Og det på sekundet. Både dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det fikser vi :D

joda, men ikke natten gjennom uten mat! :Knegg: ja, skal absolutt si ifra! men bare hvis du lover å ikke føde på turen :P

Lover å ikke føde på tur ;) Ha en fin påske hos svigers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er heldig som har et sovebarn. Her er det amming nesten hver 3. time. Og det på sekundet. Både dag og natt.

Er det ikke rart hvor presise de er? :P Her er det hver andre time om natten for det meste, og det er ganske nøyaktig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, du er heldig med sånt søvnmønster hele tiden! Her har J sovet 7-8 timer sammenhengende mens vi var på fjellhytta, og det var helt fantastisk! :nigo: Nå er hun forkjølet, så det ble lite søvn i natt.. Håper hun gjør som M når hun er frisk igjen!

Challenge var lurt! Jeg tenkte å stikke nesa innenfor døra på elixia en gang etter at abonnementet mitt åpner igjen den 15., men det kan være at jeg trenger en challenge for å komme meg over dørstokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, for en påskeferie dere : p Vi kom hjem igjen i går, og flyturen gikk kjempefint. Lillingen sov under takeoff, våknet da vi var i luften, smilte, spiste og smilte litt mer. Så gråt han i et par minutter mens vi gikk ned, og sovnet. Og dett var dett :P Han er jo en drøm å reise med! Vurderer å ta meg en tur til Oslo igjen i juni, sånn at jeg får hengt litt mer med mamma, og kanskje får truffet dere Oslobaserte KG-jenter! :nigo:

Nå vasker vi klær for harde livet, og prøver å nyte tiden hjemme. For joda, på fredag allerede skal vi til svigers for å feire resten av påsken der. Blir koselig det da, absolutt, jeg bare er så sliiiiten.. Ble selvfølelig gørrsjuk i Oslo, med bihulebetennelse og forkjølelse fra heeeelvete. Blæh!

Har vært ute og trilla tur i dag, ble nesten 4 km. Jeg får "skudd" og ilinger nedover høyre lår når jeg går, og det gjør så forbanna vondt! Lurer på hva det er, kjennes nesten som de smertene jeg fikk på baksiden av låret når jeg hadde bekkenlåsning.. hm..

Sjekk ut bloggen for bilde av lillingen !!

Jaaa til Oslo tur!!! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei når man ikke får kjent våkennetter på kroppen så vet man jo ikke hvordan det er, men det er bra du vet å sette pris på det. :)

Du kan godt legge meg til, men jeg klarer nok ikke vinne, for jeg plages enda med bekkenet. Det lengste jeg har klart å gå var 4 km. :P

Kjente i morges da lillingen krevde mat klokka 06 at jeg var glad det ikke er normalen :ler:

Har lagt deg til, men vet ikke om admin der inne har godkjent deg? :klo:

Nice med trilletur Challenge da :) Fin måte å komme seg i form igjen etter fødselen. Sprøtt at ungen din allerede snart er 2 mnd! Hva skjer med dagene for tiden?

Er utrolig motiverende iallefall! Og jeg ligger på 4.plass nå, med 36 km siden 1.april. Er jo ikke så fryktelig langt, og fikk ikke gått igår, men skal prøve å få gått i dag. Er kjipt når husarbeid må gå foran trilletur desverre :P

Tiden fyyyker avgårde ja! Tenk at han har vært hos oss i to måneder :hjerte:

Ja du er heldig som har et sovebarn. Her er det amming nesten hver 3. time. Og det på sekundet. Både dag og natt.

Det hørtes slitsomt ut :( Jeg ammer annenhver time på dagen :)

Lover å ikke føde på tur ;) Ha en fin påske hos svigers!

Braaa!!! Skal vi gå tur en dag denne uka? :D

Herligheten, du er heldig med sånt søvnmønster hele tiden! Her har J sovet 7-8 timer sammenhengende mens vi var på fjellhytta, og det var helt fantastisk! :nigo: Nå er hun forkjølet, så det ble lite søvn i natt.. Håper hun gjør som M når hun er frisk igjen!

Challenge var lurt! Jeg tenkte å stikke nesa innenfor døra på elixia en gang etter at abonnementet mitt åpner igjen den 15., men det kan være at jeg trenger en challenge for å komme meg over dørstokken ;)

Fjellufta vettø :D Har vurdert selv å melde meg inn på senter igjen, men jeg aner jo ikke hvordan ungen er på kveldene fremover, selv om han er veldig lett å legge nå :P

Jaaa til Oslo tur!!! :D

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, hjemme DEFINITIVT best. Veldig koselig på besøk både her og der, men guri det er deilig å komme hjem til sitt eget igjen. Har vasket to maskiner med klær, og må snart henge opp den tredje. Leiligheten ser ikke uuut, og det er et resultat av at vi har vært rotete, og ikke ryddet skikkelig, og deretter dratt på ikke en, men to ferier. Så det er nok å gjøre her...

Lillingen er altså to måneder gammel nå! :strix: HVOR fort går ikke tiden? Han "prater" masse, og gliser dagen lang stortsett. Bortsett fra en time på formiddagen, hveeeeeeeeer dag. Da er det hyling, og kun bæring som gjelder. Han er heller ikke særlig flink til å sove på dagtid, max en halvtime om gangen med mindre man triller tur (og den må vare godt over en time for at han skal sove etterpå). Blir jo sprek av sånt!

I dag skal vi på barselgruppe på helsestasjonen, det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur denne uken høres supert ut :)

Skjønner godt det var deilig å komme hjem! :)

Oi, 2 måneder allerede, som tiden flyr. Så koselig med "prat" og glis :)

Hvordan var det med barselgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...